Комментарии к статье

«Это моральный авторитет». Милинкевич рассказал, кто должен быть президентом страны в переходный период. И назвал имя

  • ром
    24.03.2023
    да 80% населения не знает вообще кто это такой))
    но нашы правадыры ужо вырашыли))
  • ў
    24.03.2023
    ром,калі 80% не ведаюць хто такі Бяляцкі, гэта сапраўды "населеие", не народ. Населению свая дзяржава не трэба. Але ты памыляешся.
  • Фенцык
    24.03.2023
    ром, населению все равно, народ будет решать
  • Соня
    24.03.2023
    Чакаем троляў з тысячай аргументаў чаму Бяляцкі не. Гэта куды прасцей чым ісці вызваляць Бяляцкага і астатніх з засценкаў.
  • Рэальнасьць
    24.03.2023
    Соня , Ну, Соня, Вы мелі рацыю. Тролі крычаць. Але Мілінкевіч мае рацыю: Беларусі патрэбны маральны аўтарытэт як пераходны прэыдэнт, калі яна рухаецца ад дыктатуры да дэмакратыі. Бяляцкі ёсьць добры выбар: нобелеўскі лаўрэат, які пацярпеў як патрыёт і гуманітар за Беларусь.
  • Беня
    24.03.2023
    Ясное дело, что место на белом коне уже занято.
  • 95
    24.03.2023
    Очередной раскольный ход по маргинальной оппозиции.
  • чижик-пыжик з Таборовей
    28.03.2023
    95,26.05.2009г. газета Народная Воля "Адбеливацель М."
  • Ёсік
    24.03.2023
    Людзі рукі апусцілі, зачыніліся, перарвалі адносіны, паз'язджалі, шмат хто рыхтуецца гэта зрабіць. Ябацькі на кані. Хаця аб якім кані размова. Ужо больш за 2,5 гады апасьля выбараў. І што мы маем, куды рухаемся, да чаго прыйшлі. Нікуды, пусташ. Не было ў дырэктара саўгаса аніякай праграмы развіцця, што ў 1994, што ўсе астатнія выбары, так і няма. Краіна боўтаецца, як г.ўно ў палонцы 29 гадоў, і не патоне, бо яно не можа патануць. Кошты шчэмяцца ўверх, медыцына ўжо нават не ракам стаіць, ужо на жываце ляжыць, ад адукацыі засталася толькі назва, прамысловасць каля таго ж плота стаіць, дзе намяляваны тры літары. Сінія пальцы ператварыліся ў чорныя. Здаецца, насельніцтву ўсё роўна, хто будзе нацыянальным лідарам. Ўсё, што яшчэ можа думаць, знішчаецца самым жудасным вар'яцкім спосабам.
  • 100%
    24.03.2023
    Краіна боўтаецца, як г.ўно ў палонцы 29 гадоў,
    https://d3kcf2pe5t7rrb.cloudfront.net/312829
    Ёсік
    , а колькі там гэты (як яго?) Май-сей? кагосьці дзесьці там вадзіў? год 40?
    ну дык... колькі там ужо таго засталося пачакаць... пацярпець...
  • ром
    24.03.2023
    Ёсік, у тебя проблемы потому что ты переносишь свои личные проблемы на общие! Я тоже так рантше делал)) 29 гадоу краина як бы там не было, але развиваецца.. как аказалась!) вон ацтишники все ваши.. при бабле.. как оказклось все неплохо жили.. палитвязни выходят с тюрьмы и бары открывают в варшаве.. тоже грошы надо!.. куча комааний каких то…и откуда они взялись при диктатуре ??
    Ну много ушли.. а сколько осталось??
    Сейчас конечно палку перегибают с репрессиями… но все относительно
  • Злой беларус
    24.03.2023
    Ёсік, синие пальцы стали чёрными 100%, и скоро начнётся гангрена. Неизбежность.
  • Эюя
    24.03.2023
    ром, Кажуць, Данбас таксама развіваўся пад ДНР. Пенсіі плацілі, кавярні працавалі. Развіццё, ёпта.
  • ром
    24.03.2023
    Эюя, а что такое развицце?? И где оно есть?? Все относительно
  • Эюя
    24.03.2023
    ром, Сапраўды. Калі ўсё адносна, то няма розніцы паміж развіццём Паўночнай і Паўднёвай Карэі. І та і другая развіваюцца. Ідэальны сафізм, дзе д‘ябл роўны анёлу.
  • ром
    24.03.2023
    Эюя, ну вы крайности берете.. понятно что в южной корее свободнее и лучше жить..
    Все таки Беларусь не северная корея.. если не брать политический аспект
  • белдзяржстрах
    24.03.2023
    У бліжэйшым часе варта чакаць новага працэса па Бяляцкаму, дзе яму накінуць яшчэ 10-15 год.
  • Эюя
    24.03.2023
    Парламенцкія выбары па заканадаўству на момант 1994 года, вяртанне Канстытуцыі 1994 года, прэзыдэнцкія выбары, у каторых перамагае альбо Статкевіч, альбо Бяляцкі. Вось ідэальны план для Беларусі.
  • гаспадар Яська
    24.03.2023
    Нажаль, Бяляцкі аўтарытэт для меншасці беларусаў. У тым ліку і для мяне. Той жа незламаны Бабарыка больш зразумелы шырокім масам. Насамрэч і Мілінкевіч больш вядомы хаця б праз тое, што ўдзельнічаў у выбарах 2006 года
  • Цім
    24.03.2023
    гаспадар Яська, Гэта праблема не Беляцкага, а цёмных жыхароў нашых балот. Якія нават вочы падняць ад глебы не ў сілах.
  • Лол
    24.03.2023
    гаспадар Яська, Гэта той Бабарыка, каторы адмін Газпрама ў Беларусі ? Да, вядомы аўтарытэт. Дарэчы Вагнер Прыгожына таксама выйшаў з Газпрома, калі вы не ў курсе. Вагнер быў ахоўнай арганізацыяй Газпрома. Такімі кадрамі вы хочаце напоўніць кіраўніцтва Беларусі. Можа адразу ў Губопік пойдзеце працаваць ?
  • чижик-пыжик з Таборовей
    24.03.2023
    [Рэд. выдалена]
  • ПЯТРО
    24.03.2023
    Опять игра в рака, лебедя и щуку. Беляцкий может возглавить коммисию по люстрации, а переходный президент у нас уже есть.
  • Жвір
    24.03.2023
    ПЯТРО, рацыя.
  • Лол
    24.03.2023
    ПЯТРО, Ну канешне ёсць прэзідэнт. Мілінкевіч атрымаў большасць галасоў у 2006 годзе.
  • Жвир
    24.03.2023
    Лол, так он бывший президент, семнадцать лет прошло. Последние выборы проходили в 20-м., большинство голосов было отдано Тихановской.
  • Лол
    24.03.2023
    Жвир, Да наступных выбараў засталося 2 гады. Як бачу, Вы пасля 2025 года Ціханоўскую збіраецеся спісаць на сметнік, як спісваеце Мілінкевіча. У вас няма сістэмнага падыходу да справы.
  • Жвир
    24.03.2023
    Лол, Милинкевича списало время, а не я. А пока вернитесь в реальносить из давнего прошлого, или из фантазий о будущем. В 25-м году у Милинкевича будет возможность вновь выиграть выборы, или помочь их выиграть Беляцкому. А сегодня у страны есть законно избранный президент, в изгнании, признанный всем цивилизованным миром.
  • Лол
    24.03.2023
    Жвир, Прапаную вам вярнуцца на зямлю і перастаць гуляцца ў нелегальныя выбары, каторыя вам прапануе рэжым. Няма ў Беларусі ніякага законна абранага прэзідэнта, бо само правядзенне выбараў заснаванае на несапраўднай канстытуцыі , несапраўдным цэнтрвыбаркамам і несапраўдным парламентам. Тое, што яны былі незаконныя, сведчыць непрызнанне іх сапраўднасці сусветнай супольнасцю. Троху больш сістэмнасці, шаноўны, і меней эмоцый.
  • Жвир
    24.03.2023
    Лол, вы забываете, что выбирали реальные люди, граждане Беларуси, надеюсь их (людей) вы не назовёте незаконными ? И ничто не может сделать незаконными их голоса, их выбор, они реальны, и останутся реальными, какую бы редакцию конституции РБ к ним не применили, начиная с образца 1994-го года и все за ней последующие. Это материальный и законодательный факт, осязаемый всеми сенсорами здорового сознания и логики. Именно по-этому результат выборов и признан всем цивилизованным миром. Вы, Лол, видимо из мира иного, по-этому можете не признавать, благо это только ваша проблема и, возможно, Милинкевича ещё...
  • Лол
    25.03.2023
    Жвир,Назавіце хоць адну заходнюю краіну, каторая прызнала бы апошнія выбары і ўсе папярэднія выбары законнымі, - а там паразмаўляем. А то вы шмат пішаце, што выбары былі прызнаныя, але фактаў такіх няма. Па факце, усе папярэднія выбары і рэферэндумы пачынаючы з 1995 года не прызнаваліся законнымі. Я дапускаю, што Ціханоўская магла набраць большасць галасоў (як і Мілінкевіч), але гэта не адмаўляе факту парушэння працэдуры, што дэвальвуе самі выбары. Ціханоўская мае выключна сімвалічны статус, а не юрыдычны. Каб мела юрыдычны, яе бы афіцыйна вызналі прэзідэнтам заходнія краіны. Але яны гэтага не зрабілі. Нават НН называе Ціханоўскую лідарам дэм апазіцыі, а не прэзідэнтам. 
  • Жвир
    25.03.2023
    Лол, ни одна страна не выразила сомнений в законности проведения выборов. Были не признаны результаты выборов, объявленные режимом, но не законность их проведения.
  • Жвир
    25.03.2023
    Лол, "Каб мела юрыдычны, яе бы афіцыйна вызналі прэзідэнтам заходнія краіны." Не в "юридичности" вопрос. Она сама не объявила себя президентом и не приняла присягу. Это другая тема, она понятна. Но выбор народа сей факт не отменяет, народ её выбрал, она его президент.
  • Лол
    25.03.2023
    Жвир, Святлана не вызнала сябе прэзідэнтам, бо на гэта не пагадзіліся заходнія краіны, каторыя не прызналі выбары законнымі. І не прызнавалі іх з 1995 года. Усе парламенцкія і прэзідэнцкія. Калі ж вы вызнаеце выбары законнымі, то вы аўтаматычна легітымізуеце дыктатуру і
    дэвальвуеце ўсё мінулае і будучае змаганне супраць яе. Гэтым вы і займаецеся цяпер, апраўдваючы законнасць правядзення выбараў. Вам толькі вынік не падабаецца.
  • Жвир
    25.03.2023
    Лол, выборы власти абсолютно законное действие, никем и никогда не поставленное под сомнение. На всех выборах, кроме последних, присутствовали наблюдатели из западных стран. К результатам выборов были вопросы и было их непризнание, но законность выборов никогда не ставилось под сомнение. Вы всё лепите в одну кучу. Похоже вам что боб, что горох, всё едино. Что касается озвученных вами утверждений, по поводу причины, по которой Тихоновская не вступила в должность, извольте предоставить подтверждения, дабы снова не быть вам голословным . Думаю, что вам их даже Милинкевич не обеспечит...:)
  • Я-Беларусь
    25.03.2023
    Жвир, во-первых, а вы знаете, кто были эти европейские наблюдатели? И если были, то какую степень наблюдательности они имели в самой конечной точке избирательного процесса, в ЦИКе на подытоживании процесса?
  • Жвир
    26.03.2023
    Я-Беларусь, в разные годы наблюдатели имели разные возможности. Бывало, что их допускали к подсчёту голосов, и они фиксировали значительную разницу в результатах подсчёта, как в 2001-м. С каждыми последующими выборами деятельность наблюдателей ограничивалась, препятствовалась нормальная работа. Всё это нарушение процедуры выборов, что в совокупности с иными нарушениями, включая подсчёт голосов, приводило к непризнанию результатов выборов. Законность же назначения и проведения самих выборов никогда не ставилась под сомнение, никем. Непризнавался официально озвученный режимом результат выборов.
  • Лол
    26.03.2023
    Жвир, Законнасць правядзення выбараў ставілася пад сумнёў Ціханоўскім, каторы адпачатку казаў пра неўдзел у незаконных выбарах, Статкевічам, Пазняком і г.д. Нават Захад не прызнаў бы апошнія выбары, перамажы там Ціханоўская, бо яны не праводзіліся па працэдуры. Яшчэ раз - - прызнанне вамі законнасці выбараў, азначае прызнанне вамі законнасці рэферэндумаў (уключаючы апошні), рашэнняў судоў, прызнання законнасці пагадненняў з РФ і г.д. Вы ствараеце сабе юрыдычную пастку, дэвальвуеце сапраўдны закон, выступаеце супраць аднаўлення канстытуцыйнага ладу (таму што для вас перастае існаваць сапраўдная канстытуцыя як крыніца права). Такім чынам, вашая рыторыка цалкам кладзецца на рэжымную з той толькі розніцай, што перасона іншая.  
  • Жвир
    27.03.2023
    Лол, почему признание мной законности выборов создаёт юридическую пастку ? А как же в таком случае перечисленные вами господа, которые якобы не признали законности выборов ? Вы утверждаете, что все выборы после 1995 года незаконны, и господа их считают таковыми. Но, Позняк участвовал в выборах президента в качестве кандидата после 1995-го дважды, Статкевич участвовал в том же качестве, Милинкевич участвовал, Тихоновский так же участвовал (но не зарегистрировали), Запад присылал наблюдателей... Вы понимаете, Лол, что в своих умозаключениях вы уже очень близки к маразму ? Вовсе не хочу вас обидеть, но хотя бы придерживайтесь минимальной логики в рассуждениях и взвешивайте свои утверждения.
  • Жвір
    24.03.2023
    Мілінкевіч выказвае недавер і выступае супраць Ціханоўскай, абранай пераважнай большасьцю прэзыдэнтам Беларусі, і толькі гвалтам пазбаўленая пасады. Зь яго боку гэта ёсьць маральны гвалт і непавага да беларускага народа.
  • Лол
    24.03.2023
    Жвір, Мілінкевіч таксама абраны, калі вы не ў курсе. І прыкладна да 2017 года Захад размаўляў з Мілінкевічам, як цяпер з Ціханоўскай. Але ні першыя, ні другія выбары не былі законнымі, бо праводзіліся не па законнай Канстытуцыі 1994 года.
  • Электарат
    24.03.2023
    Жвір, ай,не... Ці чытаць не ўмеем?
    Які недавер? Дзе недавер? Навошта выдумляць чаго не было? Будуць наступныя ж выбары і размова ідзе пра важнасць і карысць маральнага аўтарытэта на гэтай пасадзе. Маральны аўтарытэт для ўсіх. То будзе лад і парадак.
  • Электарат
    24.03.2023
    Жвір, дзе недавер?
    Навошта выдумляць тое,чаго не напісана?
    Размова пра наступныя выбары, п не прамінулыя.
  • Жвір
    24.03.2023
    [Рэд. выдалена]
  • чижик-пыжик з Таборовей
    27.03.2023
    [Рэд. выдалена]
  • Жвир
    24.03.2023
    Электарат, во время следующих выборов избиратели назовут Милинкевичу своего морального авторитета, а не наоборот. Пытаясь указать такового - конкретно Милинкевич много на себя берёт. Впрочем, не впервой...
  • Опять грабли, которым 29 лет
    24.03.2023
    Так, стоп, а когда появится переходный период ???, это - раз.
    Так есть же Тихановская, которая легетимно избрана президентом Беларуси до 2025 года,
    это - два.
     По-моему, лучше объединиться всем вокруг неё, как минимум до 2025 года и делать одно,
    общее дело, это - три.
     И побольше практических задач, а не рассуждении, что может быть, а может и не быть, это
    - четыре.
  • Мы вернемся
    24.03.2023
    Опять грабли, которым 29 лет, Ціхануўскую не абіралі на прэзідэнцтва. Яе абралі як інструмент. Калі чалавек хоча здабыць яблык які вісіць высока на дрэвы ён бярэ драбіну і дастае яблык. Вось СЦ была той драбінай. Але нажаль вельмі нізкай(
  • акыш
    24.03.2023
    Мы вернемся ,драбіну мы выбіралі, Або - граблі. Ды пайшоў ты на цёмны лес з такімі параўнаннямі.
  • Мы вернемся
    24.03.2023
    акыш, нармальнае параўнанне. Аддавалі галасы за СЦ толькі каб яна абвесціла новыя свабодныя выбары. Гэта менавіта інструмент для дасягнення мэты, а не мэта
  • добры вечар
    26.03.2023
    Мы вернемся , любы прэзідэнт і ёсць інструмент. Як граблі... Таму незразумела як магчыма было выбраць Ціханоўскую не на прэзідэнта а як інструмент. Выбіралі інструмент як інструмент? Ці для вас прэзідэнт эта нейкі цар ці яшчэ вышэй? Дык такога мы ўжо наеліся. Дзякуй
  • Маё імя
    24.03.2023
    Беларускі народ ужо вырашыў, хто будзе ажыцьцяўляць уладу ў пераходны перыяд (да свабодных справядлівых выбараў) - Святлана Ціханоўская. Пасля яе прэзідэнцкую пасаду зойме той, за каго прагаласуе большасць беларусаў. Калі большасць беларусаў прагаласуе за Бяляцкага, тады будзе Бяляцкі. У Мілінкевіча таксама будзе магчымасць аддаць свой голас у падтрымку таго, каго ён палічыць найбольш годным гэтай пасады.
  • Ганна
    24.03.2023

    Падтрымліваю!!!
  • Вася
    24.03.2023
    Моральный авторитет? Одного только такого знаю - Позняк. Ничем себя не запятнал.
  • Эюя
    24.03.2023
    Вася , Пазняк сам ніколі не будзе прэтэндаваць на прэзідэнцтва. Максімум дэпутат парламенту.
  • Параска
    24.03.2023
    Толькi парламенцкая рэспублiка !
  • даведка
    24.03.2023
    Алесь Беляцкий не может стать белорусским президентом, так как по рождению является уроженцем России.
  • Электарат
    24.03.2023
    даведка, это состояние вчерашнего дня.
    Пока оно сохраняется, Бяляцкий из тюрьмы не выйдет.
    Но разговор у Милинкевича не о вчерашнем дне, а о переходном периоде. Это разные состояния общества, закона и права.
  • Электорат
    24.03.2023
    даведка, это по состоянию на вчерашний день. Пока это состояние не исчезнет вообще никпких выборов быть не может.
    Речь не о вчерашнем дне, а переходном периоде. Это уже иное состояние права, закона и общественной мысли
  • b4b
    24.03.2023
    tolko nie diadzka.
  • Вася
    24.03.2023
    [Рэд. выдалена]
  • Латал
    24.03.2023
    Зянон. Толькі ён.
  • Епрст
    24.03.2023
    У нас если и будет президент ,то у него будет чужое фамилие.
  • Сыракомля
    24.03.2023
    Алесь Бяляцкі сапраўды лепшы на гэтай пасадзе!
  • Brom
    24.03.2023
    не смешите меня. в стране ватников море для них моральный авторитет совсем другое.
  • Brom
    24.03.2023
    10 человек в комментах строят планы не имеющих  ни малейшего шанса на осуществление.  
  • Чел
    24.03.2023
    Как для меня лично моральный авторитет - это Полина Шарендо-Панасюк. Из СИЗО не вылезает. Сломать не удалось. 
  • Жесть как она есть.
    24.03.2023
    Я не понимаю, зачем сейчас опять эта делёжка? Вроде бы сам Милинкевич лично говорил некоторое время назад, что запад не понимает беларускую оппозицию, которая постоянно кого-то выбирает нового, как будто это игра на выбывание. У нас есть представитель и избранный лидер Тихановская. Ей верит запад, с ней общаются политики, замена её опять произведёт непонимание со стороны запада. Зачем это делать? Такими вещами занимается страна тогда, когда он уже победила, но не сейчас. Но не сейчас. Хватит эту борьбу за одеялко, тем кто выехал и смог хорошо устроиться будет хорошо и там, а что делать Беларуси как нации, когда вместо помощи начинается драка за одеяло? Это стыдно.
  • Молодой ,но красивый
    24.03.2023
    Наши беглые живут прошлым
  • Снова те же песни
    24.03.2023
    > беларусы маюць усё для пераходу да дэмакратыі: адукацыю, працавітасць, законапаслухмянасць, інфраструктуру…

    …И один огромный минус, который отменяет всё остальное. Беларусы живут в чужом для них русском мире, но не собираются его покидать (и Кабинет, которому они верят, даже не объясняет им, зачем). В итоге, вместо судьбы европейских соседей, Беларусь, видимо, продолжит барахтаться в Азии, вместе с духовной родиной большинства тутэйшых - москвой. 
  • Жвир
    24.03.2023
    Это стыдно? Милинкевичу не стыдно, вряд-ли он поймёт, о чём речь.
  • Прафесар Прэабражжнскі
    24.03.2023
    Хацеў бы бачыць А.Бяляцкага, але ж беларусы выбралі С.Ціханоўскую, выбар-гэта Закон, а Законы трэба паважаць, мы ж рэкламіруем сябе як прававая дзяржава. Таму ў пераходны перыяд павінна быць С.Ціханоўская, а паважаны А.Бяляцкі можа сябе выдвінуць кандыдатам. Але ж, што я ў чарговы раз зразумеў так гэта тое, што так званая старая апазіцыя, якая сябе лічыць дэмакратычнай ніяк ня ўспакоіцца прадалжаючы розныя розні паміж праціўнікамі лукашызма. Больш за тое, сп. Мілінкевіч чамусьці нагадаў мне нейкага падхаліма, толькі так можна расцаніць яго дыферамбы па А.Беляцкім перад яго супругай. Выглядае дужа не красіва.
  • Эюя
    24.03.2023
    Прафесар Прэабражжнскі, Згодзен. законы трэба паважаць. Таму законнай з'яўляецца Канстытуцыя 1994 года, каторую ніхто легальна не адмяняў і не мяняў. Выбары 2020 года праводзіліся па лукашысцкай незаконнай канстытуцыі, пры ўдзеле незаконнага цэнтрвыбаркама і незаконнага парламента. Таму выбары былі незаконнымі і вынікі гэтых выбараў юрыдычнай сілы ня маюць. Шануйма Канстытуцыю 1994 года, як адзіна легальную крыніцу нацыянальнага права.
  • я не прафесар
    24.03.2023
    Прафесар Прэабражжнскі,Мілінкевіч сказаў: «Калі б заўтра выбары прэзідэнта, то я б марыў, каб Алесь быў прэзідэнтам краіны". І ўсё. Дапусцім: беларусы прагаласавалі за Ціханоўскую і абаранілі свой выбар. Ціханоўская, як абяцала, абвясціла новыя, свабодныя выбары. Мілінкевічу хацелася б каб перамог на гэтых (новых, заўтрашніх) выбарах Бяляцкі. Дзе падхалімства? Якая разня? На жаль беларусы не абаранілі Ціханоўскую. Гэта адна бяда. Другая - беларусы паказалі свой страх перад дубінкай. А дубінка не дурная, яна наш страх дакладна вывучыла. Будзем жыць пад дубінкай яшчэ доўга-доўга. Не адно пакаленне.

  • Мы вернемся
    26.03.2023
    Прафесар Прэабражжнскі, выбралі? То бок вы прызнаеце цырк за выбары?
  • Прафесар Прэабражэнскі
    25.03.2023
    Эюя, ...аб тым, што Канстытуцыя 1994 года дагэтуль легітымная скажа потым Канстытуцыйны Суд, але ж не зараз. На сёньня дагэтуль легітымныя Учредітельное Собраніе Россіі, якое разпгналі ўзброенные бальшавікі-путчысты ў 1917 годзе, Рада БНР, якую выгналі бальшавікі-путчысты з Беларусі, а ў 1926 годзе-летувісы із Коўна па просьбе Масквы ну і што з тэй легітымнасьцю. Не важна па якім законе праводзіліся выбары ў 2020 годзе, важна тое, што нават па гэтым законе лукашэнка з трэскам прайграў С.Ціханоўскай. Прайграў-значыць прайграў і гэтым усё сказана. А Ціханоўская выйграла, беларусы аддалі перавагу ёй, а ня камусьці іншаму. Усё вельмі проста.
  • Эюя
    25.03.2023
    я не прафесар, Можа вы і будзеце пад дубінаю жыць доўга, але за ўсіх казаць дакладна не трэба.
  • Прафесар Прэабражжнскі
    25.03.2023
    я не прафесар, ...Мілінкевіч сказаў "у пераходны перыяд хацеў бы бачыць Бяляцкага"... Усе ведаюць, што пераходны перыяд ужо заняты, а на новыя выбары-калі ласка. На гэтым усім вядомым фоне словы сп.Мілінкевіча выглядаюць правакацыйна, як прадалжаемы бульбасрач, а дыферамбы таму, хто палучыў міравую вядомасьць на фоне апісанага вышэй-як падхалімаж. У іншым выпадку дапускаю, што журналіст выставіў няверны сэнс у сваем артыкуле. Што бачу тое і ацэніваю.
  • Перспектывы
    26.03.2023
    Прафесар Прэабражжнскі, усе ведаюць, што пераходны перыяд яшчэ не пачаты.
    Пачнецца гэты перыяд, калі Ціханоўская прыступіць да сваіх абавязкаў ў Беларусі. Цяпер маем перыяд не пераходны, а перыяд рэпрэсій і тэрору як адзіную рэфлексію рэжыму на патрабаванне народам закона і парадку. Так што ў Мілінкевіча з разуменнем сітуацыі ўсё добра, чалавек умее разумець перспектыву. Прыслухаемся ж!
  • Anatol Starkou
    24.03.2023
    Х палітыка ў пачаіку кар’еры пераўтварыўся ў паліьыкга папуліста.
  • конь
    24.03.2023
    Anatol Starkou,Толік, ахалонь. Пальцы дрыжаць, літары канкана танчаць, чытаць неудобно.
  • Anatol Starkou
    25.03.2023
    конь, ок,
    З палітыка ў пачатку кар’еры пераўтварыўся ў папуліста.
  • Valadzimir
    24.03.2023
    "Пераходны этап" ад "камунізмаў, дыктатуры" да "святла, дэмакратыі"? Гы-гы. 
    Нагадаю, што каля 800 год таму праз гэты край прайшоў "цывілізацыйны разлом", і, на маю думку, ніякіх фармальных "пераходаў" тут не адбылося і не адбудзецца, пакуль тутэйшы народ не разьбярэцца з гэтай сваёй сутнаснай, як зараз "модна" казаць, экзыстэнцыяльнай праблемай.
  • циганка аза
    25.03.2023
    «І ў гэтым момант страшэнна важны не эканаміст, не генерал такі моцны, а каб прэзідэнтам быў маральны аўтарытэт. Алесь — маральны аўтарытэт

    авторитет..авторитет..

    слышется эхо из 90-х

  • добры вечар
    26.03.2023
    Ну, калі наступіць час, хай М за яго галасуе. Я не супраць.
  • Семен
    27.03.2023
    [Рэд. выдалена]
  •