Комментарии к статье

Наумчик о резких заявлениях Позняка: Его не интересует имидж, он говорит то, что не говорят другие

  • JJ
    13.10.2024
    &, Вас паслухаць, дык ў згвалтаваннях вінаватыя самі ахвяры. А ня трэба было кароткую спадніцу насіць, а ня трэба было чорныя панчохі надзяваць, я ня трэба было вусны яскравай памадай фарбаваць. І далей - а ня трэба было супраціўляцца і клікаць на дапамогу, а то паб'е, а мо яшчэ і заб'е. Вось якая тактыка ў пазнякоўцаў - вінаваціць ахвяру і апраўдваць ман'яка. Людзі ў 2020 выйшлі бараніць сваю годнасць, а ў вас хапае нахабнасці іх ячшэ і вінаватымі рабіць.
  • &
    13.10.2024
    >Людзі ў 2020 выйшлі
    JJ, што вы перакручваеце? гэта не пра людзей, а пра т.зв. лідараў. людзі выйшлі шчыра, але былі кінуты гэтымі "лідарамі" сам насам са звяр'ем. хіба лідары не мусяць несці адказнасць за свае дзеянні? хаця б на словах прызнаць? ціханоўская не прызнае, у яе ва ўсім лукавы вінават. зразумела, яго віна бяспрэчна. а яна? уся ў белым і пухнатым?
  • Мы ўсё помнім
    13.10.2024
    JJ, народ выйшаў з бел-чырвона-белымі сцягамі. А лідары з чым? З белымі стужкамі. Народ крычаў: "Жыве Беларусь!" А лідары што? Маўчалі ў адказ.
  • Мы ўсё помнім
    13.10.2024
    JJ, вас паслухаць, дык быццам бы народ прасіў лідараў казаць пра "мудрага п". Але народ такіх паўнамоцтваў лідарам 2020га не даваў! Народ быў за "Лукашэнка ў аўтазак! Баба Ліда ў аўтазак! Пайшоў вон, ты і твой Амон! Жыве Беларусь!"
    А лідары былі "Мудры Пуцін, мудрая Масква". І дапамогу нацыянальных сіл тыя лідары катэгврычна адвяргалі.
    Бо мэты мелі зусім іншыя, чым нацыянальныя сілы.
  • Факт
    13.10.2024
    JJ, віну за рэпрэсіі нясе рэжым. А віну за засвет актывістаў перад рэжымам нясе той, хто зліваў актыў.
  • JJ
    13.10.2024
    &, Ячшэ раз - у чым віна Ціханоўскай? Што яна заклікала да мірных пратэстаў і была супраць гвалту? І яна вінаватая, што заклікала да міру і перамоў, а дыктатар, які развязаў гвалт, значыць ў старонцы? Я ж кажу, ваша тактыка бараніць ман'яка і ва ўсім вінаваціць ахвяру. Што па меркаванню Пазняка павінна была рабіць Ціханоўская? Заклікаць народ разыходзіцца па хатах? Ну дык гэтага і дабіваўся рэжым, і гэта агучвае агент Пазняк і ягоныя прыхыльнікі. Маўляў, вось, вывела на вуліцы людзей, разлавала нашага Уладара, а гэтага было рабіць нельга, трэаб было сядзець на канапах... Такая пазіцыя КХП-БНФ?
  • &
    13.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • як жа [Рэд. выдалена] бароніць сваю ўлюбёнку) ладна. цісну яшчэ раз хоць першую палову адказу
    13.10.2024
    "Я ж кажу, ваша тактыка бараніць ман'яка і ва ўсім вінаваціць ахвяру."
    апяць 25. дзе я бараню ман'яка? дзе я вінавачу ВА УСІМ ахвяру? і гэта ціханоўская ахвяра? ахвяра - людзі. хто пацярпеў (прайшоў праз суды, турмы, штрафы) у таго хутка расплюшчваліся вочы на безадказных "лідараў".
  • FF
    13.10.2024
    У гэтым, дарэчы, грунтоўнае адрозненне паміж Пазняком і Ціханоўскай. Спадарыня Святлана (пры ўсёй павазе за зробленае ёй за чатыры гады, а зрабіла яна багата) выбудоўвае (хаця насамрэч гэта робіць штаб) сваю рыторыку на тым, што жадаюць пачуць беларусы ў бягучы момант. Памятаеце, спачатку ў нас пратэст не нацыянальны, мы не жадаем сыходзіць ад Расеі на захад, пуцін мудры? А пасля і беларускую мову пачала вучыць, і на імпрэзы хадзіць, і з кожнай датай віншаваць, і спачуванні нейкія выказваць (як з Крокусам), каб у позве дня быць.

    Пазняк жа ўжо пляваць жадаў на той аўтарытэт, які заробіць сваімі выказваннямі. Выкажа праўду, якой ён яе бачыць – і ўсё адно, што ад яго жадалі пачуць. А каштоўнасць гэтага ў тым, што Зянон бадай што лепш за ўсіх разумее законы развіцця беларускай нацыі
  • Азы непонимающим
    13.10.2024
    FF, политик должен думать как придти к власти, а не о законах развития белорусской нации. Похоже такие как вы не знаете даже основ политики. Позняк безнадёжен.
  • .
    13.10.2024
    Цікавая заўвага. Але з першага абзацу, на мой погляд, напрошваецца іншы вывад: як раз Ціханоўская і развіваецца сумесна з беларускай нацыяй.
    Ці "развіўся" пры гэтым Пазняк, ці глядзіць ён з нейкага пункту, да якога нацыі яшчэ развівацца - для мяне вялікае пытанне. Ёсць моманты, па якіх ён збоку ад таго развіцця, і ніколі ўжо не дагоніць сучаснасць.

    Тут яшчэ важна, каб палітык жадаў правесці людзей ад пункту А да пункту Б (тое што маем - пажаданая будучыня).
    А не знаходзіўся адзін недзе ў пункце В і адтуль проста каментаваў і лаяўся на тое, што адбываецца.
  • чэшскі куколдавод
    13.10.2024
    FF, яднае іх канешне адно, што Пазьняку было дастаткова зрабіць адзін крок у 1996, каб сілавым спосабам вырашыць пытаньне дыктатуры і людзі былі гатовыя ісьці да канца. І тое ж самае спадарыні Ціханоўскай у жніўні 2020 году. Ні хацелі крыві, а атрымалі кроў
  • Пытанне
    13.10.2024
    Азы непонимающим, то бок палітыкі, якіх вы падтрымліваеце, аб законах развіцця беларускай нацыі зусім не думаюць, а толькі аб тым, як прыйсці да ўлады?
    Ясна.
    А каго з палітыкаў вы падтрымліваеце? Хто для вас абразец палітыка?
  • Вывад
    13.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Вывад
    13.10.2024
    ., лідар ад слова lead - весці за сабой. Лідар - той, хто вядзе за сабой. А не пляцецца ў хвасце за іншымі.
  • Вывад
    13.10.2024
    ., з вашых словаў вынікае, што Ціханоўская - не лідар.
  • .
    14.10.2024
    Не з маіх слоў, не перакручвайце. Я сказаў "сумесна (разам) з нацыяй", а не "ў хвасце за іншымі".
    Дарэчы, лідар-месія патрэбны тым, хто жыць не можа без чарговага "бацькі народа". Я разважаў пра проста палітыка.
  • Вывад
    14.10.2024
    ., што сумесна (разам) з нацыяй, што ў хвасце, гэта адное і тое ж. Лідар павінен быць наперадзе, каб весці за сабой. Ціханоўская ня здольная нікога весці за сабой. Значыць, яна не лідар.
  • .
    14.10.2024
    Нібыта "не здольная", але вяла ж, і вядзе.
    Калі б яна была "ніхто", вы б не кідалі столькі сіл на доказ таго.
  • Хто такi пазняк
    13.10.2024
    чэшскі куколдавод , людзi гатовы былi iсцi да канца, так, але задача пазняка была як раз выпусцiць пар у свiсток каб не было сiлавога варыянта.
  • чэшскі куколдавод
    14.10.2024
    Хто такi пазняк, не нясіце глупства)
  • Пытанне
    14.10.2024
    Хто такi пазняк, і дзе ж былі тыя людзі, "гатовыя ісьці да канца", калі Лукашэнка зрабіў дзяржаўны пераварот і выкінуў з Дома Урада дэпутатаў, якія ладзілі акцыю пратэста - галадоўку - супраць усталявання дыктатуры?
    Вы дзе былі, "гатовыя ісьці да канца"? Чаму не падтрымалі пратэст?
  • Алесь
    13.10.2024
    Единственное что меня смущает что Цепкало и Бабарико одновременно появились. Один от наменклатуры ,другой от бизнеса. Как будто договорились. Это при том что традиционная оппозиция вышла из политической гонки. Может в словах Позняка и есть рациональное зерно.
  • Сівы
    13.10.2024
    Тихановской помогали собирать подписи команды партии Статкевича и Лебедьки, а сам Статкевич активно консультировал Сергея Тихановского и Сергей уже знал, с кем имеет дело и что никакими выборами диктатора не уберёшь с трона. Поэтому политическая кампания у Сергея была агрессивной и радикальной, за что его арестовали ещё до выборов. В команде Светланы была Ковалькова, которая имела достаточный опыт проведения политической кампании. Так что не надо тут Наумчику сказки рассказывать. Если не взяли кого-то из БНФ в команду, то не надо тут обиды выплёскивать. Когда начались протесты, то от Позняка было лишь парочка комментариев. А где воззвания к народу, где призывы к восстанию? А что делала его партия в это время? Почему свою партию не направил на баррикады? Он же 30 лет готовил подземную армию, и где эта армия? По факту Позняк во время протестов самоустранился и устранил свою партию от уличной борьбы. Так кто здесь агентура и кто работает на режим? Национальный лидер он, смех.
  • хм...
    13.10.2024
    пазняк хацеў далучыцца да ціханоўскага. дасылаў яму такія прапановы. калі ціханоўскага пасадзілі, ціханоўскую ён не ўзлюбіў. і зараз вось нападае на калеснікаву. хм... неяк падазрона ён не любіць менавіта жанчын
  • Ольга
    14.10.2024
    хм..., у него всегда были сложности в отношениях с женщинами.
  • Anatol Starkou
    13.10.2024
    Толькі што прачытаў Законы беларускай нацыі, выдадзеныя яшчэ пры Царэ Гароху да Арытоцеля і Рымскага права разам узятых. І вось што там напісана:

    Дэзерціры Навумчык і Пазьняк застануцца ў беларускай гісторыі дэзерцірамі часоў так зв адраджэння, а Марыя Калеснікава - героям падзей-2020.
  • .
    13.10.2024
    Даўно заўважыў у рускіх, што калі нехта выказваецца рэзка, нават хамавата, у такога чалавека заўсёды знаходзяцца прыхільнікі, якія ведаюць, як апраўдаць хамства.
    Тлумачаць:
    - чэснасцю ("затое не хавае праўды, не крывадушнічае");
    - прафесіяналізмам ("затое можа расказаць тое, што іншыя не ведаюць");
    - выключнасцю і надзвычайнасцю чалавека ("затое ён унікальны, рве шаблоны, заглядвае за межы");
    - яго заслугамі ("затое ён дасягнуў тое, зрабіў гэтае").

    Гэта можа быць агульначалавечы феномен. Пра рускіх кажу са свайго досведу, бо беларусы звычайна больш мяккія, спакойныя. Ёсць выключэнні: вядома, Лукашэнка, некаторыя яго чыноўнікі, большасць ідэйных карнікаў. І ў спіс напрошваецца ...

    Мне ніколі не падабаліся гэтыя апраўданні, лічу іх халопскімі паводзінамі - у такіх "пану"/"гаспадару" дазволена хаміць, гэта нібыта норма.
  • Імя
    13.10.2024
    ., тобок, Навумчык — расеец? От жа вы дэмагог! Ггг
  • Anatol Starkou
    13.10.2024
    Імя, Ён амерыканец.
  • .
    13.10.2024
    Безапеляцыйнасць і нахабства Пазняка, часткі ягоных аднадумцаў (сярод каментатараў - хаця, трэба прызнаць, ёсць і з іншага боку) - у маім асабістым досведзе асацыююцца з рускім светам.
    Лаяльнасць частцы аўдыторыі да такога нахабства - у маім асабістым досведзе асацыююцца з халопскай псіхалогіяй, таксама з рускага свету. Большая дапушчальнасць агрэсіўных паводзін, разуменне іх як нормы - ідзе да нас з Расеі, не з Захаду.
    Жадаеце беларускай нацыі развіцця - працуйце з гэтым, не працягвайце традыцыі пошуку аргументаў для апраўдання нахабства.
  • Імя
    13.10.2024
    ., агрэсіўныя паводзіны - гэта якраз вашыя паклёпы і плявузганне.

    Вашая праблема ў тым, што аспрэчыць праўду датычна Калеснікавай немагчыма, таму вы кідаецеся грызці чалавека, які яе агучыў.
  • Ну насмяшыў
    13.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Прыміце таблеткі
    13.10.2024
    ., У Навінкі інтэрнэт правялі? Прыміце таблеткі.
  • Ацэнім узровень аргументацыі
    13.10.2024
    Параўнайце аргументаваныя каментары тых, хто падзяляе меркаванне Пазьняка і Навумчыка. І выкрыкі ў стылі элачкі-людаедкі ад хейтараў Пазьняка.
  • .
    13.10.2024
    Заўважылі? Выкарысталі першы з пералічаных спосаб апраўдання нахабства: нібыта чэснасцю.
  • Імя
    13.10.2024
    ., таму, што гэта выключна ў вас казаць праўду - гэта “спосаб на агрэсію”.
  • Ого!
    13.10.2024
    Во вызверыліся на Пазьняка лузеры, якія злілі пратэсты 2020га.
  • .
    13.10.2024
    Не згодны. Калі б Пазняк сказаў замест той лаянцы, напрыклад, так:
    "Лічу палітычныя погляды М. недастаткова нацыянальна арыентаванымі, яна не фармулюе і не выказваецца па такім важным пытанням: ... [спіс], а такія яе заяўленні працуюць супраць перспектыў беларускай нацыі: ... [спіс], і г.д."
    - то такое б каштоўнаснае меркаванне, палітычнае выказванне магло б лічыцца "праўдай" (для яго і яго прыхільнікаў) і ніякім чынам не было б "агрэсіяй".
  • Імя
    13.10.2024
    ., У інтэрвью? Але ж, вы смешны, даруйце.
  • Мы ўсё бачым
    13.10.2024
    ., спадар Цыганкоў, супакойцеся ўжо.
  • Колесникова о сотрудничестве с Россией
    13.10.2024
    ., 18 августа 2020
    В российско-белорусском сотрудничестве в последнее время возникают конфликты и напряжение, поэтому подход к двусторонним отношениям необходимо пересмотреть, отметила представитель штаба кандидата в президенты Белоруссии Светланы Тихановской Мария Колесникова. Её заявление в своем Telegram-канале опубликовал главный редактор радиостанции «Эхо Москвы» Алексей Венедиктов.
    «К сожалению, последнее время в сотрудничестве с Россией регулярно возникает напряжение и конфликты. Это явно показывает, что действующий президент Беларуси не в состоянии справиться с этой задачей», - написала Колесникова.
  • .
    14.10.2024
    Пазняк выказваўся ў паведамленні фэйсбук. Але хоць і ў інтэрв'ю (дарэчы, заўважылі, што "інтэрвью" напісалі як "губернскі", на якіх лаецеся?). Няўжо яно для таго, каб хаміць?
    Чаму паслядоўнае аргументаванае неагрэсіўнае палітычнае меркаванне смешна? Хэйтары разумеюць толькі абразы?
  • Імя
    14.10.2024
    ., смешнае не аргументаванне, а вашае чаплянне да чужых словаў і асобы. Чалавек выразіў сваю думку так, як дазвалялі абставіны. І зрабіў гэта вельмі ясна. Сапраўды, "палітыкі" Калеснікава ці Бабаріко - гэта сімптом разумовай хваробы (рускамірнага) грамадства.

    Той, хто нязгодны, прапаноўвае свой уласны тэзіс. Ось тады гэта называецца аргументаваннем.
  • .
    15.10.2024
    5 варыянт апраўдання "рэзкасці" (хамства): "абставіны інакш не дазвалялі".

    І ў даным выпадку гэта нават не жывая дыскусія, у якой, напрыклад, не атрымалася стрымаць эмоцый, а падрыхтаваны тэкст.
  • .
    14.10.2024
    Адшукаў кантэкст. У Венедыктава няма, глядзець РБК. Лукашэнка спужаўся стварэння КС і паскардзіўся ў Маскву, што КС разарве саюз з РФ. РБК звярнуўся за каментам у КС. Марыя так парыравала.
    Цалкам было не толькі пра РФ, а: "выстраивать взаимовыгодные отношения со всеми странами-партнерами, безусловно включая РФ".
    Шукаць у той складаны момант канфрантацыі з Масквой было б неразумна. Зараз мы ведаем, што тыя маглі і войскі прыслаць.

    Я не вялікі прыхільнік Б. і К., таму не ведаю, чаму мне гэта пішыце. Верагодна, у вас у галовах сцэнарый "сценка на сценку" і калі няма чаго сказаць у абарону куміра, можаце толькі выкаціць прэтэнзію ў бок таго, каго лічыце кумірам апанента.
    З гэтай гісторыі я разумею толькі, што сучасная інтэрпрэтацыя падзей ад Пазняка няпраўда: не абараняў Лукашэнка незалежнасць, пад якую нібыта падкопваліся Б. і К. Бо той, хто абараняў бы, не скардзіўся б у Маскву на пагрозы Саюзу з РФ.

    Я атрымаў 10 каментаў на маё меркаванне пра падтрымку нахабства, што на мой досвед, уплыў з Усходу/Расеі. Самы "разумны" каментарый быў пра "Навумчык расеец", астатнія хто пра што. Ці будуць ад каго рэлевантныя аргументы?
  • .
    13.10.2024
    Я вышэй сказаў: "(хаця, трэба прызнаць, ёсць і з іншага боку)", заўважылі?
    Сказаць, што толькі адзін бок культурны, а другі не, будзе несправядліва.
    Ваша меркаванне ўжо нявернае - перад ім вышэй выкрык хэйтара-прыхільніка П. пра таблеткі і Навінкі.

    Увогуле, калі адзін з бакоў апраўдвае магчымасць хаміць у палітыцы - верагодна, ён і ёсць той, хто за нізкую культуру, так? Прабачце за трюізм.
  • Прыміце таблеткі
    13.10.2024
    ., вы ж самі напісалі бздуру, што Зянон Пазьняк, беларускі нацыяналіст, бацька беларускай незалежнасці, у вашым асабістым досведзе ... "асацыююцца з рускім светам".
    Здаровы чалавек такое не напіша.
    Вы ж не пажартавалі, а сур'ёзна ў гэта верыце.
    А раз верыце, то раю ўсё д такі прыслухацца і схадзіць да доктара па таблетачкі. Восень усё ж такі... Абвастрэнні здараюцца. Не бойцеся лекараў, яны вам не ворагі.
  • .
    14.10.2024
    Ён не "бацька беларускай незалежнасці", то была калектыўная праца, якую манапалізаваць пад адну асобу некарэктна. (Ці то вы ябацька і агаварыліся, ці то чалавек такой жа ментальнасці, якому патрэбны лідар-кумір.)

    Я не бачу супярэчання ў тым, што беларускі нацыяналіст можа несці рысы рускага свету. Нацыянальныя каштоўнасці іншыя, а вось стыль кіраўніцтва, павучанні, безапеляцыйнасць маглі быць перанятыя ад партыйцаў савецкага часу. Тут і Лукашэнка, і Пазняк паводзяць сябе падобна, не толькі я заўважыў.
  • Ясна
    14.10.2024
    ., а дык вы ябацька-нацыяналіст, які нясе рысы рускага свету, пераняўшы стыль павучання і безапеляцыйнасці ад партыйцаў савецкага часу. Ну тут, вы канечне, і Лукашэнка паводзіце сябе падобна, не толькі я заўважыў.
  • .
    14.10.2024
    Нейкія кускі тэксту, у якіх "Пазняк" замянілі на "вы", па прынцыпу "сам дурак". Тое, што сэнсы згубіліся, аўтара не бянтэжыць, галоўнае перамога. Тактыка ботафермы па забруджванню дыскусіі.
  • Ясна
    14.10.2024
    ., я проста пачаў весці дыскусію з вамі вашымі ж метадамі. Вам чамусьці адразу не спадабалася.
  • .
    14.10.2024
    Няпраўда. Ваш метад просты: "сам дурак", пры ім новых аргументаў не з'яўляецца.
    Калі не падабаецца маё паведамленне зверху, паспрабуйце абвергнуць, г.зн. даказаць: а) што Пазняк адзіны "бацька беларускай незалежнасці"; б) што вы не здольны шукаць лідараў-куміраў; в) што безапеляцыйнасць Пазняка не нагадваюць савецкае партыйнае кіраўніцтва, а маюць нейкія іншыя крыніцы.
  • .
    13.10.2024
    Адразу бачу супярэчанні ў словах Навумчыка:
    1. Калі "Вольная Беларусь" Пазняка нібыта мае падтрымку сярод беларусаў, чаму ў 2020-м не знайшлося нават аднаго чалавека адтуль, які б сам працаваў з масамі і зрабіў тое, што трэба?
    "Дастаткова было аднаго чалавека, які мог бы істотна паўплываць на сітуацыю, — Сяргея Антончыка, былога дэпутата Вярхоўнага Савета, аднаго з лідараў рабочага руху".
    Які ж ён лідар, калі і людзі яго напрамую самі не чулі, і камусьці са "штабоў" прыйшлося прапаноўваць яго паслугі?

    2. Калі са слоў Пазняка, пратэсты 2020-га былі "крамлёўскай афёрай па замене Лукашэнкі дзеля падрыхтоўкі агрэсіі на Украіну", навошта было прапаноўваць аднадумцаў Пазняка ў гэтыя "штабы"?
    Жадалі падтрымаць крамлёўскую афёру?
  • Афёра з пазьняком
    13.10.2024
    ., Пазьняк хлусiць што афёра з Бабарыкам была патрэбна каб скiнуць Лукашэнку i пачаць вайну. Вайну як раз дапамог пачаць Лукашэнка. А Бабарыку вёў Газпром, а Газпром, Лукойл i iншыя былi супраць вайны, з-за чаго амаль увесь менеджмэнт забiла фсб, а Бабырыку кiнулi ў турму. Бабарыку наадварот вялi каб выключыць Беларусь з вайны, а Пазьняк сыграў на Лукашэнку i Маскву, а цяпер перакручвае i хлусiць, называя Лукашэнку гарантам а на Бабарыку перавешвае абвiнавачаннi ў вайне.
  • .
    13.10.2024
    Ці ёсць факты пра "Газпром, Лукойл i iншыя былi супраць вайны, акрамя "амаль увесь менеджмэнт забiла фсб"?
    І пра "Бабарыку вёў Газпром", "Бабарыку наадварот вялi каб выключыць Беларусь з вайны"?
    Пакуль што выглядае канспіралогіяй не лепш за пазнякоўскую.

    "Бабырыку кiнулi ў турму", бо Лукашэнка заўсёды так робіць з кандыдатамі. Тут вайна не пры чым. Хаця, канешне, Бабарыка як і большасць беларусаў быў бы супраць вайны, але самастойна, для таго не патрэбны загады Газпрома.
  • Элементарна
    13.10.2024
    ., факты навiдавоку, было зразумела што газпром страцiць рынкi i скацiцца капiталiзацыя з-за вайны, а гэта вялiзарныя грошы,усё гэта было пралiчана i яны ведалi пра падрыхтоўку пуцiным вайны.
  • .
    13.10.2024
    Гэта не факты, гэта магчымыя матывы.
  • Праўда
    13.10.2024
    Пазьняк проста працуе на Лукашэнку, вось i ўсё.
  • Anatol Starkou
    13.10.2024
    Праўда, і ўскосна поатлумачыў сваёй зя-пачтве ЧАМУ Лукашэнка не амністіраваў Марыю К.
    Аказваецца яна ні разу не падтанцоўвывала дэзерціру адраджэнцу нацыі.
  • Абураны
    13.10.2024
    "Калі б за некалькі месяцаў падрыхтавалі страйкамы на 10-15 бюджэтаўтваральных прадпрыемствах, сітуацыя была б зусім іншая"

    Ды няўжо?! Дык чаму вы, такія разумныя, не падрыхтавалі? Вам сказалі "пайшлі вон" і вы, такія пакрыўджаныя, пайшлі? Што за лухта?!

    Згодны з іншымі каментарыямі: калі ты не паважаеш іншых, то і сам не заслугоўваеш павагі
  • Помнім усё
    14.10.2024
    Абураны, разумныя прапановы банілі ва ўсіх чатах. У смі не прапускалі.
  • .
    15.10.2024
    Зрабілі б свае чаты, свае СМІ.
    Калі б рух "Вольная Беларусь" насамрэч меў тады падтрымку сярод беларусаў, то людзей у тыя чаты не прыйшлося б доўга шукаць, так?
  • Офісы-кабінеты
    16.10.2024
    ., Ціханоўская з яе офісамі-кабінетамі не стварылі ніводнага чату, ніводнага смі за 4 гады.
    Значыць калі б офісы-кабінеты насамрэч мелі падтрымку сярод беларусаў, то людзей у тыя чаты не прыйшлося б доўга шукаць, так?
  • .
    17.10.2024
    Што да чаго? Размова пра 2020-ы і прасоўванне сваіх ідэй ў чатах. У Ціханоўскай не было праблем з падтрымкай у чатах, была і свая сетка "*** для жизни".
    А вы з Пазняком: Калі ў чужых чатах вас не чулі і свае вы не стваралі. Так чыя праблема, што вас не пачулі?
  • Янка
    13.10.2024
    Чым далей - тым агрэсіўней і скандальней становіцца ўкіды Пазняка на вентылятар супраць усіх, хто не падпарадкоўваецца ягоным "парадам", якія насамрэч вельмі абстрактныя і праз "талент" Пазняка тлумачыць і пераконваць застаюцца незразумелымі для большасці, а таму і ня маюць мабілізацыйнага патэнцыяла.
    Зразумела, што любы скандальны ўкід (нават з боку Васкрасенскага альбо Гайдукевіча) заўсёды смярдзіць моцна і далёка, а таму нашмат больш заўважны, чым разумная прапанова, вось толькі нічога станоўчага ён не стварае.
    Я заўсёды вітаю шчырасць чалавека, але адказны палітык заўсёды думае, як лепш данесці сваю думку да як мага большай колькасці людзей і атрымаць разуменне без разбурэння вельмі патрэбнай зараз еднасці на падмурку змагання супраць самай жорсткай дыктатуры Еўропы і ейнага сюзэрэна.
    А тут ўсё наадварот. Ганебныя і абразлівыя закіды Пазняка заўсёды ствараюць не прадуктыўную дыскусію на конт таго, як дзейнічаць далей, а брудную сварку з пераходам на асобы. Неўзабаве ў медыя вылязаюць ягоныя паплечнікі са складу Вольнай Беларусі, якія займаюцца ў ёй невядома чым, і спрабуюць адвакатаваць у стылі: ну да, ён такі, прамы і недэлікатны, але ж ледзь не асабіста ён здабыў незалежнасць і ён аракул, таму слухайце і не пярэчце. Што прадказальна атрымліваецца не айс.
  • Хто такi пазняк
    13.10.2024
    Янка, выразна бачна што адвакатаваць пазняка вылезаюць не толькi з яго секты а i з аддзела КДБ.
  • Freddy
    13.10.2024
    Янка, ванька твои демагогические простыни ничего не изменят и никого не убедят. разве что еще раз докажут что вы, невероятные, совершенно беспомощные создания в плане политики и вдобавок контролируемые спецслужбами. подсчитай сколько людей по вашей вине оказалось за решеткой?
  • Янка
    14.10.2024
    Freddy , то бок пасадзіў не Лукашенка? Вельмі цікавы падыход - абвіначаваць у гвалце не гвалтаўніка, а трэціх асобаў. Добра яшчэ, што вы не абвінавачваеце саміх згвалтаваных у тым, што іх згвалтавалі, а то ж неўзабаве дойдзе да абвінавачванняў Каліноўскага і адбельвання Мураўёва-Вешальніка.
  • Афёра з пазьняком
    13.10.2024
    Пазьняк хлусiць што афёра з Бабарыкам была патрэбна каб скiнуць Лукашэнку i пачаць вайну. Вайну як раз дапамог пачаць Лукашэнка. А Бабарыку вёў Газпром, а Газпром, Лукойл i iншыя былi супраць вайны, з-за чаго амаль увесь менеджмэнт забiла фсб, а Бабырыку кiнулi ў турму. Бабарыку наадварот вялi каб выключыць Беларусь з вайны, а Пазьняк сыграў на Лукашэнку i Маскву, а цяпер перакручвае i хлусiць, называя Лукашэнку гарантам а на Бабарыку перавешвае абвiнавачаннi ў вайне.
  • Лол
    13.10.2024
    Афёра з пазьняком, Хто там быў супраць ? Каго забілі ? Міллер як кіраваў Газпромам, так паспяхова і кіруе, цалуе ручку Пуціну. Бабарыка прамы падначалены Міллера. І не блытайце перадзел маёмасці з пазіцыяй. Такой логікай дойдзеце да таго, што Кадыраў супраць вайны, бо забівае людзей Керымава.
  • Лолу
    13.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Anatol Starkou
    13.10.2024
    Янка: "адказны палітык заўсёды думае"

    Гэта ХТО АДКАЗНЫ ПАЛІТЫК? Пазьняк? Той хто прафукаў адраджэнне нацыі, вярнуў уладу бел бальшавікам, прывёў да ўлады Лукашэнку і збег за бугор? Гэта ПАЛІТЫК? Гэта прайдоха з бчб бальшака, а не палітык.
    Калі вы ўжо ўцяміце, бчб і не очань бчб, што ТАКІМ палітык быць не можа ніколі таму, што не можа быць ніколі. Нават ля нашых беларускіх балот.
    Дэзерцірам і здраднікам нацыі можа быць, а палітыкам НЕ.
  • Прыміце таблеткі
    14.10.2024
    Anatol Starkou, напісаў лукашыст Станкоў з Амерыкі.
  • Чаму мы маем лукашызм
    13.10.2024
    Азефа таксама не цiкавiў яго iмiдж, але ў адрозненнi ад пазняка азефа цiкавiла ўлада, пазняка ж не цiкавiць нi ўлада нi iмiдж, а толькi манiя свайго вялiчча.
  • Freddy
    13.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Мнение
    14.10.2024
    Чаму мы маем лукашызм, Азеф это Александр Азаров. Сливает людей губопику.
  • Офісы-кабінеты
    16.10.2024
    Мнение, Азараў уваходзіў у склад офісаў-кабінетаў Ціханоўскай-Вячоркі.
  • Anatol Starkou
    13.10.2024
    Наконт майго сваяка Віктара Бабарыкі.
    Нагадаю, што нашы з ім маці дваюрадныя сёстры. Таксама нагадаю, што ўвесь мой матчын бок - беларусы каталікі з польскімі імёнамі. Імя маёй маці ЯДВІГА, а імя маці Віктара Бабарыкі таксама польскае.
    И так моя версия все дел вокруг Виктора в 2020-м.

    1. Он не политик от слова совсем. Если бы хоть чуток был политиком, то сначала, перед тем как тусоваться на Еўрарадыё эФэМах і прочіх бчб смі тусовках, отправил бы своего сына к дочери в Австралию.
    2. Его польские корни (наши с ним польские корни) - это основная причина почему его незарегила русская тов Ермошина и белорус тов Лукашенко.
    Всё остальное - банки шманки Россия не Россия картины не картины и прочая $ млн хрень - это туфта-2020. Галоўнае - у Віктара Бабарыкі польскія корні, і таму ён не павінен быў стаць кандыдатам-2020 на пасаду прэзідэнта РБ.

    У Зянона польскіх каранёў, відаць, не было, таму яму ў 2001 Канстытуцыйны суд дазволіў удзельнічаць у выбарах. І ў 2006 таксама. Зянон не паляк. Ён падрыёт.
  • А хто сам пазьняк???
    13.10.2024
    Anatol Starkou, дазволiлi бо усё чым займаўся пазьняк гэта працаваў супраць супернiкаў лукэшэнкi: "домаш агент фсб" (с) зе.пазьняк, "ганчар працуе на маскву"(зе.пазьняк), "казулiн-праект крамля" (с) зе.пазняк, "паэт някляеў - лялька масквы"(с) зе.пазьняк, бабарыка-агент газпрома (с) зе.пазьняк i. т.д.
  • аа
    13.10.2024
    дык вось чаму вы за калеснікаву, таму што сваячка. цяпер зразумела
  • Лопнутая лукашысцкая кансерва
    13.10.2024
    Фактычна пазьняк у 2020 згуляў на руку лукашэнку i пуцiну, якiя развязалi вайну ў 2022, а цяпер перакручвае i хлусiць што для развязывання вайны рыхтавалi Бабарыку.
  • ?
    13.10.2024
    Лопнутая лукашысцкая кансерва, хіба пазняк у 20-м неяк уплываў на сітуацыю?
    ды і зараз ці ўплывае? яго ведае (чуе) абмежаванае кола людзей
  • Не думаю
    13.10.2024
    Лопнутая лукашысцкая кансерва, он просто старенький совковый дед, который капризнячеет из-за того что его никто не больше слушает. А ведь он кладезь мудрости и опыта))) У Лу все время такой же мотив.)))
  • Так
    13.10.2024
    ?, у 2020, Пазьняк рэзка ўключыўся супраць Бабарыкi на баку лукашэнкi, "бабарыка горш за лукашэнку", агент i т.п. Пазьняк уплывае хоць на невялiкую але на актыўную частку, якая можа арганiзаваць дзеяннi, i уплывае заўседы на карысцi лукащэнкi, так каб гэтых дзеянняў не было: байкот, сядзiце дома, не выходзьце, толькi мiрныя пратэсты, крытыка забастовак iт.п. Пазьняк паводзiць не проста як шкоднiк, а як агент лукашэнкi.
  • Капытко
    13.10.2024
    Бывают плечевые, и бывают поплечники.
    Привет Сергею Иосифовичу Наумчику.
  • Сяржук СВ
    13.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Anatol Starkou
    13.10.2024
    Паплечнікі КДБ і ЛГТБ.
  • Валер
    13.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Дзяды аб-ся
    13.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Сонейка
    13.10.2024
    Праблема нават не ў яго рэзкасці, а праблема ў тым, што ён часцяком нахабна хлусіць і крывадушнічае.
  • Пытанне
    13.10.2024
    Сонейка, прыклад можаце прывесці?
  • Freddy
    13.10.2024
    Сонейка, В хлусне можно заподозрить тебя. Позняк ни разу не соврал и не изменил своим взглядам.
  • .
    13.10.2024
    Пазняк сказаў: «Бабарыка выступіў за ўваходжанне Беларусі ў Расію».

    Я пад апошнімі 2 артыкуламі пытаўся пра пацвярджэнне, цытаце Б. дзе ён за тое нібыта выступаў - прыхільнікі спрабавалі нешта знайсці, не здолелі.
    Калі факта "выступлення" няма, значыць, хлусня.
  • Freddy
    13.10.2024
    ., нашли тебе доказательства, но тебя они не устоили. это уже твоя проблема. росийская партейка Вместе и групка вокруг бабарыки напичканная офицерами ФСБ. не брали на работу в Газпром людей нелояльных росии тем более на такую должность как у него.
  • .
    13.10.2024
    Не было. Пра «ўваходжанне Беларусі ў Расію» не было.
    І дарэчы, не тыкайце - з такімі манерамі выглядаеце прыхільнікам калгасніка Лукашэнкі.
  • і
    14.10.2024
    Freddy , вы беларускую мову ня ведаеце? Як там у вас, у Курскай вобласці, як поспехі?
  • Імя
    13.10.2024
    ., ну быў за адзіную валюту і "інтэграцыю", якая б "затрагівала суверенітеты в равной пропорціі". А таксама называў Расею "многов(но)екавым партнёрам". Вам мала? Мне асабіста неяк фіялетава, што гэта - яшчэ адно праяўленне ягонай дурасці ці здрада.
  • Freddy
    13.10.2024
    ., Обращаться к точке с запятой на вы? С глузду зъехау?
  • .
    13.10.2024
    Так калі пра «ўваходжанне Беларусі ў Расію» не было, значыць, хлусня, так?
    Як вас усіх круціць на простым пытанні...
  • Freddy
    13.10.2024
    ., единая валютва, езык, таможенное пространство, законодательство это не в хождение в Росию? тебе в школу в первый класс.
  • .
    14.10.2024
    Вы ж самі (не толькі асабіста, а ўся тусоўка) сваімі паводзінамі і пацвярджаеце мой тэзіс пра агрэсіўнасць, апраўданне хамства, прыкметы рускага свету у людзей вашых поглядаў.
  •