Быць можа, для некаторых людзей няма патрэбнасьці прамаўляць відпвочныя рэчы?
Владислав
06.10.2023
Ł, Публічныя заявы робяцца не толькі для некаторых, але і для ўсіх. Гэта не бункер Пуціна, не сакрэтная спецаперацыя і не масонская ложа.
Паўстала ?
06.10.2023
Ł, а пад відавочнымі рэчамі вы што маеце на ўвазе - відавочную імперскасць расейскай апазіцыі ды іх так званых дэмсіл?
Только полная демилитаризация и распад Рф
06.10.2023
«Хорошие русские либералы» остаются таковыми лишь до прихода к власти. После чего проявляется их настоящее имперское обличие. Поэтому они идут вслед за русским имперским-военным-путинским кораблем. Только полная демилитаризация и распад Рф
Ядзьвіга
06.10.2023
Дакладна. У расейцау ў крыві імперскасьць. Пакуль не будзе нацыянальнага расейскага пакаяння за ўсё злачынствы расейскай дзяржавы ( як гэта было з нацыскай Нямеччынай), добрага чакаць ад Расеі не след.
Ь
06.10.2023
Ядзьвіга , з нацыскай Нямеччынай гэта зрабiлi прымусова. А хто будзе прымушаць Масковiю?
Маіх продкаў вынішчылі камісары ,амаль што ўсіх
06.10.2023
Ядзьвіга , У расейцаў тая ж кроў ,як і ў іншых. Пра беларусаў таксама много чаго негатыўнага можна сказаць .Напрыклад ,схільнасць да прыстасавання , а то і здрады. Калі няма чаго сказаць ,дык лепей заціркі пасербаць ...Гэта парада!
Mafkees
06.10.2023
Зачем кабинету и нам всем сдалась рос.опозиция? Что было что? Согласен с комментарием выше,что как только они придут к власти-так сразу вылезет вся имперская сущность. Эта "страна" должна перестать существовать, и поделиться на национальные государства. Только так и никак иначе.
Улад
06.10.2023
Любая апазіцыя, у тым ліку расейская, працуе са сваім насельніцтвам. Яго, абывацеля РФ, яна тягне на свой бок, і пры гэтым улічвае "асаблівасці" свайго электарата. Трымаць "справаздачу" перад апазіцыяй РБ яны не павінны, бо не залежаць ад яе ні фінансава, ні палітычна.
І навошта пытацца пра іх "каланіяльную палітыку"? На 99% расейцы імперцы. Самы дэмакратычны дэмакрат РФ прызнае адсутнасць прэтэнзій да балтыйскіх краін, да каўказскіх ... Але беларусаў яны бачаць у сваёй сям'і. Тым больш з улікам вялікай колькасці не славянскіх расіян :)))
Kažan
06.10.2023
А я ім ня веру.
Янка
06.10.2023
Пры ўсёй да яго павазе Валер Кавалеўскі альбо памыляецца, альбо хлусіць. Падобныя расейскія палітыкі існуюць. Напрыклад, Геннадзь Гудкоў, Ілля Панамароў, Гары Каспараў. Пытанне толькі ва ўплыве гэтых палітыкаў. Калі ж Кавалеўскі мае на ўвазе кансалідаваную пазіцыю расейскай апазіцыйнай кааліцыі - яе ня будзе ў прынцыпе праз адсутнасць гэткай кааліцыі ўвогуле.
Ці варта з-за гэтага не кантактаваць з расейскай апазіцыяй (бо з крамлём усё зраузмела)? Лічу, што падобны ізаляцыянізм у адносінах з прадстаўнікамі апазіцыйнага палітыкума найбуйнейшага суседа Беларусі быў бы стратэгічнай памылкай, бо ягонымі бенефіцыярамі з'яўляюцца Пуцін і Лукашэнка. Больш таго, ён вельмі нагадвае відавочна памылковы падыход ўкраінскага кіраўніцтва да беларускіх дэмакратычных сіл у перыяд 2020-2022 гадоў праз незразумелыя/неадэкватныя патрабаванні. Расейская апазіцыя ў большасці складаецца з інтэлектуалаў, і яна даволі часта праводзіць разастайныя сходы ды канферэнцыі ва ўсходнееўрапейскіх гарадах, у т.л. і Вільні. Дык чаму беларускім дэмакратычным сілам не скарыстацца гэтымі пляцоўкамі для дэкляравання і тлумачэння беларускай пазіцыі? Якая праблема ў тым, каб няспынна тлумачыць расейскім палітыкам, што дэмакратычная Беларусь мае не намер будаваць роў з кракадыламі на расейскай мяжы, а жадае: - забяспечыць свой сапраўдны суверэнітэт і бяспеку, так як лічыць неабходным з улікам гістарычнага досведу і дакладна без аглядкі на архаічныя імперскія настроі ў грамадствах суседніх краін - забяспечыць няўмяшальніцтва ў сваю палітыку звонку, калі яна не парушае правоў чалавека і міжнароднага права - забяспечыць недакранальнасць і павагу да нацыянальных дэмакратычных інстытутаў, якія абавязкова будуць адбудаваныя, - правесці нацыянальнае адраджэнне як падмурак і неабходную умову існавання сувярэннай беларускай дзяржавы - рухацца ў напрамку да Еўропы як галоўнай рыгіянальнай крыніцы дэмакратычных і гуманістычных каштоўнасцяў, без якіх немагчыма забяспечыць паўнавартаснае устойлівае развіццё дэмакратычнай беларускай дзяржавы.
Што дрэннага ў тым, каб тлумачыць расейскім палітыкам, што менавіта культывацыя замест адмовы і асуджэння расейцамі ўласнага каланіялізму, імперыялізму (у т.л. і камунізму, як ягонай галіны) і шавінізму стварае вялікую праблему ня толькі для суседзяў Расеі, але і для яе самой, бо атручвае свядомасць ілюзіяй велічы Расеі, якую дыктатарска-мафіёзная расейская ўлада заўсёды выкарыстоўвала ў якасці сурагата дабрабыту свайго народа? І каб яны даносілі гэта да свайго грамадства ў зразумелым ім выглядзе?
VKL - GDL
06.10.2023
что за "интеграция" ? что за колониальная терминология ? называйте всё своими именами - ОККУПАЦИЯ, АННЕКСИЯ ! И не расея а Московия или Орда !
Ясь
07.10.2023
VKL - GDL , Цалкам згодны, вось толькі продкі нашыя не размаўлялі на маскавіцкай да акупацыі. Беларуская мова гэта еўрапейскі шлях Пастаўце беларускую раскладку ды не ганьбіце памяць нашых продках , якія паміралі за тое каб нашчадкі не лічылі балгарскі дыялект улуса Джучы сваёй роднай мовай.
Вася
06.10.2023
ну и дебилы !
Чуу?
06.10.2023
тады толькi, калi ужo мaскаля над тaбою не будзе
Freddy
06.10.2023
чушь, не верю ни одному слову московитов.
Дарэчы
07.10.2023
Дарэчы, гэты Кавалеўскі самы талковы чэл з усіх кабінетаў і офісаў. Мог бы быць добрым прэзідэнтам ці прэм'ерам у нейкай новай еўрапейскай Беларусі. Шкада, што для такой Беларусі ўжо няма шанцаў, і што ўсе гэтыя талковыя людзі скончаць свой зямны шлях у выглядзе вядзёрка з попелам на чужыне. І я разам з імі. Але гэта лепш, чым скончыць жыццё у сіласнай яме, у якую ператвараюць Беларусь рускамірныя чэрці.
Сымон
07.10.2023
Дарэчы, тутэйшыя/хатаскрайнікі і капітулянты ніколі ня робяць гісторыю. Таму пад час рэвалюцыйных падзей іх памяркоўныя разважанні кшталту "не варта нічога спрабаваць, бо ўсё роўна нічога не атрымаецца" нікому не цікавыя. Любы станоўчы вынік з'яўляецца наступствам дзеянняў, а не бездзеянняў. Пасля Каліноўскага былі першы ўсебеларускі з'езд, БНР і Слуцкі збройны чын. Пасля Геніюш былі БНФ і агалошанне незалежнасці Беларусі, няхай яна і праіснавала толькі 3 гады. Пасля рэвалюцыі 2020 адбылося 24.02.2022, якое канчаткова зрабіла крах рэжыма непазбежным, як бы гнілата пастсаўка не спрабавала замацаваць сабе, чапляючыся за звар'яцелую курыцу-мутанта
Ковалевский: Мы не услышали от российских демсил, что после перемен РФ откажется от колониальной политики
Гэта не бункер Пуціна, не сакрэтная спецаперацыя і не масонская ложа.
Ці варта з-за гэтага не кантактаваць з расейскай апазіцыяй (бо з крамлём усё зраузмела)? Лічу, што падобны ізаляцыянізм у адносінах з прадстаўнікамі апазіцыйнага палітыкума найбуйнейшага суседа Беларусі быў бы стратэгічнай памылкай, бо ягонымі бенефіцыярамі з'яўляюцца Пуцін і Лукашэнка. Больш таго, ён вельмі нагадвае відавочна памылковы падыход ўкраінскага кіраўніцтва да беларускіх дэмакратычных сіл у перыяд 2020-2022 гадоў праз незразумелыя/неадэкватныя патрабаванні. Расейская апазіцыя ў большасці складаецца з інтэлектуалаў, і яна даволі часта праводзіць разастайныя сходы ды канферэнцыі ва ўсходнееўрапейскіх гарадах, у т.л. і Вільні. Дык чаму беларускім дэмакратычным сілам не скарыстацца гэтымі пляцоўкамі для дэкляравання і тлумачэння беларускай пазіцыі? Якая праблема ў тым, каб няспынна тлумачыць расейскім палітыкам, што дэмакратычная Беларусь мае не намер будаваць роў з кракадыламі на расейскай мяжы, а жадае:
- забяспечыць свой сапраўдны суверэнітэт і бяспеку, так як лічыць неабходным з улікам гістарычнага досведу і дакладна без аглядкі на архаічныя імперскія настроі ў грамадствах суседніх краін
- забяспечыць няўмяшальніцтва ў сваю палітыку звонку, калі яна не парушае правоў чалавека і міжнароднага права
- забяспечыць недакранальнасць і павагу да нацыянальных дэмакратычных інстытутаў, якія абавязкова будуць адбудаваныя,
- правесці нацыянальнае адраджэнне як падмурак і неабходную умову існавання сувярэннай беларускай дзяржавы
- рухацца ў напрамку да Еўропы як галоўнай рыгіянальнай крыніцы дэмакратычных і гуманістычных каштоўнасцяў, без якіх немагчыма забяспечыць паўнавартаснае устойлівае развіццё дэмакратычнай беларускай дзяржавы.
Што дрэннага ў тым, каб тлумачыць расейскім палітыкам, што менавіта культывацыя замест адмовы і асуджэння расейцамі ўласнага каланіялізму, імперыялізму (у т.л. і камунізму, як ягонай галіны) і шавінізму стварае вялікую праблему ня толькі для суседзяў Расеі, але і для яе самой, бо атручвае свядомасць ілюзіяй велічы Расеі, якую дыктатарска-мафіёзная расейская ўлада заўсёды выкарыстоўвала ў якасці сурагата дабрабыту свайго народа? І каб яны даносілі гэта да свайго грамадства ў зразумелым ім выглядзе?
что за
"интеграция" ? что за
колониальная терминология ? называйте всё своими именами - ОККУПАЦИЯ, АННЕКСИЯ ! И не расея а Московия
или Орда !
Пастаўце беларускую раскладку ды не ганьбіце памяць нашых продках , якія паміралі за тое каб нашчадкі не лічылі балгарскі дыялект улуса Джучы сваёй роднай мовай.