София, У Масковіі заўседы кожны месяц толькі 10% супраць вайны без усякіх АЛЕ. рэйтынг Пу заўседы апошнія гады быў 65-80% (пасля крымнашу аж 86) У Беларусі пік Лукашэнкі быў 44% у 1994, калі ніхто не ведаў хто гэта.
Немагчыма параўноўваць. У Беларусаў больш лагодны, неімперскі, дэмакратычны светапогляд
*
18.10.2023
Ну так скажу - нічога спрэчнага наконт імперскасьці і агулам розных падыходаў - тут няма. Што расейцы ад малога да "багоў" хворыя на імперскі сіндром - факт. Яны нават таго не заўважаюць, але ен відавочны. Дый і пра агульнае ... Што у нас агульнага. Добра калі проста жыць у добрасуседстве
дуся
18.10.2023
*, 100500% согласна, ничего общего беларусы с москалями не имеют. Разная история, разная культура, разный язык, разная ментальность. Все разговоры о русских братьях это попытка увлечь беларусов в смертельные для Беларуси лапы москальских империалистов. Трагедия для беларусов, что последние почти 300 лет они находятся под прямой оккупацией москалей.
Воюющие провинции Китая
18.10.2023
*, это называется - бытовым шовинизмом россиян и русских России.....в фашистском устройстве России, с появляющимися признаками нацизма..
Рэчаіснасьць
19.10.2023
дуся, пакуль так званыя беларусы карыстаюцца языкай, то як мінімум гэта будзе агульным элементам які стварае праблемы такога кшталту
Е Х-П
18.10.2023
Ватник считает, что беларусы и русские - союзники в войне. Хороший русский считает, что Беларусь также виновата в войне, что и Россия.
Ватни считает Беларусь частью России с выдуманыммязыком. Хороший русский ехидно называет Беларусь не-россией и переспрашивает на каком языке вы говорите.
Ватник не доволен беларуской оппозицией. И своей. Хороший русский недоволен беларуской оппозицией. И своей.
Ну, блин. Смотри - не перепутай!
Вероятный
18.10.2023
Е Х-П, харошый русскій і северо-западный невероятный: кожны з іх супраць вайны, балбоча расейскай і пераймаецца словамі Каца. Знайдзі адрозненні.
Ль
18.10.2023
Канешна! Офис Циханоускай падобны выключна да Сальидарнасци (вымауляць трэба ль - e.g. як Вячорка вымауояе слова сымбаль), бо офис циханоускай гэта эурапейцы и любое параунанне з дзиччу азыяцкай ддя их непрыемлима (тачнее не да акцэптацыи). Яна нана валенса (дакладней вауэнса).
Цікава проста
18.10.2023
Ль, а Вам не прыходзіць у галаву патраціць пару сэкундак свайго архікаштоўнага часу каб зайсьці ў Гугл і дазнацца, што прозьвішча Wałęsa рэальна вымаўляецца як [Ваўэнса]? У чым быў сэнс гэтага ёрнічаньня? Тупа каб што?
Ль
18.10.2023
Цікава проста,... тупа как цикавапроста замарочылася, пераварыла, вазмуцилася и патрацила поугадзины свайго безпалезнага часу каб скаментаваць и падзялицца сваим веданнем польскай мовы. Виншую з правильным вымауленнем, папрашу адсыпаць вам мех бульбы!
Ттт
18.10.2023
Влияние паспорта на жизненную позицию человека - нулевое. Полно украинцев которые содействуют агрессору.
Ль
18.10.2023
Ттт, малайчына бро, нямнрга людзей,гэта разумеюць
Тезаурус Рекс
18.10.2023
іранічна падсумаваў блогер Джыпсінкоў: «Здаецца, беларускія дэмакратычныя сілы страцілі такога саюзніка, як расійская апазіцыя ў твітары».
А беларусам не нужен такой багаж агентов кремля и просто переметнувшихся из росии. В Беларуси и своих хватает, чтобы еще и о чужих заботиться.
Тем более именно Беларусь отлично знает, сколько кривд, горя и несчастий создала росия нам. Все годы именно росия крала нашу историю, наследие, делила наши земли, устраивала холокосты и хатыни. За что нам любить росию? Да пошли вы.......!
гердзень
18.10.2023
Тезаурус Рекс, ды тут жа жарт з ключавым словам "у татары". а так згодны
Вероятный
18.10.2023
Тезаурус Рекс, але ад расейшчыны ва ўжытку не адмовіцеся і дзетак сваіх выгадуеце на ёй?
Правільна, а то раптам яны адчуюць сябе еўрапейцамі, а не губернскімі папуасамі.
Деткам в Польше польский полезнее. Тем более, что польская школа (к тому же платная) это небо по сравнению с беларуской.
Вероятный
18.10.2023
Изенгард, ды што ты кажаш, губернскае, няўжо ў Еўропе школы палепей, чым у вашым рускамірным бараку?
Клоун
19.10.2023
Изенгард, пры чым тут польская. Тваі дзеткі будуць лічыць расейскую роднай, а беларускай не ведаць. Затое на словах ты піпец змагар за беларускую культуру і незалежнасць супраць расейскай)
мы антиподы мы здесь живем
18.10.2023
Калі ўжо на тое пайшло, то асабіста я лічу, што беларусы сваёй бяздзейнасцю і маўклівай згодай з дзеяннямі Лукашэнкі ствараюць спрыяльныя ўмовы для ўтрымання ўлады Пуціным і спрыяюць яго вайне ва Украіне, у якой у тым ліку задзейнічаны тэрыторыі Беларусі пад патрэбы пуцінскага войска», — дадаў Закіраў
ахранець. то бок гэта не пуцін утрымлівае лукашэнку, а ўсё наадварот ? і апяць бедарусы ва ўсім вінаватыя і ўсім ?
Хохма
18.10.2023
мы антиподы мы здесь живем, во, тое ж самае хацеў напісаць, што і вы, вы мяне апярэдзілі.
У харошых рускіх беларусы вінаватыя ў тым, што ў Расеі Пуцін. Ржунімагу.
Кац - 100% імперац
18.10.2023
Кац адназначна імперац. Адказ на пытанне "Чый Крым" ён ужо вывучыў. А вы спытайцеся ў яго "Чыя Чачня?", ці дасць ён свабоду Ічкерыі. І тут жа вылезе ўсё яго імперскае нутро.
тое ж самае хацеў напісаць, што і вы, вы мяне апярэдзілі.
18.10.2023
Хохма, это шо во си час (на -наццать 3,14 доли сикундамера сматру) ачырадны раз было?
Отож!
18.10.2023
Видать жыпсинков читал только заголовок и тут же твиттерил, потому что текст интервью с Тихановской получилось добротное, хорошее и у меня нет к нему претензий. Горжусь ее выступлением.
Нельзя быть хорошим и добрым всем.
Молодец, Светлана!
/-\Іо\//-\І<
18.10.2023
Видать жыпсинков читал только заголовок
видать, джыпсинкоу гарматны чоловік. бо я
тільки 2 першых слова асіліла з загалоўка і тое з т руд о м . .
Ванька без акопа
18.10.2023
Если в сраче есть Кац, всегда легко определить кто прав, а кто Кац.
Tara
18.10.2023
Расейцам належыць адмовіцца ад імперскасці і прызнаць што распад Масковіі на карысць і расейцам і ўсяму свету. Толькі той сапраўдны ліберал Расеі які прызнае што імперская Расея павінна распасца. Дзеля шчасця Расеі належыць адпусціць на волю ўсіх суседзяў і адпусціць на волю ўсе народы якія па няшчасці знаходзяцца ў Расейскай Федэрацыі. Адмовіцца ад ядэрнай зброі. Вярнуцца ў межы гістарычнай Масковіі 14 стагоддзя і жыць як нармальная еўрапейская краіна якая не кашмарыць суседзяў і свет.
апошняя з магікан
18.10.2023
Tara, а што наконт Саша,а?
123
18.10.2023
«Калі ўжо на тое пайшло, то асабіста я лічу, што беларусы сваёй бяздзейнасцю і маўклівай згодай з дзеяннямі Лукашэнкі ствараюць спрыяльныя ўмовы для ўтрымання ўлады Пуціным і спрыяюць яго вайне ва Украіне, у якой у тым ліку задзейнічаны тэрыторыі Беларусі пад патрэбы пуцінскага войска»
Беларусы не маўчалі, а сказалі сваё "Не!" у 2020. Таксама не маўчалі ўсе цывілізаваныя краіны ў падтрымку беларусаў. Дзеячы тэатру, спорту, палітыкі і інш. Полшчы; жывы ланцуг ад Вільні да мяжы з Беларуссю, беларускія сцягі на будынках гарадскіх адміністрацый ва Украіне і шмат-шмат усяго па ўсёй Еўропе ў падтрымку беларусаў. Маўчалі толькі расейцы. Штосці я не памятаю шматтысячных шэсцяў ў Ресеі у падтрымку вольных беларусаў.
123, в 2020 в рф протестовал хабаровский край. Мирно и массово . И там протестующие поддержали Беларусь
Вероятный
19.10.2023
Ттт, чаго вартая іхняя "падтрымка" суседзяў, добра паказаў люты 22-га.
ЯНКА
18.10.2023
Расейская апазыцыя — напрыклад, Ільля Яшын — гэта тыя ж самыя, хай і завэлюмаваныя імпэрцы. Таму найперш ня Пуцін, а якраз «велікій россійскій народ» распачаў агрэсыю супраць Украіны. Як, дарэчы, і іншых.
Вероятный
18.10.2023
ЯНКА, не ведаю канкрэтна пра Яшына - імперац ён, ці не. Можа, для разнастайнасці, быць і годным чалавекам.
Але беларусы сёння яўна ня ў той пазіцыі, каб вышукваць перліны сярод тамашняга гною. Пошук расейскіх сяброў ці хаўруснікаў не ўваходзяць нават у першыя сто беларускіх задач да вырашэння, першая з якіх - асэнсаванне сябе еўрапейскай нацыяй. Само гэтае інтэрв’ю “Новай газеце”ужо непатрэбнае.
ЯНКА
18.10.2023
Вероятный, так Яшын вельмі годны чалавек, скажу болей, чалавек зь вялікай літары. Але гэта не замінае быць яму імпэрцам хай і лібэральнага разьліву. Дадамо, Эўропа таксама ня надта зацікаўленая ў росквіце беларускай незалежнасьці. Пра захады Эўропы выдатна распавядаў сам Зянон Пазьняк, ці Вы таксама мо' ня ведаеце? Таму абагаўляць Эўропу й ейныя пазыцыі ня трэба.
Вероятный
18.10.2023
ЯНКА, 1. расейскі імперац = чалавек аўтаматычна нягодны
2. Я абагаўляю адное Незалежнасць на еўрапейскім цывілізацыйным падмурку, а хто там і якія захады сёння ажыццяўляе - гэта зусім іншае пытанне.
ЯНКА
19.10.2023
Вероятный, беларус, які не жадае ведаць і карыстацца роднай мовай, = нягодны ж цалкам чалавек? Альбо любы драпежнік праз сваю прыроду таксама ё нягоднічак? Вераятны, ваш сьветапогляд з гэткіх высноваў мо' ня чорна-белы, а, мусіць, нейкі чорна-шэры. 😀 Прыкладна такі камэнт не прайшоў мясцовую цэнзурку, таму думку дасылаю зноў. Можа, пашчасьціць?
Вероятный
19.10.2023
ЯНКА, нешта вы накруцілі
Верагодная верагоднасць.
19.10.2023
ЯНКА, Вераятны гэта малалетка з канапных войскаў,сядзіць на сваёй баявой канапе і распавядае людзям як ім быць правільнымі беларусамі. Мамкін патрыёт,карацей кажучы.
Вероятный
19.10.2023
Верагодная верагоднасць., вох, ды ў мяне ўжо сапраўдныя фанбоі намаляваліся! Мо ўжо трэба нейкі мёрч пііліць, ці пакуль пераб'ецеся без падпісаных саколак?
Woodoo Cult
20.10.2023
Вероятный, пнх
Вероятный
20.10.2023
Woodoo Cult , выплюнь з рота, бураціна
Харошыя рускія акупанты Чачні
18.10.2023
Калі пашкрабсці харошых рускіх, то многія з іх былі за Крым наш у 2014, пра Чачню я ўвогуле маўчу. Прыклад: Аркадзь Бабчанка, такі ўжо абаронца Украіны, валанцёр, а дзе ён быў калі Расея знішчала Чачэрскі народ? Ён быў кантрактнікам на чачэнскай вайне. Акупант. Такі ж самы Аляксандр Няўзораў. Здымаў акупанцкія кіношкі на той вайне.
Хай руzкія лібералы ідуць за сваім караблём
18.10.2023
“Харошых руzкіх” носам тыкнулі ў іх імперскасць, на што яны паказалі сваю сапраўдную імперскасць. Проста класіка: “ паразмаўляй з рузкім лібералам, і ўжо на трэццяй хвіліне размовы праявіцца яго сапраўднае нутро”. Таму казаў і буду заўсёды казаць, што нармальных, адэкватных рускіх без імперскай скрэпы сапраўды вобмаль, яны ёсць, але сярод 140 мільёнаў расіян (уключаючы тых хто з’ехаў), іх сапраўды вельмі мала.
бабруйчанін
18.10.2023
Адказала як шмат з " рэлакантау" рф кажуць паміж сабой у спрєчках размоваї Зноу зноу вылазіць снабізм " маскоускай ліміты" піцерскай ..Як так нам " нашчадкам буніна" нешта кажуць "ні па шєрсці" ..І хто???Тыповае " высакамеріе" нашчадкау кабацкага певуна верцінскага п'еро дзля гвардзейцау бЄ і дзля бальшавічкоу..Ці " настальгуючых аб " камісарах у пыльных" шлемах ці аб" белайгвардзіі - беге" .аб " гоп- стопе" ад уцесава да разємбаума
Анж
18.10.2023
Вось тут я з ёй згаджуся але ж калі вам пра гэта казаў Зянон, то ён быў параноікам і шызікам...
Нуль
18.10.2023
Анж, зянон поливает грязью всех. И не трудно догадаться, что если бы он реально пришел к власти все остальные политические силы стали бы инагентами и экстремистами. Единственный его плюс перед лукашенко это то, что его диктатура могла бы быть национально ориентированной!
неўдобанае пытАнічка
18.10.2023
Анж, а чяму Ваша Ніва асоба ні пячатала "Зянон, то ён быў параноікам і шызікам"? у свій час? га?
я потым канечне зразумела
усё
але было ўжопозна
Вероятный
18.10.2023
Нуль, якая "дыктатура", што вы вярзеце наогул?
У якой балтыйскай краіне, дзе да ўлады прыйшлі нацыяналісты, была дыктатура? Сам жа Зянон - вельмі умераны нацыяналістычны палітык ва ўшчэнт змаскаленай краіне, дзе нават частка дэпутатаў БНФ былі рускамоўнымі.
Анж
18.10.2023
Нуль, гледзячы на беларусаў я разумею што іх уратуе толькі нацыянальны дыктатар такі як Зянон.
зла твіі
19.10.2023
У якой балтыйскай краіне, дзе да ўлады прыйшлі нацыяналісты,
Вероятный, кхе-кхе а ў якой такой блатыйскай краіне да ўлады прыйшлі нацыяналісты? га?
Вероятный
19.10.2023
зла твіі, ва ўсіх трох
зла твіі
20.10.2023
Вероятный, гэта ж быўшыя (а быўшых не бывае) камсамольцы не?
Вероятный
20.10.2023
зла твіі, а вам шашашчкі, ці ехаць?
Паўсюль да ўлады прыйшлі прадстаўнікі нацыянальных франтоў з вельмі розным мінулым, але адной агульнай рысай: першым пунктам праграмы яны адправілі расейскую імперыю і русскій мір на сметнік. У той час як у Беларусі нацыяналісты заставаліся (і ў 2023-м застаюцца!) маргіналамі. І гэта адное тлумачыць, чаму балтыйцы жывуць як людзі, а жыхары Беларуі - як скот.
І не трэба дурыць галавы канспіралогіяй мне і сабе.
Вероятный
18.10.2023
Анж, вельмі сумняюся. 2020-ты год быў даў спадзевы, але 2023-ці даводзіць зваротнае. Адныя пацярпелыя ад русского міра, абранага іхнімі бацькамі, уцякаюць, нічога не зразумеўшы, новыя доўбні на іх месца нараджаюцца. Тыя ўжо, як падрастуць, будуць з Коляй змагацца. З тым жа вынікам, вядома ж.
Анж
18.10.2023
неўдобанае пытАнічка, нічарта не зразумець, што напісана, ты ці бот, ці карыстаешся перакладчыкам нейкім дзіўным, а сова "свій" гэта па ўкраінску ўвогуле
Mafkees
18.10.2023
Росиянская опозиция идут все дружно НА...,вместе со своими навальными,кацами,ублюдками волковыми,певчихами и тд. Такое ж г...о как и те кто там у власти.
У любым выпадку нам было б лепей калі б расея была якой ніякай дэмакратыяй а не як зараз.
Сказаць "ішлі яны ўсе..." гэта дзіцячы садок. У рэальным свеце так не бывае.
І яшчэ калі вам дарагая вашая культура і незалежнасць - чаму на мове варвараў?
ИВАН
18.10.2023
Вероятный,А ты хто ёсьць, толькi шчыра?
Русафоб
18.10.2023
Вероятный, і што далей? Лепш быць губернскім русафобам, чым імперскім гамафобам.
Вероятный
18.10.2023
Русафоб, губернскі русафоб - гэта камічная нікчэма кшталту класічнага яўрэя-антысеміта. Дзіўна, што гэта даводзіцца тлумачыць.
Mafkees
19.10.2023
Беларус аб'ектыўны, Что значит волков не нормальный,а кац нормальный? Ориентация ци шо? Я не считаю там нормальными никого,мне они там все по барабану,пусть занимаются своими проблемами,а в Беларусь не лезут своими грязными руками. " В реальном мире" ... Какой вы знаток реального мира,ничего себе,офигеть можно! -Наконт "мовы барбараў"- я размаўляю на той мове на якой мне на дадзены момант хочацца або зручна. Я ўвогуле дасканала валодаю 3-мя замежнымі мовамі(расейская і украінская-ня лічацца) магу на іх пісаць каменты але наўрадці нехта зразумее. Я есць шматмоўны беларус і вызнаю сабе беларусам ,але гэта не робіць мяне лепшым або горшым за вас беларусам і заўвагі вашыя левыя- гэта акурат і ёсць дзіцячы садок.
Вероятный
19.10.2023
Беларус аб'ектыўны, бо гэта звычайная рускамірная істэрыка, якой мовай вы яе хочаце?
Што да "дэмакратычнай Расеі", то гэта гучыць добра, але ж ці вы не разумееце, што гэта ружовая байка і дарэмныя надзеі? Толькі высокі плот на ўсходняй мяжы, і пабудова незалежнай еўрапейскй дзяржавы маглі б даць шанец на чалавечы лёс нашай краіне.
Mafkees
19.10.2023
Беларус аб'ектыўны, волков не нормальный ,а кац нормальный,да что вы говорите? И ник у вас такой объективный .. угу. На каком языке мне писать и говорить я забыл у вас объективного спросить,угу. Посылать их всех НА-детский сад? А не желаете ли вы отправиться в след за ними?
Яне такі як ёсць
18.10.2023
Мо падсумую, расейцы разам са сваёй дзяржавай і апазіцыяй ідуць за сваім жа ваенным караблём
Каte
18.10.2023
Харошыя рускія ў шоку: калонія брэша на гаспадара
Кацап
18.10.2023
Помоему, просто можно сказать-идите на.. в польскую цыпу
Лёлік з-пад Лімасола
18.10.2023
У нашым Лімасоле добра бачна, што нават "добрыя расейцы" не ўсведамляюць, што хай яны і супраць пуцена, але ўсё яшчэ тыя ж імперцы
А яшчэ ўзгадайце тых, хто ўжо даўно з'ехалі з бруднай расеі і зараз жыве ў краінах "бруднага захаду", але з'яўляюцца прыхільнікамі рускага свету
Василь
18.10.2023
Пустые разоворы. Светка может считать что угодно. Она карманная оппозиция и живёт только на деньги запада. Этим всё сказано...
Uri
18.10.2023
Василь, Байдэн, Меркель, Макрон,... мне працягваць? А з кім Валет сустракаўся? Дык хто ж іх ніхто і зваць ніяк?
Сапраўдная галеча й ганьба
18.10.2023
Василь, Яшчэ бяднейшая антыбеларуская дыктатура ў Беларусі, якая жыве толькі на грошы з Масквы — ды тролi, якія пішуць на каляніяльнай мове чужога ўплыву, імпартаванай захопнікамі з Усходу.
Uri
18.10.2023
Василь, Не хацелі б не прымалі яе, гэта па-першае. А нактонт твайго самастойнага Пуціна. Не смяшы мае мантофлі. Твой самастойны выпрашвае зброю ў Ына ды ў Кітай двайніка адпраўляе. Аб якой самастойнасці тут гаворка?
Василь
19.10.2023
Uri,ну ты точно дурачок. как может одна Россия воевать с блоком НАТО ? И откуда вас таких уродов берут... Похоже вам за ваше дерьмо хорошо платят. а деньги не пахнут.
Мальчик, повзрослей немного
19.10.2023
Василь, с кем, с кем воюет россия, с НАТО? ну ты и наивный мальчик. Весь стратегический запас вооружения НАТО стоит на складах нетронутый. Украине поставляют технику 30-летней давности. Но даже этого хватает сдерживать рашистов. Если бы НАТО действительно воевало, ввела бы свой контингент, с новейшими самолетами, техникой и высокоточными ракетами дальнего радиуса действия, то всю территорию Украины включая Крым уже давно бы освободили от рашистских оккупантов.
Вероятный
20.10.2023
Василь, так, толькі бярдзянскі аэрадром пагасяць і ўдараць па-настаяшчыму!
P.S. Пав.рэдакцыя, я бачу, цяпер у каментах мацюкацца дазваляецца? Клас. Ці гэта толькі асабліва адораным экзэмплярам?
Вероятный
18.10.2023
Сапраўдная галеча й ганьба, ЭКСпартаванай тады ўжо :) А насамрэч, свядома навязанай і ўкаранёнай.
Зянон
18.10.2023
Света хутка вучыцца
Беларус
18.10.2023
А калі б Ціханоўская яшчэ бы адказвала расейскім журналістам па беларуску ці ангельску, то сярод рускіх “дэмакратаў” яшчэ бы большае выццё было бы.
ТОДАР
18.10.2023
Как предлагает здаться...
Пра стасункі
18.10.2023
Рускія ў вялікай большасці яшчэ імперцы і таму пакуль з імі не павінна быць ніякіх стасункаў. А пра бяз дзеянні беларусаў увогуле каментаваць няма чаго, тут адно пытанне, а што зрабілі рускія супраць вайны з улікам таго што іх законы ў дачыненні да пратэстоўцаў нават зараз больш ліберальныя чым беларускія.
Удзячны беларус
18.10.2023
Малайчы! Ціханоўская казала праўду ясна й прама. Я ёю ганаруся. Пакуль расейская апазіцыя, хоць і нешматлікая, не адмовіцца ад імперыялізму й не заявіць аб непарушнай павазе да тэрытарыяльнае цэласнасьці й культурнай адметнасьці сваіх суседзяў, няма падстаў для супрацоўніцтва. У нашай Беларусі хапае праблем, якія трэба вырашаць. Прынамсі, у нас ёсьць Ціханоўская як голас Беларусі на сусьветнай арэне.
Вероятный
18.10.2023
Удзячны беларус , > Пакуль расейская апазіцыя, …, не адмовіцца ад імперыялізму …, няма падстаў для супрацоўніцтва
Дык ельцынская расея на словах шмат ад чаго кепскага адмаўлялася, і да чаго давяло "супрацоўніцтва" з тамашнімі "дэмакратамі"?
Беларус аб'ектыўны
19.10.2023
Удзячны беларус , Апазіцыя ў іх з большасці адэкватная, хоць жыцце ў Масковіі уплывае на расейскацэнтрычны неаб'ектыўны светапогляд.
Але тое што большасць насельніцтва зараз у іх хворыя - факт
Голда
18.10.2023
Мухи отдельно, котлеты отдельно. Пусть привыкают
два-три-четыре
18.10.2023
Всё правильно сказала. Нам Беларусам надо прекратить врать самому себе и говорить " что король то голый".
шах мат ы
19.10.2023
" что король то голый" ужопанятнадажыдауно
а калалева? калалева голы ти не?
укр4р
18.10.2023
Вот почему нужен забор с россией. нет там нормальных политиков.либералы тоже видят в нас людей второго сорта. главная черта русских влезть самим в говно и все ,кто рядом измазать
Алесь
18.10.2023
«Мы ж бачым знакі Z на вуліцах у Расіі, бачым расіян, вельмі агрэсіўна супраць Украіны настроеных. У Беларусі вы такога не ўбачыце ніколі. У нас беларусы проста не разумеюць, як можна напасці на суседнюю краіну, на блізкую краіну», — сказала яна.
Нажаль, гэта не зусім так, няхай і ў іншым выглядзе. Убачыць Z у Беларусі - гэта сапраўды амаль што эксклюзіў. Замест Z у Беларусі на прыватным узроўні (нават у Менску) распаўсюджана каларадка, сустрэць якую да лютага 2022 было практычна немагчыма, бо лукашысцкі афіцыёз на конт WW2 - гэта пераважна неверагоднае спалучэнне савецкага ордэна айчыннай вайны і ЗК, якога пад час WW2 не існавала. Асоба упартыя возяць расейскі трыкалор, некаторыя нават без кампаніі з ЗК. Але калі не прымаць да ўліку афіцыёз - менавіта Z на прыватным узроўні ў Расеі - далёка не усеагульна, але тыя ж самыя каларадкі актыўна распаўсюджаныя і ў Расеі
«У расіян усё ж такі ёсць імперыялістычныя амбіцыі, і яны распаўсюджваюцца на большасць насельніцтва, на жаль», — заўважыла Ціханоўская.
Настроі сярод ябацек ды хатаскрайнікаў па вялікім рахунку таксама імперыялістычныя. Але калі ў Расеі справа ідзе менавіта аб расейскім імперыялізме і шавінізме, у Беларусі гэта больш вінегрэт з культа савецкай імперыі, дамінавання усходняга славянізму, абароны ад НАТА-захаду з боку расейскага брата, а расейскасць - гэта больш звязуючы элемент міжнацыянальных адносінаў унутры былой савецкай імперыі, бо няма паняцця "савецкая мова" альбо "савецкая культура", а нацыянальныя культуры беларусаў і украінцаў старанна вынішчаліся саветамі, застаючыся на узроўні расейскамоўных ВІА, апрынутых у беларускія ды украінскія нацянальныя строі. Пад нацыянальнасцю ж ябацькі маюць на ўвазе выключна акцэнт і знешні выгляд. Таму сродкі нацыянальнай самаідэнтычнасці кшатлту гісторыі, культуры і мовы ўкраінцаў, беларусаў (і беларускіх палякаў) ябацькі шчыра не разумеюць, бо ўсе ж былі "савецкімі". Насмрэч гэта нават не шавінізм, а расізм, бо ў СССР былі праваслаўныя белыя людзі - рускія (у т.л .беларусы і украінцы), габрэі, незразумелыя прыбалты з іх латініцай, татары, каўказцы, жыхары сярэдняй азіі і малыя народы "Крайняга Севера". І стаўленне да нападу на Ўкраіну ў ябацек пераважна станоўчае, але не таму, што хочацца зрабіць украінцаў расейцамі, а таму, што ўкраінцы (асабліва заходнія) павінныя быць такімі ж тутэйшымі, як і ябацькі - без ўласнай самаідэнтычнасці, без мовы і без гісторыі.
Сам я рускі беларус з польскім адлівам на сонцы
18.10.2023
Нехта ж яе пацягнуў за язык каб прамовіць шавіністычны спіч Ну ,чакайце "ответку" ,калі розуму і такту бракуе.
Uri
18.10.2023
Сам я рускі беларус з польскім адлівам на сонцы, пасля 24.02.2022 вашых атветак ўжо ніхто не баіцца
Максімка
18.10.2023
Кац предлагает сдаться
Юстас сябр Алекса
18.10.2023
артур закіров цілком правий! що не так?
бабруйчанін
18.10.2023
Адкуль гєты Закірау блоХер дае парады свае " фі" з ФінляндііПарыжу??? Ніцерплячым у рБ ці за мяжой Сення Зараз " благопріятнае" надвор'е ветры ураганы..Калі неутерпеж выйдзі ва двор...паспрабуй .Цікавы выннік???
Litwin -BNR
19.10.2023
Кац - імперац.
Беларус аб'ектыўны
19.10.2023
Litwin -BNR, Ен не імперац, але жыцце ў Расее больш ці меньш (у яго меньш у параўнанні з фашысткай Латынінай) уплывае на светапогляд. Шмат хто у Масковіі лічыць што Беларусі (і ВКЛ) больш адсталыя краіны з больш адсталай культурай
Агмень
19.10.2023
"Крым останется частью России и никогда в обозримом будущем не станет частью Украины". Гэта словы рассейскага галоўнага апазіцыянера. Заутра ягоны паслядоўнік тое самае скажа пра Беларусь.
і-гла ў сава
19.10.2023
а сова "свій" гэта па ўкраінску ўвогуле
ды ну? вазьмі з палка піражок і лічы, шо адкрыў мне америку
Лiтвiн
19.10.2023
дзякуй богу я Лiтвiн
а вялiка-бела-чорна-няхай памiж сабой разбiраюцца = адна Арда
Верагодная верагоднасць.
20.10.2023
Вероятный.
Хлопча>>>. Які фанклуб?ты дастаў усіх крэмзаючы сваю ахінею. Ты глупы,недалекі і гадкі чалавек. Адзінае ў жыцці чым ты можаш ганарыцца гэта тое што мову адужаў. Бегаеш чапляешся да ўсіх каб на цябе звярнулі ўвагу. Я трохі пасачыў за тваей крэмзанінай і мне цябе нават не шкада. Бывай.
маргуравы мы
20.10.2023
Верагодная верагоднасць., якую ***но мову адужаў?
Вероятный
20.10.2023
Верагодная верагоднасць., як гэта, які фанклуб? Дык ваш жа, хлопчыкаў з затрымкай у развіцці. Што, замест аргументавання, пачынаюць і скончваюць асабістымі абразамі.
Litwin -BNR
20.10.2023
ардынцы усе эмпэрцы пачынаючы ад Салжыніцына , Пушкіна і Броцкага да Наваленага, Каца і Ельцына
Ціханоўская дала інтэрв'ю, ад якога ў расійскай апазіцыі палыхнула. Што здарылася?
рэйтынг Пу заўседы апошнія гады быў 65-80% (пасля крымнашу аж 86)
У Беларусі пік Лукашэнкі быў 44% у 1994, калі ніхто не ведаў хто гэта.
Немагчыма параўноўваць. У Беларусаў больш лагодны, неімперскі, дэмакратычны светапогляд
Ватни считает Беларусь частью России с выдуманыммязыком. Хороший русский ехидно называет Беларусь не-россией и переспрашивает на каком языке вы говорите.
Ватник не доволен беларуской оппозицией. И своей. Хороший русский недоволен беларуской оппозицией. И своей.
Ну, блин. Смотри - не перепутай!
https://d3kcf2pe5t7rrb.cloudfront.net/328471#startcomments"
ахранець. то бок гэта не пуцін утрымлівае лукашэнку, а ўсё наадварот ? і апяць бедарусы ва ўсім вінаватыя і ўсім ?
У харошых рускіх беларусы вінаватыя ў тым, што ў Расеі Пуцін.
Ржунімагу.
Адказ на пытанне "Чый Крым" ён ужо вывучыў.
А вы спытайцеся ў яго "Чыя Чачня?", ці дасць ён свабоду Ічкерыі.
І тут жа вылезе ўсё яго імперскае нутро.
видать, джыпсинкоу гарматны чоловік. бо я
тое з т руд о м . .
https://d3kcf2pe5t7rrb.cloudfront.net/328471
Прыкладна такі камэнт не прайшоў мясцовую цэнзурку, таму думку дасылаю зноў. Можа, пашчасьціць?
Вераятны гэта малалетка з канапных войскаў,сядзіць на сваёй баявой канапе і распавядае людзям як ім быць правільнымі беларусамі. Мамкін патрыёт,карацей кажучы.
Прыклад: Аркадзь Бабчанка, такі ўжо абаронца Украіны, валанцёр, а дзе ён быў калі Расея знішчала Чачэрскі народ? Ён быў кантрактнікам на чачэнскай вайне. Акупант.
Такі ж самы Аляксандр Няўзораў. Здымаў акупанцкія кіношкі на той вайне.
я потым канечне зразумела
але было ўжопозна
Вероятный, кхе-кхе
а ў якой такой блатыйскай краіне да ўлады прыйшлі нацыяналісты? га?
не?
У любым выпадку нам было б лепей калі б расея была якой ніякай дэмакратыяй а не як зараз.
Сказаць "ішлі яны ўсе..." гэта дзіцячы садок. У рэальным свеце так не бывае.
І яшчэ калі вам дарагая вашая культура і незалежнасць - чаму на мове варвараў?
Что значит волков не нормальный,а кац нормальный? Ориентация ци шо?
Я не считаю там нормальными никого,мне они там все по барабану,пусть занимаются своими проблемами,а в Беларусь не лезут своими грязными руками.
" В реальном мире" ... Какой вы знаток реального мира,ничего себе,офигеть можно!
-Наконт "мовы барбараў"- я размаўляю на той мове на якой мне на дадзены момант хочацца або зручна. Я ўвогуле дасканала валодаю 3-мя замежнымі мовамі(расейская і украінская-ня лічацца) магу на іх пісаць каменты але наўрадці нехта зразумее. Я есць шматмоўны беларус і вызнаю сабе беларусам ,але гэта не робіць мяне лепшым або горшым за вас беларусам і заўвагі вашыя левыя- гэта акурат і ёсць дзіцячы садок.
волков не нормальный ,а кац нормальный,да что вы говорите? И ник у вас такой объективный .. угу.
На каком языке мне писать и говорить я забыл у вас объективного спросить,угу.
Посылать их всех НА-детский сад? А не желаете ли вы отправиться в след за ними?
Она карманная оппозиция и живёт только на деньги запада. Этим всё сказано...
И откуда вас таких уродов берут...
Похоже вам за ваше дерьмо хорошо платят. а деньги не пахнут.
Але тое што большасць насельніцтва зараз у іх хворыя - факт
ужопанятнадажыдауно
а калалева? калалева голы ти не?
агрэсіўна супраць Украіны настроеных. У Беларусі вы такога не ўбачыце
ніколі. У нас беларусы проста не разумеюць, як можна напасці на суседнюю
краіну, на блізкую краіну», — сказала яна.
Нажаль, гэта не зусім так, няхай і ў іншым выглядзе. Убачыць Z у Беларусі - гэта сапраўды амаль што эксклюзіў. Замест Z у Беларусі на прыватным узроўні (нават у Менску) распаўсюджана каларадка, сустрэць якую да лютага 2022 было практычна немагчыма, бо лукашысцкі афіцыёз на конт WW2 - гэта пераважна неверагоднае спалучэнне савецкага ордэна айчыннай вайны і ЗК, якога пад час WW2 не існавала. Асоба упартыя возяць расейскі трыкалор, некаторыя нават без кампаніі з ЗК. Але калі не прымаць да ўліку афіцыёз - менавіта Z на прыватным узроўні ў Расеі - далёка не усеагульна, але тыя ж самыя каларадкі актыўна распаўсюджаныя і ў Расеі
«У
расіян усё ж такі ёсць імперыялістычныя амбіцыі, і яны распаўсюджваюцца
на большасць насельніцтва, на жаль», — заўважыла Ціханоўская.
Настроі сярод ябацек ды хатаскрайнікаў па вялікім рахунку таксама імперыялістычныя. Але калі ў Расеі справа ідзе менавіта аб расейскім імперыялізме і шавінізме, у Беларусі гэта больш вінегрэт з культа савецкай імперыі, дамінавання усходняга славянізму, абароны ад НАТА-захаду з боку расейскага брата, а расейскасць - гэта больш звязуючы элемент міжнацыянальных адносінаў унутры былой савецкай імперыі, бо няма паняцця "савецкая мова" альбо "савецкая культура", а нацыянальныя культуры беларусаў і украінцаў старанна вынішчаліся саветамі, застаючыся на узроўні расейскамоўных ВІА, апрынутых у беларускія ды украінскія нацянальныя строі. Пад нацыянальнасцю ж ябацькі маюць на ўвазе выключна акцэнт і знешні выгляд. Таму сродкі нацыянальнай самаідэнтычнасці кшатлту гісторыі, культуры і мовы ўкраінцаў, беларусаў (і беларускіх палякаў) ябацькі шчыра не разумеюць, бо ўсе ж былі "савецкімі". Насмрэч гэта нават не шавінізм, а расізм, бо ў СССР былі праваслаўныя белыя людзі - рускія (у т.л .беларусы і украінцы), габрэі, незразумелыя прыбалты з іх латініцай, татары, каўказцы, жыхары сярэдняй азіі і малыя народы "Крайняга Севера". І стаўленне да нападу на Ўкраіну ў ябацек пераважна станоўчае, але не таму, што хочацца зрабіць украінцаў расейцамі, а таму, што ўкраінцы (асабліва заходнія) павінныя быць такімі ж тутэйшымі, як і ябацькі - без ўласнай самаідэнтычнасці, без мовы і без гісторыі.
Шмат хто у Масковіі лічыць што Беларусі (і ВКЛ) больш адсталыя краіны з больш адсталай культурай
ды ну? вазьмі з палка піражок і лічы, шо адкрыў мне америку
Хлопча>>>. Які фанклуб?ты дастаў усіх крэмзаючы сваю ахінею. Ты глупы,недалекі і гадкі чалавек. Адзінае ў жыцці чым ты можаш ганарыцца гэта тое што мову адужаў. Бегаеш чапляешся да ўсіх каб на цябе звярнулі ўвагу. Я трохі пасачыў за тваей крэмзанінай і мне цябе нават не шкада. Бывай.