Комментарии к статье

Дорог Координационный совет к обеду, или Что эти выборы показали даже тупому

  • Петя
    27.05.2024
    > Калі б анлайн-выбары ў Каардынацыйную раду правялі ў жніўні-кастрычніку 2020 года, у іх маглі б узяць удзел і мільён, і два, а то і тры мільёны выбарцаў.
    https://d3kcf2pe5t7rrb.cloudfront.net/343615

    Не могли бы. 500к от Голоса это максимум возможностей. Любой план который требудет от людей активности, чтобы показать что "нас большинство", обречен на провал, потому что большинство людей пассивны и ничего делать не будут.
  • Беларус
    27.05.2024
    Петя, так рускамоўныя яны такія, глотку будуць рваць, калі ім рахункі заблакуюць і тое не доўга. Шкада беларусаў, якія зноў злілі рускамоўныя
  • ---
    27.05.2024
    Петя, гэта адзінае, чаго баяцца ўлады: што людзі зразумеюць, што іх большасць. Толькі гэта можа натхніць сапраўдныя сілы (я маю на ўвазе людзей са зброяй, ваенных у першую чаргу) на рэальныя рухі.
  • Жэўжык
    27.05.2024
    Мікола, давай услед за расейскім караблём!
  • БС
    27.05.2024
    Усё так, у кропку
  • Асноўны вынік
    27.05.2024
    На падставе закліка Ціханоўскай прагаласаваць у Каардынацыйную раду, якую яна і стварыла, маем зараз дакладны рэйтынг легітымнасці Святланы Георгіеўны, атэставаны сусветна прызнанай тэхналогіяй блокчэйн. На распіяраны з усіх прасоў заклік Ціханоўскай да беларусаў прагаласаваць адгукнуліся менш за 10000 чалавек, з улікам агульнай лічбы выбаршчыкаў у Беларусі каля 6,800,000 чалавек рэйтынг даверу да Ціханоўскай С.Г. складае ніжэй за 0,1%. Гэта нават менш за 3% прыкарытнікаў, якія галасуюць за пасінелае трэмарнае цела.
    Відавочна, што патапаючы флагман "паБЕДА" штурманаў Вячоркі-Дабравольскага-Лябедзькі-Красулінай на чале з капітанам-электам Ціханоўскай ад лёсу расейскага ваеннага карабля можа выратаваць толькі ўваскрасенне Ганса Георга Віка.
  • Чытай, бот ўважліва
    27.05.2024
    Асноўны вынік, “лукашэнкаўская прапаганда пастараецца па максімуме выкарыстаць невысокую яўку, як і лукашэнкафэрштэеры ў еўрапейскіх краінах”. Вось лукапрапаганда і лукашэнкафэрштэеры ужо пачалі гэта выкарыстоўваць, нават артыкул не паспелі прачытаць, а адразу ж пабеглі ляпаць па клаве.
  • Св. Вік
    27.05.2024
    Асноўны вынік, люта плюсую.
  • Руслан
    27.05.2024
    Асноўны вынік, Вы серьёзно или прикалываетесь? Какие возможны "волеизъявления", если режим уже терроризирует даже родственников тех людей, до которых силовики не могут дотянуться через границу. А внутри РБ за участие в голосовании просто "переедут танком".
  • Фрэнк Эндзіэйскі
    27.05.2024
    Чытай, бот ўважліва, навучыся лічбам аб'ектыўным глядзець у вочы і людзей вакол бачыць, а не сваю кішэню толькі, шлёпала грантавае. 
  • Руслану
    27.05.2024
    Руслан, дарагі Руслан, у гэтым і ёсць увесь сэнс. Калі ў такіх умовах лідарка заклікае ёй паверыць і прыйсці на выбары, а ёй ніхто не верыць, гэта і ёсць паказчык даверу менавіта да яе. Як кажуць, з кім у разведку ня пойдзеш, таму і няма ніякага даверу.
  • Фейспалм
    27.05.2024
    Руслан, даже Карпенков говорит, что за рубежом больше 300,000 экстремистов, которые могут без проблем делать, что хотят. Если из них около 3% откликается на призыв Тихановской проголосовать, не это ли говорит о ее политической импотенции? Хватит быть полезными идиотами в ущерб своей стране - нужна смена менеджмента!
  • Супраць пракопа
    27.05.2024
    Не зьдзіўлюся, калі данныя пра ўсіх галасаваўшых людзей трапяць у рукі тым, хто й арганізовываў гэтыя выбары - кдб
  • Ай
    27.05.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Этот
    27.05.2024
    Кто такой Мікалай Бугай?
  • Тот
    27.05.2024
    Этот, рэдактар гэтага рэсурса
  • Хто такі Мікола Бугай
    27.05.2024
    Этот, нейкі аматар Кебіча.
  • Этот
    27.05.2024
    Хто такі Мікола Бугай , мне кажется или агент или ИИ
  • Хто такі Кебіч?
    27.05.2024
    Хто такі Мікола Бугай , а хто такі Кебіч, это партвейн, што у яго ёсць аматары?
  • Anatol Starkou
    27.05.2024
    Хто такі Мікола Бугай , ён Свабодны тэатр беларускіх комікаў зварганіў. Я яго ведаю. Сустракаліся ў Лёндане.
  • Пытанне
    27.05.2024
    Пытанне да Міколы Бугая: а за што Ціханоўская збірала галасы на платформе Голас? Сабрала, здаецца, 700 тысяч. Якія вынікі той яе ініцыятывы? Дзе рэзультаты?
  • Пытанне
    27.05.2024
    У выніку ў выбарах узялі ўдзел менш за 10 тысяч чалавек. Яно то і нямала для такой сітуацыі, але гэта мы зсярэдзіны краіны, зсярэдзіны грамадства разумеем, чаму гэта нямала.//
    Мікола Бугай глядзіць на выбары ў КС з сярэдзіны краіны?
  • a horse with no name
    27.05.2024
    А навошта падтрымліваць гульню ў дэмакратыю і трэніроўку для будучыні, якога, шчыра кажучы, ня бачна. Да і гульня і "трэніроўка" выглядаюць больш зьдзекам на кантрасце з вайной і ўзроўнем рэпрэсій у краіне. Няхай так сама падзякуюць кшталту Азараву за падтрымку рэпрэсіўнай машыны і палепшеньню статыстыкі выбаршчыкаў, сваім лістом у чаце "Перамога" ён гэтую дзіцячую гульню з трэніроўкамі і забіў
  • Не магу пагадзіцца
    27.05.2024
    Абсалютна не згодны з аўтарам. Фактычна мы убачылі сітуацыю, што палітыкі адарваліся ў амбіцыях ня толькі ад людзей ў акупаванай рэжымам Беларусі, но і нават ад рэчаіснаці і патрэб дыяспар беларускага замежжа. І вельмі добра, што гэта адбылося менавіта зараз, а не час Х, калі б сталася што людзі хочуць аднаго, а палітыкі - іншага. Гэта была б яшчэ адна згубленная спроба здабыць незалежнасць.

    Так, галоўная мэта КР не дасягнута, мы не бачым каб гэтыя людзі атрымалі падтрымку. Але гэта срэз мненія актыву дыяспар. Вельмі добрае статыстычнае апытанне, якаснае і чыстае. Як можна перамагчы рэжым і вызваліць краіну, калі лідары хочуць аднога, а людзі - іншага? Гэта добры повад для ўсіх задумацца і парэфлексаваць. Вось лідары думалі, што "і так сойдзе". Ан - не, не ўдалася праскочыць.

    Ну а калі так не падтрымваюць людзі, то напэўна трэба больш увагі звянуць на беларусаў і правесьці адпаведныя сацыялагічныя апытанні і прывясці свае пажадання і мэты ў адпаведнасць с з мэтамі, пажаданнямі і магчымасцямі беларусаў. Платформа цяпер у нас ёсць - вось і ўжыць яе для вывучэння аўдыторыі. Ну і працаваць можа камусь цяпер і будзе цяжэй, але ж лепей ведаць сапраўдную сітуацыю ў адносна спакойны перыяд, чым сутыкнуцца з ёй у форс-мажорных абставінах.

    Ўсё што адбылася на гэтых выбарах у КР - добра і працуе на карысць беларусаў. І на матывацыю палітыкаў. І на матывацыю даследчыкаў. Ўсё добра, ўсё правільна. Наўпрост некаторым лідэрам трэба памятаць, што калі яны хочуць быць лідэрамі і гаварыць ад імя беларусаў, то няблага бы ведаць пункты гледжання і мэты гэтых самых беларусаў.
  • Далес
    27.05.2024
    Не магу пагадзіцца, так многіх беларусаў, нават тых што з’ехалі ў Польшчу па эканамічных прычыных ды туды-сюды боўтаюцца кожны месяц, цікавіць толькі ўласная ср-ка ды чарка-скварка. Іх не цікавяць ні колькасць палітвязняў, ні рэпрэсіі, ні вайна.
    А потым гэтыя з’ехаўшыя працоўныя мігранты-хатазкрайнікі будуць яшчэ нахабна патрабаваць ад КС: “а пачэму нашыя правы ўшчымляюцца ў Еўропе, пачэму мы далжны стаяць па 30 часов на граніцы, пачэму ў нас забралі внж, пачэму Офіс, КС эцім не занімаейца” і гд. Вось паглядзіце, вой такі падымуць, бо такія звычайна думаюць выключна пра сваю ср-ку, што усе ім павінны, а самі не могуць падняць сваю дупу з канапы, патрапіць 5 хвілін каб прагаласаваць. Паглядзіце, яны ўжо шчокі надуваюць ледзь пад кожным артыкулам калі Літва ўводзіць новыя праверкі і патрабаванні. Хаця тут ёсць і пазітыўны бок, цяпер такіх хатазкрайнікаў можна смела пасылаць, хай цяпер не скардзяцца а самастойна займаюцца сваімі пытаннямі.
  • Гервасій
    27.05.2024
    Далес, Вось з гэтым каментаром згодзен на ўсе 100. Хапае людзей якія ездзяць, глядзяць сябе і хтосьці выжывае а хтосьці зарабляе норм. Такія былі і ёсць заўсёды, але маем тое што маем. 
  • Не магу пагадзіцца
    27.05.2024
    Далес, да офіса ніякіх пытанняў няма. Можа гэта і не ўсе разумеюць, але яны зручна працуюць. Каб не прыцягвалі ўвагі да нашых поглядаў вышэйшага кіраўніцтва ЗША і Захаду, было б нам значна цяжэй. Няма пытанняў і да НГА, якія нам дапамагалі і дапамагаюць бескарысна і без відочных палітычных амбіцый. І да СМІ ў мяне так сама не ма пытанняў: палітык павінен абуджаць у СМІ зацікаўленасць, а не наадвврот. А Лібер - вялікі малайчына: ў кароткі тэрмін выпусціў сваю бяспечную платформу ўзроўня govtech. Маю прэтэнзіі да палітыкаў, якія ўсім гэтым не скарысталіся, а можа і не планавалі. Будзе ім навука, паглядзім яшчэ на вынікі. І я б не вінаваціў людзей: яны ў сваём праве - падтрымаць, ці не. Я сам галасаваў, а з маіх знаёмых, з кім хадзілі на акцыі разам, толькі адзін чалавек. Астатнія распавялі, што “я на такіх умовах галасаваць ня буду”. То бок с 15-16 чалавек, толькі два пагадзіліся хоць і з непрыемнасцю, но галасаваць. З гэтага я раблю выснову, што свята для лукашыстаў і штэйхбрэхераў зрабілі самі кандыдаты у КР, халатнымі адносінамі да людзей, якіх яны хацелі рэпрэзентаваць.
  • Не магу пагадзіцца
    27.05.2024
    Гервасій, я быў на адной акцыі. Там ўсе такія налягке былі, а потым чую, што сірэны мянтоў з усіх бакоў. Ну, а людзі - як на карнавалі. А я пачаў камяні збіраць і класці, каля скрыжавання. Яны святкуюць, а я кладу. І тут да мяне падыйшла дзяўчына з гэтых эльфаў і пытае: “Навошта ты робіш? Тут мірны пратэст! Ты - правакатар!”. А сірэны мянтоў набліжаюцца. Ну і я такі: “Праз 10 хвілін тут будзе аўтазак, з яго вылезуць касманаўты і я туда кіну камень, а потым уцяку - хоць аднаму да разаб’ю галаву. А калі два змагу кінуць, то яшчэ лепей. Астатнія камні - для тых, хто хоча прыяднацца”. І яна пачала крычаць “Правкатар!”, а людзі ад мяне адыходзіць. І раптоўна каля мяне якаясь бамжыха звалілася на зямлю і пачала біцца галавой аб асфальт і крычаць, што яе забіваюць. У меня былі бінты і я пачаў яе перавязываць. Калі аўтазак прыехаў, то я стаяў увесь у крыві, вакол мяне людзі крычалі “правакатар”, а камня я не кінуў. Але ўначы якіясь хлопцы тым скарысталіся і развалілі пару бобікаў ментаўскіх. Ну і я да чаго вяду: ці былі гэтыя людзі мне ворагамі - не, дасягнуў я поспеху калі позна распавеў, што і чаму раблю - не, а былі лі людзі, якія мяне услыхалі, зразумелі і ўжылі камні як трэба - так! Ну вось і тут тое самае.
  • ром
    27.05.2024
    Да просто вы проиграли… ваше время прошло.. как прошло время милинкевича, время санникова… ну еще лет пять будете пыжиться
    Сейчач сами с санникова смеетесь… так и с сегодняшних будут смеяться
  • СМ
    27.05.2024
    ром, а вы, стало быть, выиграли?
  • Янка
    28.05.2024
    Хто такі Мікола Бугай?
    Каардынацыйную Раду как інстытут моцна дыскрэдытаваў яе другі склад (дарэчы, неабраны). У сукупнасці з тэрорам гэта сапраўды сур'езна знізіла колькасць гатовых галасаваць. Але выбары адбыліся і зараз упершыню абраны склад Рады можа паспрабаваць прасунуць і рэалізаваць свае ідэі.
    На конт альтэрнатывы Ціханоўскай як галоўнай функцыі Рады. Безумоўна, і такі падыход мае прыхільнікаў, але гэта дакладна не мэйнстрым. Між тым, любыя добрыя ідэі і справы з Рады пойдуць на карысць усім, у т.л. і Ціханоўскай і яе камандзе.
    Выбары ў Раду карысныя тым, што яны дазваляюць сканцэнтраваць на адзінай пряцоўцы актыў пратэсту, і прадэманстраваць беларусам, хто есць хто. І тое, што на выбары не пайшлі ані пазнякоўцы, ані саннікаўцы, ані цапкалаўцы, ані удзельнікі ФДСу прадэманстравала, хто гатоў змагацца і палітычна канкураваць, а хто здольны толькі падмяняць змаганне хэйтам і кідацца фекаліямі з-за кута.
  • гердзень
    27.05.2024
    СМ, хіба лукашыст, калі так кажа
  • ром
    27.05.2024
    гердзень , да у вас все.. лукашист, або рашист. ..что не по вашему..
  • Windy
    27.05.2024
    Калі замяніць "энтрапію" на адпаведнае кантэксту слова "плюралізм", то высветліцца, што аўтар заклікае "аб'яднацца вакол моцнага і неаспрачальнага лідара", а астатнім – не высоўвацца.

    І ўявіце сабе: людзі не жадаюць не высоўвацца. Не ўсе, сабралося не больш за 10.000, але сядзець пад венікам можна і ў Беларусі.

    І мелі рацыю тыя, хто крытыкаваў СМІ за недастатковае асвятленне выбараў. Прэтэнзія ж не да Еўрарадыё, напрыклад, а да Нашай Нівы. Галасаванне яшчэ не скончылася, а публікуюць артыкул накірованы супраць самога факта выбараў.
  • Zliuscyki
    27.05.2024
    Windy, тое самае робіць Белсат. Там увесь час круцілі ролікі пра тое, як небяспечна галасаваць і нейкіх "экспертаў", якія распавядалі, што выбары не прызнаюць.
    Мабыць і ў гэтым сакрэт не поспеху.
    Наша Ніва раскручвае кібераў ды ПКК, якія дастаткова шчыльна супрацоўнічаюць з украінскімі ўладамі, прапагандуюць быццам бы сілавы сцэнара (калі дазволяць украінскія ўлады, што нават санкцый супраць лукі не ўвялі). На ўкраінскіх каналах іх прасоўваць як "рэальную апазіцыю".
    Азарава за тое, што скарыстаўся рэсурсам некарэктна, з'елі.
    Але Наша Ніва і Белсат таксама парушалі б правілы дэмакратычнага правядзення выбарчага працэсу, публікуючы прадузятыя артыкулы супраць галасавання да яго сканчэння, калі б яны былі.
    Барацьба за ўладу.
    Радуе толькі, што значыцца ёсць адчуванне, што ўладу могуць атрымаць.
  • Офісы-кабінеты
    27.05.2024
    Чальцы офісаў-кабінетаў Ціханоўскай аблажаліся? На выбары з іх удзелам амаль ніхто не прыйшоў...
  • Бот чытай артыкул спачатку
    27.05.2024
    Офісы-кабінеты , чытай, потым пішы
  • Офісы-кабінеты
    27.05.2024
    Бот, чытай склад спісаў у КР. Чальцы офісаў-кабінетаў Дабравольскі, Латушка, Азараў - у спісах.
    Кабінетны Азараў увогуле аблажаўся і падставіў людзей у Беларусі.
    Не прыйшоўшы на выбары людзі выказалі ім свой недавер.
  • Ботаферме, што напісала ўжо болей 5 каментароў
    27.05.2024
    Офісы-кабінеты , ну тады віншую лукашстаў і яго штэйбрэхераў з “перамогай”. Святкуй і радуйся бот, у цябе ж свята!
  • Офісы-кабмнеты
    27.05.2024
    Ботаферме, Свята ў Светы. Яна першая зацікаўленая ў тым, каб у апазіцыі не з'явілася яе канкурэнтаў, якія б маглі прадстаўляць Беларусь без яе.
  • А які
    27.05.2024
    А які сэнс ад непублічных спраў, калі гэта не партызанка яка? То бок да партызанкі падышлі у прытул,а навошта яна патрэбна, калі Польшча будуе жалезны занавес і ня бача перспектыў на гэтым накірунку.
  • Тб
    27.05.2024
    Прабачце, але гэты артыкул напісаны нейкай няправільнай беларускай мовай. Такое ўражанне, што з узбекскага у гугле пераводзілі.
  • Офісы-кабінеты
    27.05.2024
    Калі апублікуюць лічбы, то даведаемся, якая рэальная падтрымка Дабравольскага з офіса Ціханоўскай (якога ніхто пакуль не абіраў ніколі.) І паўстане вялікае пытанне: чаму гэтая асоба падмяла пад сябе ўвесь офіс Ціханоўскай. На якой падставе з такім-та электаральным рэйтынгам.
  • Змяні прафесію
    27.05.2024
    Тры памылкі бугая: 1) Пазняк меў рацыю, 2) Пазняк прадказваў такі канец гэтай кампаніі, 3) падставілі людзей, якія запісаліся ў спісы. Пазняк пісаў, што трэба берагчы людзей, але Бугай, праср.ў параду.іўараз піша, што Пазняк гаварыў 4 гады.і
  • позняк
    27.05.2024
    Змяні прафесію, секта пенсионера подтянулась
  • Пытаннечка
    28.05.2024
    позняк, а ты з якой секты, рускамірны?
  • Жора
    27.05.2024
    Не, Мікола, стоп. Чаму мы павінны шкадаваць Ціханоўскую?

    Гэта Ціханоўская без галавы ўздымала масы, зачытваючы тэксты, напісаныя штабістамі-бабарыкінцамі. Менавіта ў выніку гэтага чытання і здарыўся пераход рэжыму ў таталітарны, а не сам па сабе. Менавіта ў выніку негатоўнасці штабістаў узяць уладу і негатоўнасці Ціханоўскай дэманстраваць інтэлект і лідарскія якасці. Менавіта Ціханоўская прызначыла кіраваць Каардынацыйнай Радай Кавалькову, якая паспяхова тры гады нічога не рабіла. Менавіта Ціханоўская нічога не зрабіла з Франакам Вячоркам, калі здарыўся ЧКБ-гейт. І з Азаравым, калі здарыўся Азараў-гейт. Не зрабіла, марудзіла, не мела стратэгіі... вось і вынік: няма даверу, палітычная смерць.

    А ў вас цяпер нехта іншы вінаваты ў тым, што адбываецца звужэнне магчымасцей і дыскрэдытацыя.. не! Сама! Усё сама!
  • СТ
    27.05.2024
    Жора, а што Ціханоўская павінна была яшчэ зрабіць з Кавальковай, Вячоркам і Азаравым? Рэпрэсіўны апарт як бы ў іншага чаоавека
  • Азаронкам, Мукавозчыкам, і Жорам і ўсяму Клубу рэдактараў
    27.05.2024
    Жора, штр значыць "без галавы ўздымала масы"?
    Не падумалі , што менавіта массы падняліся самі і ўзнялі Ціханоўскую? Розуму не запае, каб так падумаць, ці метадычка з НКВД не дазваляе? Ці ў вас "народ дурны і кіраваны агентамі? Пра адсутнасць інтэлекту - гэта вам у люстэрка , там убачыце. Паглядзіце дзе і хто вы, а дзе і хто ёсць Ціханоўская. Вам, прапагандыстам рэжыму, да Цізаношскай як ракам да Юпіцера. Выбарчы штаб Ціханоўскай быў створаны для выбараў і паспяхова справіўся з пастаўленай задачай. Протадзяржаўныя структуры былі створаны пасля выбараў і за мяжой. Ціханоўская штодзённа працуе, а не факсы шле. А выццё ў балот пра "палітычную смерць" адрасуйце ўзурпатару і тым, хто млее ад яго "палітэсу".
  • Офісы-кабінеты
    27.05.2024
    СТ, гэта трэба спытацца ў Кавальковай і Азарава, яны ж скончылі акадэмію МУС, Азараў працаваў у рэпрэсіўным апараце. Пераследваў беларускіх дабраахвотнікаў, якія з 2014 ваявалі за вызваленне Украіны.
  • Жора
    27.05.2024
    СТ, а ў Ціханоўскай і ажно трох штабоў з дзясяткамі дарадцаў былі 300 тысяч на вуліцах Менску ў жніўні 2020. І да мільёна па краіне. Былі яшчэ непрыкрытыя тутбаі і НН'ы і іншыя ндашныя media outlet'ы, з якіх яна тады ж і магла звярнуцца з заклікам да бястэрміновага страйку. Не звярулася? То ў 2024 мы табе нічым не можам дапамагчы, Света. Цягнік з'ехаў.
  • Влад
    27.05.2024
    Жора, а у вас своей головы нет? небось сходить пожрать "заклик "не нужен?
  • Жора
    28.05.2024
    Влад, рэжым - сістэма з дзясяткаў тысяч людзей, супрацьстаяць якой можа толькі іншая падрыхтаваная сістэма падобных жа маштабаў. Дзіўна, што пасля ўсіх падзей 2020 нехта яшчэ спрабуе гуляцца ў заезджанае "у нас няма лідараў, мы ўсё зробім самі". Панарабілі ўжо, саколікі...
  • Жора
    28.05.2024
    Влад, мой адказ вам пайшоў глыбока ўніз, паўтаруся тут: рэжым - сістэма з дзясяткаў тысяч людзей, супрацьстаяць якой можа толькі іншая падрыхтаваная сістэма падобных жа маштабаў. Дзіўна, што пасля ўсіх падзей 2020 нехта яшчэ спрабуе гуляцца ў заезджанае "у нас няма лідараў, мы ўсё зробім самі". Панарабілі ўжо, саколікі...
  • Меркаванне
    27.05.2024
    Калі Ціханоўская зладзіць выбары прэзідэнта са сваім удзелам, прагаласуе яшчэ меньш людзей. Сярод кандыдатаў у КС хаця б нейкая разнастайнасць (разнообразіе), хоць нейкая альтэрнатыва.
  • Лапушок
    27.05.2024
    Меркаванне , какое на хрен разнообразие ?
    Стадо бывших помогатых режима, кухарки и тупой плебс, который в 2020-м обманули три ведьмы.
    Такой же контингент и у лукашенки.
  • Вынік
    27.05.2024
    Злілі актыў, падставілі людзей
  • Я за ПКК
    27.05.2024
    У любым выпадку ў нас ёсць полк Каліноўскага.
  • ружовыя поні, якія вераць у вызваленне ПКК
    27.05.2024
    Я за ПКК , гэта тыя, хто збіраўся ісці на выбары, але ім забаранілі ГУР)) пры тым, што заканадаўства не забараняе ўдзел у выбараў для замежных дабраахвотнікаў.
    Тыя, хто будуць чакаць дазвалення на любыя дзеянні ад украінскіх уладаў, якія нават не ўвялі санкцый супраць лукі?
    А адкуль у іх возьмуцца зброя і рэсурсы для вызвалення Беларусі? І навошта украінскім уладам увогуле вызваляць Беларусь ад лукі, калі з ім яны прасцей дамовяцца, дык яшчэ і рэпарацыі атрымаюць.
  • Коля Черника
    27.05.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Дмитрий
    27.05.2024
    Рэд. Дзякуй за падказку, выдалілі.
  • Коля Черника
    27.05.2024
    Дмитрий, вам нравится тёплая ванна приятных слов о западной выдумке выборов.
    Удалив позицию народа беларуси, вас не станет больше и вы не станете сильнее.
    Лукашенко живёт отдельно от народа и западная оппозиция делает тоже самое.
    Поэтому народ и посылает и вас, и лукашенку на три весёлых буквы, надеясь только на полк Калиновского.
  • Дмитрий
    27.05.2024
    Модераторы, этих псевдо любителей ПКК, нужно банить. Это лукаботы, которые под видом приверженцев ПКК обсирают всех остальных с целью "разделяй и властвуй".
  • Камандзіру банаў
    28.05.2024
    Дмитрий, а з чым вы не згодны?
    1. Я згодзен, што і Лукашэнка, і дэм.апазіцыя існуюць асобна ад народа. Вазьміце тую ж Вольгу Кавалькову. Якая даўно адарвалася ад народа. Ці Таццяну Мартынаву, да якой на сустрэчы ў Польшчы ніхто не прыйшоў.
    2. Таксама я згодзен, што адна надзея на ПКК.

    А вы падтрымліваеце такіх апазіцыянераў, як напрыклад Таццяна Мартынава? У якой блаблабла ў ютубе і нуль рэальнай падтрымкі жывых людзей. Калі так, то чаму падтрымліваеце?
    Чаму хочаце заткнуць рот тым хто за ПКК?
  • Пытаннечка
    28.05.2024
    Камандзіру банаў, а гэты Дзіма, не медведев выпадкова?
  • Вольга Мікалайчык
    27.05.2024
    ну тыповая пазіцыя любіцялей "гаранта". Ну якія ціхія небачныя справы,калі трэба вырашаць глабальныя пытанні і мець сілу, якая стане разам з усім светам на шляху у вайны і на шляху у знішчэнні беларусаў. Ціха тухнуць у канцлагеры і рабіцца саўковымі проксі калоніяй масквы - страціць ментальнасць еўрапейцаў і  асавеціцца ды стаць маўклівымі рабамі -акуратненькія церпілы за 200 еура у месяц, ну і співацца, сядзець за занавескай жалезнай. Проста нейкая заказушка з драздоў, а не пазіцыя.
  • Без ляманту
    27.05.2024
    Вольга Мікалайчык, ну напрыклад эвакуацыя ахвяраў рэжыму ды іхняя рэабілітацыя. Ціха і нябачна. Ці беларускія школы для дыяспары. Альбо геапалітычныя інтарэсы Беларусі ў кантэксце прыярытэтаў міжнароднай палітыкі. Рыхтаваць матэрыялы для Міжнароднага крымінальнага суду. Расследаваць злачынствы рэжыму, фінансавыя схемы.... Друкаваць кніжкі... Гэта ўсё ціхая і нябачная звонку руплівая работа на кожны дзень.
  • Беларусам патрэбна больш ганарыцца сабой
    27.05.2024
    Вольга Мікалайчык, згодна.
    Адбываюцца гістарычныя рэчы. Праводзяцца першыя незалежныя выбары ў (прота)парламент анлайн з выкарыстаннем тэхналогіі блокчэйн.
    І ўсё роўна дрэнна))
    КР да таго не абіралася нікім, і яе прызнавалі на міжнародным узроўні.
    Зараз толькі падвысіць сваю моц, калі чальцы прайшлі праз выбары. Хай і з невялікай яўкай.
    Рэжым блакаваў інэты ды vpn, бо ведае, што толькі троху паслабіць рэпрэсіі, народ не ўтрымае.
    Аб якой паразе ўвогуле размова
  • Ян Норман
    27.05.2024
    Вольга Мікалайчык, Вы праекты ОСТ-КР-ОПК-...і г.д. і г.д. лічыце такой "глабальнай сілай"?)))
  • Аўторак
    28.05.2024
    Вольга Мікалайчык, а што вы прапануеце, Вольга?
  • Аўторак
    28.05.2024
    А што такое Каардынацыйная Рада, і нашто яна патрэбная? Каардынацыя чаго і куды? Бо, даруйце, легімітызаваць амбіцыі прайдзісветаў пракоп'евых і чалых жадання няма. 

    І што здарылася з той ад 20-га года, куды набіралі алексіевічаў, цеслераў ды іншую рускамірную навалач? 
  • не такі, як ёсць
    27.05.2024
    бо беларусам не патрэбны выбары, беларусам патрэбны дзеянні.
  • Гервасій
    27.05.2024
    Цікава калі аб'яўлялі незалежнасць БНР таксама ж вагаліся і многа хто крычаў ай навошта, трэба чакаць, мы не гатовы і г.д. Можа прыклад і не ўдалы, але ідэя такая што калі не спрабваць, то і нічога і не будзе, а заднім розумам у нас усе крэпкія. Як нельга было прадказаць што будзе ў 20, ці што будзе такая сума на марафоне салідарнасці , так і тут нельга было прадказаць. А гаварыць што лідары не з народам не чуюць што там ды як - гэта такое сабе... Азараў канешне маладзец пада''аў як мае быць, нічога не зробіш. Усе нешта гавораць, а па факце ніхто нехалеры не ведае што рабіць. "Збіраць не публічныя структуры" - дык яны і так збіраюцца і з выбарамі і без - людзі якія зехалі і ёсць самыя актыўныя. Можа я раз актывісты с КР такія стуктуры і будуць дапамагаць збіраць ? 
    Многа хто кажа што навошта гэта было рабіць і зачэм, ды затым што мы не ведаем куды такія рашэнні могуць вывесці - трэба спрабаваць. Мы ж здаецца шатаць рэжым хочам каб ён траціў рэсурсы, напружваўся, памыляўся. Калі заходнія палітыкі не зразумеюць кантэксту, адвернуцца ад КС ці офіса, трэба будзе напрцжвацца яшчэ больш каб даказваць што беларусы супраць вайны, што мы без імперскага комплексу , ужо трэба будзе самім выходзіць і крычаць што ў наз забралі выбар, і ўжо ціханоўская вам не дапаможа як бы вы не намагалісь. У Беларусі ва ўладзе бандыты і забоцы, якія нішчаць нацыю, памяць, крыжы, беларускасць. Людзі выжываюць і  не цікава ім ідэнтычнасць русіфікацыя - каб не чапалі галоўнае. І можна зразумець гэта ўсё, але ж за мяжой ніхто не заве на плошчы калі трэба паказваць твар, а просяць націснуць пару кнопак і расказваюць што нумар ваш зашыфрваны будзе дададзены ў гэты блокчэйн. Але народ не паверыў, не захацеў, на зразумеў. Ну значыць наступны раз калі вашым родзічам не дадуць візы каб яны вас за мяжой наведалі бо палітыкі замежныя сказалі што выбары паказалі што беларусы пасіўныя і нічога не хочуц, ну тады не трэба жаліцца і можна толькі сябе вінаваціць.    
  • Влад
    27.05.2024
    Гервасій, шо рабиць знали ещё в 20-м! Только делать никто не хотел! Забастовка? Не, не слышали.... 
  • Жора
    28.05.2024
    Влад, а хто сказаў "забастоўка" ў жніўні 2020? У верасні 2020? Штабы і ўсе лідары маўчалі. Чакалі, пакуль рэжым расправіцца з масамі.

    Адшукаеце заклікі ад штабістаў ці Ціханоўскай да забастоўкі раней за 25 кастрычніка 2020 - прыходзьце, пагаворым.
  • Ну і ну
    27.05.2024
    Чаго вы накінуліся на Ціханоўскую? Яна падтрымала гэтыя выбары, але фармальна, "без уважэнія". Фактычна яна дыстанцавалася ад усяго гэтага. Бо ведала, што гэтая структурка ствараецца, каб перахапіць лідарства. То ўсё лагічна. Дзе вы бачылі, каб шчупак рэкламаваў вуду ці кломлю?

    Пры ўсіх пытаннях да Святланы, лепш яна, чым вось гэтыя.
  • Офісы-кабінеты
    27.05.2024
    Ну і ну, Ціханоўская "ведала, што гэтая структурка ствараецца, каб перахапіць лідарства"?
    Патлумачце, Дабравольскі з Азаравым пайшлі ў КР, каб перахапіць у Ціханоўскай лідарства? Дык яны ж і так у яе офісах-кабінетах.
  • Жора
    27.05.2024
    Ну і ну, у сэнсе "гэта структура ствараецца"? Гэту структуру стварыла сама Ціханоўская.
  • Нейкае абы што
    28.05.2024
    Ну і ну, Ціханоўская ў 2020м годзе стварыла Каардынацыйную раду, бо ведала, што гэтая структурка ствараецца, каб перахапіць у яе лідарства? Л - логіка...
  • Someone
    27.05.2024
    Тупы звычайна той каторы лічыць сябе самым разумным і ведае дакладна што як трэба разумець
  • Гервасій
    27.05.2024
    Крута што столькі людзей і меркаванняў, нават муса--кі падцянуліся з ябац--камі. А гэта дае падставу думаць што нават на 6 000 галасаваўшых у іх пер--кі гараць, што казаць калі даць волю выказвацца безпакарана людзям. ))
  • Хто такі Мікола Бугай?
    27.05.2024
    Гервасій, засталося зразумець, да якой катэгорыі адносіцца аўтар артыкула.
  • Галасуй, не галасуй...
    27.05.2024
    Хлопец прагаласаваў, але ніхто апроч самога хлопца не вырашыць яго праблем з пашпартам, заробкам і немагчымасцю вяртацца ў Беларусь! Таму мы заўтра пачуем пра лігітымнасць КС, хоць яе зусім няма!!! Але хлопец пойдзе вырашаць свае праблемы, а псеўдапалітыкі свае, да наступнага разу, пакуль ім ад нас штось не спатрэбіцца!
  • Гарвасій
    27.05.2024
    Галасуй, не галасуй..., Добры прыклад. Праўда. Але чамусці вее тым што бач ты хлопце прагаласаваў і яму рэзка пашпарт не выдалі і на дзяржаўную працу ў Польшчы не узялі. Хлопец не думае што ён тут такі не адзін і ў агромнай грамады такія  ж праблемы ? А можа падумае пра тое што не было б гэтых псеўда палітыкаў ён бы ўвогуле не выяхаў бы ? гэта як суседская бабка з вёскі якая расказвае што уся эта палітыка зло, і лукашэначка адзін правідзец, хлеб ім возіць, траву косяць уздоўж дарогі, так і тут, толькі наадварот. пагпарт не робяць, зарплату не плацяць. жыццё цяжкае і шкада і хлопца г\тага і астатніх і тых хто цяне лямку ў турмах, але ж б. муха давайце вучыцца адхадзіць ад таго што я прагалсаваў  - дзе вынікі. Асабліва пытаць у тых у каго вельмі абмежваваныя магчымасці.  
  • Хм....
    27.05.2024
    Галасуй, не галасуй..., а што ад "вас" можа спатрэбіцца?
  • Вадя
    27.05.2024
    Я не сторонник теории заговоров, но эта мощная суета с какой-то непонятной структурой наводит на мысль о мировой закулисе. Пешек выстраивать в определённом кем-то порядке.
  • Долвр
    27.05.2024
    Эти выборы не были должным образом подготовлены. В это целиком ответственность руководства последнего КСа. 

    Такие дела, за 5 месяцев не делаются. Не делаются даже в странах, где регулярно проходят выборы, всё отработано и нечего бояться.

    Если хотели устроить нормальные выборы - людей нужно было убеждать в них участвовать. Объяснять почему имеет смысл рисковать собственной жизнью, чтобы кого-то выбрать. Этого не делалось. Что хотеть от беларусов. Это протест против такого качества работы этих горе-политиков.
  • СМ
    27.05.2024
    Не понимаю злорадство со стороны отдельных комментаторов. Чему вы радуетесь? Проиграли не отдельные кандидаты, проиграли мы все. Ну, давайте разгоним всех: офис, кабинет, КС, Байсол, Белпол, Пазняка, Тихановскую, Латушко, ну, и Шрайбмана с Чалым впридачу - и что? Станет лучше? Кому? Я знаю только одного человека, кому от этого действительно станет лучше. Так "пусть расцветают сто цветов, пусть соперничают сто школ". Да, будут среди них и популисты, и аферисты. Ну так это неизбежная норма для любой западной демократии, куда деваться?
    Да, и о хорошем. У данных выборов всё-таки есть одно, но принципиальное преимущество над официальными "выборами" в РБ: они проходят ЧЕСТНО. А это, наверное, самое главное и может сыграть свою роль в будущем ;)
  • За Пазьняка
    27.05.2024
    СМ, Пазьняка не пэцкай ўсялякім лайном !!!
  • СМ
    28.05.2024
    За Пазьняка, безумоўна, ёсць людзі, шчыра адданыя Пазьняку, але Вашае меркаванне выкладзена ў такім абраўлівым тоне, ды яшчэ "на ты", што ў мяне з'явілася здагадка: Вы - правакатар з ботафермы БРСМ. Вось Вам праверачнае пытанне: хто з каманды Пазьняка займаў пасаду міністра? (адказ Вы наўрадці знойдзеце ў інтэрнэце) Калі Вы сапраўды прыхільнік Зянона Станіслававіча, то павінны ведаць.
  • СМ
    28.05.2024
    За Пазьняка, ясна, ніякі Вы не пазьняковец. Для Вас Пазьняк не Лідар, а інструмент правакацый у каментарах.
    P.S. Лепш бы ўжо зрабілі выгляд, што не бачылі пытання, чым выдаваць сваю прысутнасць дызлайкамі
  • Беларус
    27.05.2024
    Ленин, дык вы ж расейскамоўныя рэвалюцыянеры ўсё праср.лі ў 2020 г. А сядзяць за рэдкім выключэннем спрэс нацыяналісты, знішчаюць усё беларускае, што ты мелеш, камуняка
  • МБ
    27.05.2024
    Карацей, усім дзякуй, разыходзімся. Рыхтуемся да наступнай свецінай канферэнцыі.
  • Пасыланнік маскоўскага лайнажора.
    27.05.2024
    Ленин, ты смярдзіш крамлёўскім фармалінам і могілкамі савецкіх паскуд "Чырвоная плошча".
    У тваім масквароце плюхаецца старая імперская прапаганда, разлічаная на ідыётаў.
    Ідзі за рускім караблём.
  • Ординатор
    27.05.2024
    Ленин, ты как это из палаты выбрался?
  • Свідоміт
    27.05.2024
    Ленин, ленін ідзіот за рускім караблем
  • Чегевара
    27.05.2024
    Ленин, Попыток такіх революцій было в Беларусі как мінімум трі:2006-й.,..10-й,...20-й годы.Чем оні все закончілісь без налічія фактора "этніческого націоналізма" напомінать вам,тов. інтернаціоналіст,надеюсь,не нужно.
  • Камуністу
    28.05.2024
    Ленин, якія расейскамоўныя, такія і рэвалюцыянеры, а ты з палаты #6 Ленін, захапі яшчэ з сабой напалеона
  • Когда прозреете ?
    27.05.2024
    Боже мой, кабы да кабы, да в 2020 году, да задним умом, да как бы вдарили....
    Поймите, лукашенко - тот человек, который отрицает существование Независимой Беларуси, отрицает существование отдельной, беларуской нации, культуры, языка. Который видит Беларусь только в составе (союзе) с Россией и делает всё, для уничтожения беларуского в Беларуси, который прикрылся русским штыком и пустил русский штык в Беларусь, который (русский штык) хочет убивать всё беларуское и будет убивать всё беларуское и тех, кто борется за беларуское.
    Поэтому, что в 2020 году выборы в куданибудь, что теперь - пустая трата времени и сил.
    Если, беларусы не возьмутся за беларуский штык, т.к. Западу плевать, и не выгонят русский штык из Беларуси, то, и, до тех пор, в Беларуси НИЧЕГО НЕ ИЗМЕНИТСЯ и НЕ ПОМОЖЕТ КАКОЕ НИБУДЬ ГОЛОСОВАНИЕ и ВЫБОРЫ В КУДАНИБУДЬ, тем более за границами Беларуси.
  • ружовыя поні, якія вераць у вызваленне ПКК
    27.05.2024
    Когда прозреете ?, нешта дзіўнае адбываецца.
    Няўжо нехта лічыць, што выбары ў КР гэта тое дзеянне, якое вядзе да прамога вызвалення. Гэта фармаванне адно йз дэмакратычных структураў. Не болей.

    Каб недзе ўзяць штык у цяперашнім стане беларусаў, неабходна падтрымка на міжнародным узроўні. Тая ж Украіна ваюе не сваімі сродкамі.
    У КР, напрыклад, ідуць тыя, хто збіраецца прасоўваць стварэнне вызвольнай арміі. З улікам прызнання КР на міжнародным узроўні яны маглі б вырашаць гэтыя пытанні таксама з замежнымі партнёрамі.

    Навошта падзяляць дэмакратычныя інстытуты і вайскоўцаў. Яны не супярэчаць адзін аднаму. Іх проста неабходна аб'яднаць.
  • Оппозиция должна обедниться
    28.05.2024
    ружовыя поні, якія вераць у вызваленне ПКК , я тоже за кандидата от объединенной оппозиции  Милинкевича 
  • опять двадцать пять
    28.05.2024
    Оппозиция должна обедниться,
    Адбелівацель М. ( газета Народня Воля ад 26.05.2009г) в начале 2000-х сделал очень нехорошо.... С помощью своего варшавского друга Паши Каз...... и своего влияния на Западе развернул все потоки западной помощи белорусской оппозии от политических партий к  грантососам из НЖО.
    После этого на свержение агрофюрера шансы приблизились к ))))))))))))))))))))))))))00000000.
    И это надо понять.... Эксперты знают, но пока молчат, НЕВЫГОДНО ФИНАНСОВО.
  •