Каментары да артыкула

Астапеня: «Калі вы раззлуеце дзеда, то чаго дасягнеце? Задача — кожны дзень развіваць Беларусь»

  • Кирпиче подобный астапеня
    31.03.2024
    Да пошел ты вон, астапеня. Твои детсадовские рассуждения никому не интересны, равно как ты сам, твоя квартира в Варшаве и твои деньги. Социолог, говоришь? Иди и социологизируй, всезнайка
  • Шып
    31.03.2024
    Не думаў, што Астапеня такі наіўны, такое адчуванне, што апошнія 4 гады ён правёў на Марсе. Тыя, хто кожны дзень развіваў Беларусь, многіх з іх зараз катуюць у турмах. Лукашэнку і яго вычварэнцаў зараз злуе ўсё, любая ініцыятыва прызнаецца экстрэмісцкай. І што на гэта адказвае Астапеня - “не злаваць дзеда і зняць санкцыі”. Хай ён гэта ў твар скажа ўсім палітзняволеным і іх сваякам!
  • Ф
    31.03.2024
    Можа, таму што "шырокія" санкцыі не такія ўжо й шырокія. І не працуюць супраць лукі і яго асяроддзя, як і супраць пойла і яго асяроддзя?
  • Жорык
    31.03.2024
    А нахрэн вы выходзілі ўвогуле, зараз бы сядзелі ў сваіх кватэрах і дамах і самалёты б лёталі і не было б на граніцах бардака і г. д.. І санкцый бы не было. 
  • Пвс
    31.03.2024
    Жорык, перад тым як напісаць пагугліце пасля чаго ўвялі масавыя санкцыі
  • Жора
    31.03.2024
    Пвс, пасля таго як палітваяжоры пелі на ўсе галасы пра "ціск на рэжым"? Памятаем-памятаем.
  • Хз
    31.03.2024
    Пвс, ня вышлі бы - не было б самалёта з Пратасевічам, мігрантаў на мяжы й, найхутчэй, не выкарыстоўвалася бы тэрыторыя нашай краіны для нападу на Ўкраіну, бо ўсе хто выходзіў у 2020 выйшлі бы ў лютым 2022. А гэта да 1 млн чалавек па ўсёй краіне. Усё, што адбываецца ў Беларусі з 2020 года, выгадна толькі Маскве.
  • Цвік з сракі
    31.03.2024
    Хз, у лукашыстаў і рашыстаў заўсёды вінаватыя самі ахвяры, а не лукашысцка-рашысцкія злачынцы, што пачалі вайну, забойствы, гвалт, рэпрэсіі…
  • Вадзім
    31.03.2024
    У яго жонка/дзіцё не сядзіць у турме адрэзаныя год/два ад сьвету? Не? Ну тады языком лёгка малаціць.

    Тое што рэжым адаптаваўся - гэта ўласнае меркаванне спадара, абумоўленае ягоным нецярпеннем і няўменнем сцяўшы зубы рабіць доўгую работу. Яму хочацца вынікаў тут і зараз сію секунду. Вось на яго стратэгія лукі і разьлічаная
  • Рэчаіснасьць
    31.03.2024
    А хто гэта? Мусіць нейкі неверагодны, бо ў іх 30 гадоў быў бацькам, а зараз як стары зрабіўся ўжо дзедам. Карацей сутнасьць не зьмянілася
  • Кока
    31.03.2024
    Хахаха. Астапеня, а вы не сможете развивать Беларусь при Луке. Чем то отличается от того, что происходило с 1994 года? Все и «развивали», только вилюбой момент самодур Лука или его сыновья остановят росчерком пера любое развитие. Как говорит мой знакомый: «не бывает хипстеров при диктатуре». В такой системе невозможно быть наблюдателем и «просто работать». Любой указ про ткниядцев, наемную рабочую силу и тп - и гудбай
  • Медык
    31.03.2024
    Кока, прапанаванае Астапеняй - як лячыць анкалогію фітнэсам. А чо? Развіццё жа! Праблема сама  адамрэ. Ну можа разам з арганізмам. Бывае. 
  • Вадзім
    31.03.2024
    Другая рэч, пра якую забыўся спадар - вайна. Лука непасрэдны ўдзельнік нападу. Ракеты ляцелі і танкі пёрлі зь Беларусі. Ні Украіна ні Літва ні Польшча гэтага не забыліся. І з нападнікам перагортваць старонку не зьбіраюцца пакуль дзякуй лёсу.
  • .
    31.03.2024
    Як? Ізноў??
    Ён вырашыў "не злаваць дзеда" зрабіць сваім брэндам?

    Ці разумее, што гэта стакгольмскі сіндром і перанос адказнасці на ахвяр, эмацыйны канфармізм такі, а не рэальная ацэнка сітуацыі.

    І павінен ведаць, што санкцыі ўводзілі не мы. І не для таго, каб знішчыць рэжым. Іх уводзілі іншыя краіны, каб павысіць сваю бяспеку і каб не ўляпацца, у першую чаргу.

  • Та же песня
    31.03.2024
    Зачос может и не пользуется "Белавиа", а вот у остальных чинуш из его окружения совсем другая ситуация. Если обычные люди в большинстве своем просто не могут позволить себе выехать, то шайка зачоса - вполне. Отмена запрета на перемещение имеет смысл при расширении и ужесточении санкций в отношении шайки Луки. Если мент или чиновник - сиди дома. Причем это должен быть не просто запрет выезда, а если встретили за границей - в тюрьму. 

    Что касается санкций - не надо ля-ля, работяги с нефтеперерабатывающих заводов и калийной отрасли приносят сверхприбыли зачосу и его шайке и именно этот пирог является экономической базой для его существования. У зачоса в плане кормушки есть несколько ключевых ресурсов: граница (грузовой товарооборот), нефтянка, калий и древесина. И их надо перекрыть наглухо. Чтобы у тех, кто с пирога кормится было осознание, что пока Лука на троне - придётся зубы на полку положить, а отдыхать придётся в Азии и Африке. И бизнес только там вести. 

    Для европейцев же вопрос пограничного контроля это ещё и безопасность - не забываем, что РБ участвует в агрессивной войне на стороне агрессора, сколько ублюдков из рашки и своих спецслужб они могут запихнуть в ЕС? Какие от этого могут быть последствия? Там "музыкантов" из Вагнера одних фиг знает сколько и паспорта им зачос наштампует только вперёд, если Пу прикажет.

    Если же говорить про саму формулировку "злить", то да, его не злить надо, а физически устранить, по возможности со всем ближайшим окружением. Хороший Лу - мёртвый Лу.
  • Лол
    31.03.2024
    Та же песня, Замест забароны рэйсаў і Белавіі , проста не выдавалі бы візы чынушам і іх сем’ям.
  • Та же песня
    01.04.2024
    Лол, вот тут и начинается проблема. Этот механизм фильтрации крайне сложно создать. Условно говоря, ЕС знает кто с высокой степенью вероятности нормальные беларусы - это большинство родных и близких тех 600 тыс людей, которые имеют ВНЖ в Европе и готовы за них поручиться лично. Плюс знают небольшую часть откровенных чертей зачоса - руководство, пропагандистов, тех кто попал в архивы "черной карты" и "дзікага палявання". Но это лишь часть. Самых же опасных персонажей - не знают. Сюда входят агентура гэбни, большая часть ментов, боевики "Вагнера", радикальные, мелкие беспринципные исполнители и прочие орды саранчи, которые потенциально могут стать ДРГ и механнизмом внешнего террора. А для зачоса их прикрыть и спрятать достаточно легко - через выдачу новых документов. Кроме того, европейцам нужно будет создать какой-то четкий механизм правовой, с критериями деления на агнцев и козлищ, который со старта встретит ожесточенное сопротивление и саботаж от режима через лоббистов зачоса. Не уверен, что в текущей ситуации и при текущем уровне бюрократии в ЕС получится протащить такой правовой режим. Слишком долго, дорого и высока вероятность, что на выходе получится дырявое дышло. Ликвидация Луки и как минимум его ближнего круга - руководства силовых структур, администрации президента, кошельков и пропагандистов гораздо более простой, дешёвый, быстрый и понятный механизм. Потому что труп - это точно труп, ему не надо доверять, с ним не надо договаривать, он не может заниматься угрозами, шантажом, популизмом, лоббированием и в целом не представляет опасности и неудобств. Кончить физически Луку и его шайку - это не просто выгодно, это - рационально.
  • Ганьба
    31.03.2024
    30 год развівалі. Зараз хто ў падполлі, хто ў турме, хто ў эміграцыі. Як вы дасталі, добра ўладкавання ў Варшавах мажоры ад апазіцыі! Бачу, намячаецца лінія "за мірныя перамены на працягу 30 год". Натуральна, з гранцікамі пад яе на напісанне доўгатэрміновых стратэгій і тэлефонныя сацыялагічныя апытанні. Ды колькі можна гэтай лабуды ўжо?!
  • Дзеда
    31.03.2024
    [Рэд. выдалена]
  • бабруйчанін
    31.03.2024
    Увогуле ні звяртаць увагу рабіць Сваю Справу якая увальеца у Агульную .згодзен.На тое што німа уплыву ні узгадваць ні підаляваць ..таксама пагаджусь Без тлумачэння выглядае як нейкая " прайгерманаўшчына- мельянцоўшчына" праз 4
    гады.Ні працуе так Усе перакулілась
  • Хуч
    31.03.2024
    Лукашэнка бандыт, тэрарыст і зладзей! Якое там злаваць ці злаваць?! Яго й ягоную хэўру трэба, калі ня сьмерцяй пакараць дык на пажыцьцёвае зьняволеньне засудзіць.
  • Оцетак
    31.03.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Бта
    31.03.2024
    НН-не тое месяца, дзе можна пра вызваленне Беларусi
    размауляць
  • Нет слов
    31.03.2024
    Астапеня предлагает перевернуть страницу. Пускай скажет это в лицо тысячам пострадавшим, которые прошли через пытки, а тысячи еще до сих пор сидят ни за что, про некоторых уже больше года нету никаких новостей, адвокатов не допускают, ни писем, ни передач, ничего. А какой-то мальчик предлагает перевернуть страницу. Давай, приезжай в Минск и переверни здесь страницу, будешь стримы совместные делать с Марковым. Как много развелось тех, кто только языком работают
  • Фрт
    31.03.2024
    Украiна змагаецца.а НН -бяззубае збудаванне
  • Хз
    31.03.2024
    Усё, што ня робяць дэмакратычныя сілы, нічога не прыносіць станоўчага выніку. На вялікі жаль. Пратэст 2020 году пацярпеў паразу. Некалькі соцен тысяч пратэстоўцаў зьехалі з краіны й падаўляючая большасьць зь іх ужо нічога ня робіць для барацьбы з рэжэмам, а імкнуцца хутчэй інтэгравацца ў новых краінах. У сваю чаргу тыя пратэстоўцаў, якія засталіся ў Беларусі, даўно адыйшлі ад палітыкі, зьмірыліся й працягваюць жыць як ёсьць. На маю думку - безсэнсоўна змагацца з рэжымам лукашэнкі. Адсячэм галаву гэтаму зьмею - вырасьце другая, бо на дадзены момант, краіна фактычна акупавана й кантралюецца расеяй. Трэба думаць як захаваць краіну. Бо як бы мы не надувалі шчокі, а выглядае ўсё так, што ў недалёкай будучыні ўсё будзе толькі горай.
  • Кац предлагает…
    31.03.2024
    Хз, это ж нужно было так умудряться в одном комментарии совместить столько противоречий: «безсэнсоўна змагацца з рэжымам лукашэнкі. Адсячэм галаву гэтаму зьмею - вырасьце другая, бо на дадзены момант, краіна фактычна акупавана й кантралюецца расеяй. Трэба думаць як захаваць краіну». Следите за «логикой» этого хз персонажа, бороться значит не нужно и даже бессмысленно, не стоит надувать щеки, нужно лишь сидеть смирно и думать как сохранить страну. И много вы за 30 лет чего придумали как спасать страну? Спасти страну только одними мыслями, сидя 30 лет на печи, никогда не получится, это какой-то детский инфантилизм. С такой логикой и во время второй мировой войны нужно было сидеть смирно и не надувать щеки. Почитайте историю различных стран, тот кто призывает смирится или бездействовать, в итоге остается на задворках истории. Вот например, якуты, башкиры, удмурты, буряты и тд смирились и сейчас их гонят на убой в угоду имперских целей русских. Придумайте что им сейчас делать, если «надувать щеки и бороться» бессмысленно?
  • Нацыя пісьменнікаў
    31.03.2024
    Хз, ды яны ж нічога не робяць, пішуць і балбочуць толькі
  • Рэчаіснасьць
    31.03.2024
    Кац предлагает…, так твой камент яшчэ больш безсэнсоўны, бо ён на языке
  • палескі мудрэц
    31.03.2024
    Белорусское общество должно получить прививку от диктатуры, а некоторые прививки бывают очень болезненными. Белорусы должны пройти через этот путь очищения, чтобы наконец дошло до всех поколений, что будет если они снова захотят жёсткой руки для жесточайшего порядка. И молите бога, чтобы этот путь очищения не был таким же, через который прошёл немецкий народ. Санкции, мировая изоляция, железный занавес, репрессии, эмиграция, выживание на грани нищеты без возможности открыть рот для выражения своего недовольства, фактическое рабство начиная со студенческой скамьи, всё это навсегда отпечатается в памяти народа и новое поколение будет строить новую Беларусь уже без новых лукашенок, которых на пушечный выстрел не будут подпускать до выборов. Понимаю, что белорусы хотят жить здесь и сейчас, как они хотели жить здесь и сейчас в 1994, когда выбрали проходимца обещавшего им золотые горы. Никто не смотрел в будущее, в отличии от тех же прибалтов. Но вот этот чёрный период запомнят все и он всегда будет ассоциироваться с диктатурой. Как говорят мудрые люди, всё что ни делается, всё к лучшему.
  • Вольга
    31.03.2024
    Такі малады - а ўжо згніў.
  • No
    31.03.2024
    Мэссэндж зразумелі? Сядзіце далей ціха пад лаўкай і не замінайце лукашэначке кіраваць, то будзе вам горш.

    Астапеня - гэта крамлёўскі агент
  • дворовым змагаркам
    31.03.2024
    No , Невероятный, наяривай круги по району под Цоя "Перемен".
  • конторским гэбнюкам
    31.03.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Абвг
    31.03.2024
    Нараджальнасць вызначае будучыню беларусау
  • Пытаннечка
    31.03.2024
    Адкуль вылез гэты фацэт?
  • Чаркашкварка
    31.03.2024
    Кватэрку купленую хто аплачвае?
  • Монро
    31.03.2024
    Очередные сказки от очередного псевдозмагара. И ничего оригинального: «Сэнс не ў тым, што ты змагаешся з рэжымам, а ў тым, што развіваеш Беларусь." 

    Это пересказ знаменитой цитаты социал-демократа Э. Бернштейна в к. 19 в.: "Конечная цель- ничто, движение- все". Если перевести Астапеню на язык родных осин, то получается следующее: "не будем валить режим Лукашенко, мы этом не можем, нас мало, за нами нет масс, будем получать/имитировать змаганне в обмен на финансирование от Запада. "Развивать Беларусь будем". Астапеня из Варшавской квартиры, а вы там в Столбцах или в Минске, или кто в тюрьме...Ну, кто как может. 
    https://d3kcf2pe5t7rrb.cloudfront.net/339604

  • Кока
    31.03.2024
    Монро, Монро, ну, все же по методичке. Предсказуемо варшавские и виленские главы грантодвижения начали реставрацию эпохи бессмысленных семинаров и "культурных мероприятий". Да, особенно семинары и лекции сильно РБ освободят. 
  • Беларус
    31.03.2024
    Праблема спадара Астапені, як і пераважнай большасьці беларускіх СМІ ды "лідараў думак" - у фундаментальным непаразуменьні ворагу ды акупацыйнага стану, у якім апынулася нашая Краіна. Гэта і ёсьць нашая асноўная параза на бягучы момант. Пад акупацыяй немагчыма аніякае развіцьцё, бо акупант заўсёды будзе імкнуцца нас знішчыць: юрыдычна, культурна ці фізічна. Асноўная задача дыяспары ды нацыянальных СМІ (бо яны зараз наш голас) ня толькі ў захаваньні нацыянальнай ідэнтычнасьці ў замежжы, але менавіта ў спрыяньні з'яўленьня гэтага паразуменьня (што Беларусь акупавана рэжымам з дапамогай гвалту і зброі, а лукашэнкаўскія структуры ды войскі - варожая для Беларусі і беларускасьці сіла) ў саміх сабе ды нашых суседзяў і стварэнні міжнароднай антылукашэнкаўскай кааліцыі ды беларускага нацыянальнага войска - адзінамагчымых інструменту вырашэньня праблемы акупацыі. Бо гэта зараз залежыць менавіта ад падітычнай волі нашых суседзяў - на іхняй тэрыторыі ўсё гэта мусіць паўстаць. Канцлягр заўсёды вызваляецца толькі звонку. Але за чатыры гады гэтага разуменьня і блізка няма. Як і рэфлексіі на гэты конт. Лукашысцкая хунта ды ейныя карнікі дагэтуль чамусьці завуцца не акупацыйнай адміністрацыяй, а "Афіцыйным Менскам" ды "беларускімі войскам/МВД/судамі/пракуратурай...", нават, прагрэсіўнай часткай нашага грамадства. Быццам бы і не было аніякіх пратэстаў, ахвяр ды зламаных лёсаў. Беларусы, нажаль, упарта ня хочуць прымаць рэчаіснасьць і працягваюць існаваць у парадыгме хунты "лукашызм=Беларусь". Але ж той, хто не разумее акупацыі ды не хоча ствараць і працаваць на сваё нацыянальнае войска - будзе служыць ды працаваць на чужое. (с)

    Жыве Беларусь!
    Слава Ўкраіне!
  • Негвалтоунае развiце
    31.03.2024
    Беларус, вы сапрауды лiчыце, што тыя людзi, якiя засталiся у Беларусi згодны аплацiць сваiм дабрабытам а можа здароуем та жыцем ваше уяленне аб спулечным ладзе? Падлiчыце, колькi за Бугам i колькi там? Прынесць вайну у краiну гэта значна лягчэй чым яе апасля адбудаваць.
  • Беларус
    01.04.2024
    Негвалтоунае развiце, Людзі ў Беларусі ўжо даволі шмат заплацілі ды плацяць штодня сваім дабрабытам і здароў'ем. Вайна з боку хунты супраць беларушчыны ўжо ідзе. Не ў паўнавартаснай гарачай фазе, канешне, бо ўзровень супраціву выключае неабходнасьць выкарыстаньня зброі напоўніцу. Але людзі ўжо забіты. І забіваюцца ды губляюць здароў'е ў катавальнях кожны дзень. Менавіта людзі ў Беларусі. А колькі вымушаны былі з'езаць? Пытаньне толькі ў тым, колькі яшчэ патрэбна ахвяр, каб гэта прыняць і пачаць называць рэчы сваімі імёнамі? Ды пачаць ставіцца адпаведна. Негвалтоўнае развіцьце немагчыма, калі з таго боку існуе толькі гвалт, рэпрэсіі ды забойствы. Зусім неабавязкова, што нашае пытаньне вырашыцца непасрэдна вайсковым шляхам, бо эканамічна-палітычны патэнцыял да гэтага часу амаль не быў задзейнічаны. Але гэта ў тым ліку дзякуючы таму, што тытульная нацыя дагэтуль блытае акупанта з акупаванай ім краінай, у чым пераконвае ня толькі сябе, але і ўсіх суседзяў - аб гэтым можна прачытаць у любым незалежным выданьні. Гэта і ёсьць сапраўдны выбар, бо выбары - гэта не пра колькасьць галасоў у бюлетэнях, а пра побытавую згоду грамадства з тым, каго менавіта лічыць "афіцыйным беларускім бокам", што лічыць карнай структурай, а што - генпракуратурай, ды г.д. І пакуль у геаграфічным Менску сядзіць "афіцыйны Менск" - то, вынікае, аніякай праблемы і няма. Вось калі б афіцыйны Менск быў бы ў выгнаньні, а Менск геаграфічны - пад акупацыяй, то тады была б праблема. А так - можна гандляваць ды мець дыпламатычныя стасункі надалей. Афіцыйнае ня можа быць нелегітымным. Прынамсі на мове здаровага чалавека. Але памылковае стаўленьне да злачыннай узброеннай групоўкі, як да Беларускай Дзяржавы, абавязкова выйдзе бокам. Усім нашым суседзям. І гэта ўжо адбываецца. Непаразуменьне ворага (і адпаведна хаўрусніка) заўсёды прыводзіць да паразы.
  • Ч
    31.03.2024
    Змагацца з чым-небудзь альбо кім-небудзь можа толькі моцны як фізічна так і псіхалагічна чалавек, тым больш, што гэты клін можа выбіць яшчэ мацнейшы і больш цвёрды клін, а не гэткі прадукт левацкага толку якім ёсць Астапеня!
  • Астапене теперь будет присвоена погремуха "Дзед-барадзед"
    31.03.2024
    Атсапеня, теперь ты будешь "Дзедам-баоадзедам". Новая погремуха в честь твое любви к фразе "лучше не злить деда"
  •