Комментарии к статье

Усов нашел повод упрекнуть Тихановскую — из-за того, что выразила соболезнования семьям жертв теракта

  • Фу
    23.03.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Зянон
    23.03.2024
    НН знайшла нагоду, каб унікнуць Вусава
  • Freddy
    23.03.2024
    Зянон, наоборот. у меня к нему уважение выросло. есть еще люди не боящиеся говорить правду. в отличии от губернских холопов рвущихся целовать руку хозяина.  
  • Чытач
    23.03.2024
    Мае рацыю
  • tam-tei-shi
    24.03.2024
    Чытач,
     А ці выказалі бы вы спачуваньні жыхарам Дрэздэна ў лютым 45-га, калі загінула каля 25 тыс. жыхароў пасьля англа-амэрыканскай бамбардзіроўкі?
    Калі ўжо ўцяміце, што ўся расейская фэдэрацыя – гэта варожая краіна з варожым насельніцтвам
  • Олег
    24.03.2024
    [Рэд. выдалена]
  • мясцовы2
    23.03.2024
    Хіба ён не мае рацыю?
  • ...
    23.03.2024
    Б****, какой же все-таки он кр***н.
  • Балаболу
    23.03.2024
    ..., а з чым вы не згодны ?
  • Каценеленбоген
    23.03.2024
    Што навогул  карыснага зрабіў  рух "Вольная Беларусь" акрамя хэйта Ціханоускай?  Ёсць якія-небудзь прыклады? 
  • Ё
    23.03.2024
    Каценеленбоген, Вольная Беларусь купляе Палку Каліноўскага Мавікі, пікапы, аўтобусы і г.д. Таму для вызвалення Беларусі з рук РФ Вольная Беларусь зрабіла напэўна болей чым офіс.  
  • Зянон
    23.03.2024
    Каценеленбоген, ёсць, толькі нн пра гэта не піша
  • Жора
    23.03.2024
    Каценеленбоген, праграму "Вольная Беларусь" у 2017 годзе, каторую Ціханоўская цяпер перапісвае па кавалках пад сваім брэндам.

    А што зрабіла Ціханоўская і ейныя тролі, акрамя хэйту Пазняка і ўсяго нацыянальнага?
    Дакладней, манетызацыі ўсяго і ўсіх і хэйту любых крытычных заўваг?
  • Невольная Беларусь
    23.03.2024
    Каценеленбоген, производством фекалиев и обмазыванием их окружающих
  • Дебил на дебиле сидит
    23.03.2024
    Каценеленбоген, а тихановская что сделала полезного, по пунктам? НОЛЬ, ничего кроме пустых заявлений и соболезнований навальным.  
  • Кілер троляў
    23.03.2024
    Невольная Беларусь, ідзі памыйся
  • дзядок
    23.03.2024
    Няпраўда ваша, спадар Павел. Спачуванне Ціханоўскай датычыцца сем'яў загінулых і пацярпелых, а не расійскіх уладных структур. Гэта нармальная чалавечая рэакцыя на забойства звычайных цывільных людзей.
    Адказнасць за тэракт узяла на сябе групоўка ІДІЛ, абвешчаная тэрарыстычнаю ў шмат якіх краінах.
    P.S. Вось жа каб Украіне было дадзена гэтулькі зброі, колькі выказана спачуванняў, то вайна даўно ўжо скочылася б перамогаю Ўкраіны.
  • ...
    23.03.2024
    Напомните пжалста, когда Усова последний раз упоминали не в связи с тем, что он кого-то укусил или облаял, а в связи с тем, что он что-то сделал?
  • Радыёглядач
    23.03.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Лол
    23.03.2024
    А колькі заходніх лідараў выказалі спачуванне расейскаму народу з нагоды тэракту ? 
  • Огласите пожалуйста весь список
    23.03.2024
    Заслуг этого Фейсбучного персонажа, а то как то среди мильярда активных пользователей он затерялся.
  • Абменны фонд
    23.03.2024
    Огласите пожалуйста весь список, свае заслугі апублікуй, троль лукашысцкі
  • FF
    23.03.2024
    Пляскаю ў далоні стоячы! Так, шкада. Але бывае, што за ноч масіраваных удараў па Украіне столькі людзей гіне. І спачуванні не выказваюцца. А тут чыста піяр, каб сказаць відавочныя рэчы і нагадаць пра сябе на фоне гэтай шуміхі
  • Алег.
    23.03.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Злобный вожык
    23.03.2024
    Да что же с тобой не так?
  • Мілы вожык
    23.03.2024
    Злобный вожык, а з табой? Можа таму, што ты злы?
  • Мае імя
    23.03.2024
    У часы вайны самае складанае - заставацца чалавекам. Ня ўсе праходзяць гэтае выпрабаванне годна, ані на ўсходзе, ані на захадзе, ані на поўдні, на вялікі жаль.
  • Радыёглядач
    23.03.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Бязвусаў
    23.03.2024
    Дзе ейныя спачуванні родным па смерці нашага дабраахвотніка Туза? На Крокусе папіярыцца больш розгаласу, так?
    Хопіць ужо гэтую пустэчу інстаграмную тыражаваць.
  • Цім
    23.03.2024
    Ціханоўская паступіла правільна і дыпламатычна. І як чалавек, і як палітык.
  • Антось
    23.03.2024
    Цім, яны прадалі беларусь пуйлу.
    в 2020 роце скк са сваім кпс аджымалі долю ССг на карысць гСС.
    сам кпс дуже потужна дрыстав за СС.
    а зараз вы паліттехно та смм кодла сцыкаеце тут...
  • Олег
    24.03.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Влад
    23.03.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Nur
    23.03.2024
    Вопрос Усову - если бы расстреляли беларусов на концерте За Беларусь (поддерживающих нападение РФ на Украину), стоило бы выразить сочувствие?
  • Адказ
    23.03.2024
    Nur, а яны выказалі спачуванне з нагоды смерці тарайкоўскага, Пушкіна і інш. Таму адказ -'не
  • Так
    23.03.2024
    нагоду ўпікнуць
    Навошта гэты прапагандысцкі загаловак? Зразумела, што Усава не любіце і не цураецеся выкарыстоўваць метады жоўтай прэсы, на жаль, пра што старыя чытачы даўно кажуць. Пры чым цікава, што з імя ён не згадаў Ціханоўскую.

    Сутнасць яго выказвання ў тым, што той тэракт - малая кропля крыві ў параўнанні з гэтай і іншымі войнамі, якія развязвае Расія.

    Ужо не кажучы, што як бачна, многія грамадзяне РБ хіба зусім не разумеюць, што такое і навошта крытыка. Што гэта не толькі нармальная, але і неабходная з'ява. Ну, хіба што адзіным дапушчальнымі лічыце ружовыя акуляры і "мы уже победілі".
  • Радыёглядач
    23.03.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Ясь
    23.03.2024
    Вусаў і Пазняк - карысныя ідыёты крамля
  • Станіслава
    23.03.2024
    Ясь, а ты як касіў, так і косіш пад троля лукашысцкага
  • Так
    23.03.2024
    Ясь, яшчэ нядаўна тожебелорусы іх русофобами абзывалі, а ўжо наратыў змяніўся на 180. Смешна.
  • Раска
    23.03.2024
    Цiханоуская i К ужо аблiзвае будучую уладу у Маскве , а дзе спачуваннi беларускiм загiнулым увайне?
  • Няма розуму - лічы калека
    23.03.2024
    Даўно пара ўвогуле выключыць сектантаў-пазнякоўцаў з інфармацыйнага поля, хай самі сабе пішуць і каментуюць у сваіх мікра-бурбалках
  • Саня
    23.03.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Так
    23.03.2024
    Няма розуму - лічы калека, іранічна, бо якраз такія заклікі даводзяць да стварэння сваёй інфабурбалкі. З нядаўніх прыкладаў такой была "мы уже побелілі, 97%" і так далей. Што атрымалася, ведаем.
  • Хуч
    23.03.2024
    Ідзе вайна, якая закранула ня толькі Ўкраіну, але і ўсю Еўропу. Нічога, што на тэрыторыі рфіі пакуль, што вядзецца пасіўны супраціў, які выражаецца ў такіх вось акцыях. Я спадзяюся, што яшчэ пара такіх акцыяў і рускія зразумеюць усю нікчэмнасьць гэтай вайны.
  • Отец семьи
    23.03.2024
    Это печальное событие надо понимать так: погибли случайные люди, погибли в результате бандитского террористического акта.
    Как у любого живого здравомыслящего человечного человека есть эмпатия (способность почувствовать и понять эмоции других людей. Способность поставить себя на место другого человека и понять то, что он ощущает: грусть, печаль, боль).

    И в результате любой живой здравомыслящий человечный человек в такой ситуации выражает сочувствие, сопереживает и сожалеет.

    Потому что это нормально. Это правильно. Это по человечески.

    А что делает Усов? А он сам после своих многих слов - никто. Пустое место. Компонент из вентилятора и плохих слов. Так то.
  • Мама сямейства
    23.03.2024
    Отец семьи, ідзі смецце вынясі
  • Дебил на дебиле сидит
    23.03.2024
    Отец семьи,случайные люди поддерживающие войну убийства и изнасилования детей и женщин в Украине.  
  • Прошьян
    24.03.2024
    Отец семьи, согласен. Так и есть.
  • Олег
    24.03.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Леці
    27.03.2024
    Отец семьи, цалкам згодна. Шакаваная беларусамі і не разумею, што з вамі стала, браце? Бесчалавечнасьць цалкам неўласьцівая нашай нацыі рыса.
  • Отец
    23.03.2024
    Мама сямейства, если вы не понимаете написанного выше - вынесите себя собственноручно. Мне жаль вас и ваше бесчеловечное воспитание. Чем тогда вы отличаетесь от путина? И на беларуской мове можно говорить глупости, что вы доказали только что очередной раз.
  • Бацька
    23.03.2024
    Отец, тваёй эмпатыі на маму не хапіла
  • 333
    23.03.2024
    Дебил на дебиле сидит , можа так, а можа і не. Вось зараз у Беларусі колькі людзей? І яны што, усе падтрымліваюць Лукашэнку і вайну?
  • Фан из Бердичева
    24.03.2024
    Дебил на дебиле сидит , - давно ли вы стали ясновидящим? Вы так с лёгкостью можете определять - какие люди хорошие, а какие плохие? Если вы так легко можете судить людей и желать им смерти, то у вас действительно большой пробел в воспитании. Вас тоже воспитали как одного известного синепалого колхозника среди животных и растений?
  • Леці
    27.03.2024
    Дебил на дебиле сидит , мая бабка -- расейка, сядзіць у суседнім пакоі і таксама падтрымлівае 
    войну убийства и изнасилования детей и женщин в Украине
    Мне пайсьці і расстраляць яе з аўтамата, як гэта зрабілі зь іншымі ейнымі зямлякамі тэрарысты ў Крокус Холе?

    https://d3kcf2pe5t7rrb.cloudfront.net/339037
  • марнатраўны сын
    23.03.2024
    Мае імя,дзякую, згода. 100%
    Усе мы браты та сёстры.
    I кожны будзе трымаць свой адказ па справах та словах.
  • Дохлякі
    23.03.2024
    Смерць клятых ворагаў Беларусі - прыемная з'ява, якая не падабаецца крамлёўскім.
  • Олег
    24.03.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Фу
    23.03.2024
    НН апусцілася да ўзроўню руzкага НТВ, бо пачала таксама выдзёргіваць словы з кантэксту каб зрабіць патрэбныя загалоўкі.
  • 2 гады паўнамасштабнай вайны
    23.03.2024
    Офіс Ціханоўскай пабег выказваць "соболезнованія" "дорогім россіянам".
    І, між іншым, прыстрашыў, што тэракт можа прывесьці да... абвяшчэньня вайны.


    "Если это и сейчас станет поводом для объявления войны, то мы будем не сторонними наблюдателями" — Ціханоўская

    "Презідентка", відаць, зусім уплыла ў нейкую паралельную рэальнасьць і забылася, што вайна ЎЖО ідзе 2 гады.

    Сёньня ўначы Расея здзейсьніла чарговы маштабны акт дзяржаўнага тэрарызму: атакавала Ўкраіну дзясяткамі ракет і дронаў. Загінулі людзі, разбураныя жылыя дамы, ледзь не была разбураная ДнепраГЭС, што магло выклікаць шматтысячныя ахвяры. Спачуваньняў братняму ўкраінскаму народу мы не пабачылі.

    Для цікаўнасьці паспрабавалі адшукаць у канале Ціханоўскай хоць адно спачуваньне Ўкраіне за гэтыя 2 гады вайны. Як мяркуеце, колькі такіх было? Правільна: Нуль.
  • Олег
    24.03.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Леці
    27.03.2024
    2 гады паўнамасштабнай вайны,такіх было безьліч і працягвае публікавацца. А ў азначаным вамі тэксьце гаворка ішла пра пачатак поўнамаштабнай вайны на тэрыторыі Беларусі, бо пакуль яе тут, ттт, няма. 
  • Безенчук
    23.03.2024
    Меня тоже неприятно удивило выступление тихановской с соболезнованиями. С другой стороны я не удивлен. Лидарка постоянно смотрит в рот руским и их вождям. росия нам не враг. (с) 
  • Олег
    24.03.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Тэкля
    23.03.2024
    Усаву варта на гэтым засяроджваць увагу? Іншых пытанняў няма?
  • Хмм
    23.03.2024
    Тэкля, ён на шмат якіх пытаннях засяроджвае ўвагу. Але НН абірае для публікацыі толькі такія допісы. Іншыя тэмы, якія падымае Усаў, іх не цікавяць.
  • Freddy
    23.03.2024
    Некаторыя, у тым ліку прадстаўнікі беларускай дэмапазіцыі, для піяру ці па старой звычцы пачалі выказваць слёзныя спачуванні.

    скорее всего рабская привычка целовать ноги хозяину. я давно заметил эту особенность невероятных. они себя без росии не видят. что бабабрыка что тихановская. белоруской оппозицей их нельзя называть. скорее губернские холопы. 
  • Верагодная прычына
    23.03.2024
    Freddy , там палова офісу - з прарасейскай партыі ОГП.
  • Quo Vadis
    23.03.2024
    Boža, što stałasia ź niekali nacyjanalna aryjentavanaj Našaj Nivaj!
  • Леці
    27.03.2024
    Quo Vadis, нацыянальная арыентаванасьць -- гэта абыякавасьць да чужога гора і болю? Ват??
  • Леці
    27.03.2024
    Магу зрабіць для сябе адну выснову са ўсіх камэнтароў тут. Да чорта гэтыя падзеі, супраціў і папыткі дабіцца справядлівасьці, грамадства няма ў гэтай краіны, як і аб’яднанай апазіцыі, ня тут і не цяпер, і ня мне ўва ўсім гэтым удзельнічаць. Пара адпісацца ад большасьці апазіцыйных каналаў і пайсьці дажываць свае жыцьцё з тым, што ёсьць.
  • Полацак
    24.03.2024
    Вусава на фронт!
  • Олег
    24.03.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Сатурн
    24.03.2024
    Блин, ну раз Тихановская пророссийская и способная только на соболезнования, то Усов - точно Истинный Беларус и, наверное, способен не только языком делать движения. Глава Секты говорил, что Истинным Беларусам нужно ехать в Полк воевать. Почему Усов не там? Возраст еще позволяет, Истинность - тоже. Может не доколупыванием до Светы нужно демонстрировать свою Истинность и Правильность? Может все-таки поедешь в Полк, Паша? Или страшно?)))) Тихановскую поддевать везде и за все - безопасней, правда???))))
  • ВусаўШчыгельскіПазняк - канапавыя радыкалы, хацяць пазбавіць беларусаў вызнанага прадстаўніка
    24.03.2024
    Сатурн, дык вядома, яму камфортней быць далей лектарам у варшаўскім універы, заробак добры, рызыку ніякага, працягвае ваяваць (з беларусамі) у студыях белсату і іншых.
    "радыкал" мамкін. У 2020 заклікалі да байкоту (тады б як і ў 2015 нічога б не атрымалася), потым праглынулі языкі, а зараз вылезлі гуру кдбшныя, якія хацяць пазбавіць беларсаў адзінага міжнародна вызнага прадстаўніка. У 2023 ездзілі зрабіць фотку з ПКК ды хацелі піярыцца за іх кошт ("стаць палітычнымі прадстаўнікамі"), а не ваяваць самім, але былі ганебна пасланыя, але ўсе адно не сядзіцца ім

    У беларусаў даўно не было аб'яднага лідара ды яшчэ і вызнага усім светам, гэта мара КДБ пазбавіць нас. Каб замест вызнанай ціханоўскай не было нікога. Проста самі
  • Г на палочке
    25.03.2024
    ВусаўШчыгельскіПазняк - канапавыя радыкалы, хацяць пазбавіць беларусаў вызнанага прадстаўніка,
    никакой она не лидар и не лидарка. я ее с самого начала не считал за что-то дельное. пустышка ничем не лучше лукашенко.  
  • Сматрашчы
    24.03.2024
    Балаболы конечно что одни, что вторые, но пазьняковцы хотя бы против санкций
  • Факт
    29.03.2024
    У выніку нападу на «Крокус Сіці Хол» загінуў палкоўнік спецназу ГРУ расійскай арміі
    Цімур Мяснікоў прыехаў у Маскву з вайны ва Украіне, каб сустрэцца з сям'ёй, атрымаў некалькі кулявых раненняў і памёр у шпіталі.

    Па словах кіраўніка самарскага аддзялення арганізацыі «Афіцэры Расіі» Артура Маліванчука, Мяснікоў служыў у Генштабе і ў 3-й асобнай брыгадзе спецыяльнага прызначэння. Гэта армейскі спецназ, які базуецца ў Тальяці, ён адносіцца да расійскай ваеннай разведкі.

    Падраздзяленне ўдзельнічае ў вайне ва Украіне як мінімум з 2015 года. З пасады вынікае, што спецназ ГРУ — апошняе месца службы палкоўніка.

    Забіты ваяваў ва Украіне як мінімум апошнія два гады, паведаміў Маліванчук, акрамя таго, ён удзельнічаў у расійскіх аперацыях у Косаве і Таджыкістане.

    Паводле апошніх звестак, ахвярамі нападу на «Крокус Сіці Хол» сталі 143 чалавекі.
    https://m.nashaniva.com/339481/
  •