Комментарии к статье

Позняк: Колесникова – искусственно раздутая личность, которая отличилась инфантильным поведением и недалекими высказываниями

  • ПЫТАННЕ
    09.10.2024
    "Мы уже победили" - казала Калеснікава. Дык мела рацыю ці не?
  • Green face
    09.10.2024
    ПЫТАННЕ, Ясное дело. Беларусь уже часть рашки. Можно пить стекломой и праздновать.
  • GPT Vybary
    09.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Беларусы, памятаеце?
    09.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • А
    09.10.2024
    Горш за маскалёў толькі канспіролагі.
  • Беларусы, памятаеце?
    09.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Янка
    09.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • .
    09.10.2024
    "сядзяць за ўдзел у крамлёўскай афёры па замене Лукашэнкі дзеля падрыхтоўкі агрэсіі на Украіну"

    Ці правільна я разумею гэтую фразу?
    1. Лепшы з усіх пералічаных тут дзейных асоб, па меркаванню Зянона - Лукашэнка.
    2. Расея жадала яго змяніць, каб падрыхтаваць агрэсію на Украіну.
    Але прабачце, Лукашэнку не змянілі, але агрэсія ёсць. Ён дапамагаў і дапамагае Пуціну, сам гэтага не хавае. Дзе логіка Пазняка?
  • Vito
    09.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Быўшая бабарыканка
    10.10.2024
    ., замена ПАКУЛЬ непатрэбная, бо лукаш сам на ўсе згадзіўся ў выніку. Ужо забыліся, як ён да пуціна на паклоны ездзіў у час пратэстаў?
    Вы глядзіце, запамінайце, гэта не канец. Час ўсё расставіць па месцах, хутка ўбачыце, хто ёсць хто.
  • жэўжык
    10.10.2024
    ., логіка такая, што магло быць і горш. Напрыклад, напад расейцаў на Беларусь замест Украіны. Або ўдзел беларускіх вайскоўцаў у вайне супраць Украіны. Вы меркуеце, што Пазняк трызніць, але шмат з яго ранейшых прадказанняў здзейсніліся.
  • FF
    10.10.2024
    Быўшая бабарыканка ,

    Менавіта так. Лукашэнка спачатку пасадзіў Б., а пасля прыбёг кланяцца да Пуціна, як запахла тухлым. У яго ўжо быў свой поўнасцю падкантрольны кішэнны сабачка, дык навошта выпускаць іншага, які пасля пратэстаў і адсідкі набудзе вагу?
  • .
    10.10.2024
    Вы (і Пазняк) так кажаце, нібыта Лукашэнка да 2020-га займаў выразна антырасейскую прабеларускую праўкраінскую пазіцыю.
    Да Пуціна на паклоны ён ездзіў усё жыццё.
  • FF
    10.10.2024
    ., ездзіў. Але пры гэтым на чыёй саляры ўкраінцы з іхтамнетамі ваявалі? Хто на пачатку 2020-га збіраўся пабудаваць нафтапровад для паставак з Украіны і Польшчы? лукашэнка лавіраваў, а Пуцін жадаў абсалюту

    І першы, хто вінаваты ў цяперашнім становішчы, – сам лукашэнка. Хіба ў 20-м хтосьці яму перашкаджаў адмовіцца ад улады пайсці на хаўрус з нацыянальнымі сіламі і даць адпор газпрамаўскай агрэсіі? Не. Але гэта быў бы ўжо не лукашэнка, савецкі неафіт, для якога няма нічога даражэй за ўладу
  • .
    10.10.2024
    Скажыце, а гэта ідэя пра саюз Лукашэнкі з Пазняком у 2020-м ("ў 20-м ... пайсці на хаўрус з нацыянальнымі сіламі") - толькі Ваша фантазія, або гэта гучала ад самага Пазняка?
  • FF
    10.10.2024
    ., не гучала, бо гэтага і не магло быць. лукашэнка не быў бы лукашэнкам, калі б зрабіў гэта. Але гэта лішні раз даказвае, што перш за ўсё краіну ў Маскву загнаў ён. Ужо ў другую чаргу гэта зрабілі Бабарыка, Вік, Кебіч і ў апошнюю Шушкевіч.
  • .
    10.10.2024
    > "перш за ўсё краіну ў Маскву загнаў ён" (Лукашэнка)
    Добра, хоць у гэтым глядзіце на сутнасць і на факты.
    Ну тады навошта "замена Лукашэнкі" (домысел Пазняка)?

    Лавіраванне раней было такое сабе: 99% у бок Расеі, 1% Еўразвяз. І тое дзеля грошай ЕЗ на інфраструктурныя праекты. Яно не праяўлялася ў ідэалагічным плане, заўсёды ўвесь час была рыторыка пра "братоў рускіх", а знішчэнне беларускай адукацыі ішло без прыпынкаў і разваротаў у адваротны бок.
  • .
    10.10.2024
    Які сэнс Пуціну планаваць напад на Беларусь пад кіраўніцтвам Лукашэнкі да 2020 г., калі ён саюзнік, расейскія вайсковыя базы ў Беларусі, пастаянныя сумесныя вучэнні, у штабах большасць расейцаў па паходжанню і/або па навучанню.
    Удзел беларускіх вайскоўцаў не планаваўся, бо план быў "Кіеў за 3 дні" і сваіх войск дзеля таго было, па іх меркаванню, дастаткова.

    І каб мы не сышлі ў версіі, што магло быць пасля таго, нагадаю, пра што размаўляем:
    "сядзяць за ўдзел у крамлёўскай афёры па замене Лукашэнкі дзеля падрыхтоўкі агрэсіі на Украіну"
    Г.зн. размаўляем пра план Крамля, па меркаванню Пазняка, які быў перад 2020 г.
  • FF
    10.10.2024
    жэўжык, тут трэба разумець адну важную рэч. Што для лукашэнкі, што для Б дзяржаўныя інтарэсы Беларусі нічога не значаць, абсалют – уласная ўлада. Але ў Бабарыкі ўлада была б заснаваная на вернасці Газпраму, а ў лукашэнкі – на ўменні пасадзіць зад на два крэслы. Таму ён 30 гадоў (за выключэнням, можа, 2015-2019) старанна знішчае ўсё беларускае (што, дарэчы, той жа самы Пазняк пастаянна называе аперацыяй ФСБ), але поўнасцю Крамлю не здаецца. Нават цяпер, здавалася б, поўнасцю загнаны ў кут, балансуе. І мае грунт прагноз Пазняка, што ён пры першых сімптомах паразы Расеі павернецца да Украіны. І Еўропа яшчэ можа гэта схаваць, чаго ніяк нельга дапусціць.
  • Всем воздастся
    09.10.2024
    Ну, Позняк все годы а политике на кого-то гадит. А на него нельзя? Получай обратку. Что Колесникова мутная в политике особа, скорее всего с пророссийской подкладкой согласен. Но есть моральная сторона. Пока человек в тюрьме, гадить на нее нехорошо. Вот выйдет, тогда и критикуйте. У Позняка очень плохо с элементарной культурой к людям. Кого он только не клеймил. От Гончара до Костусева, от Вечерки ст. до Януковича. От Лебедько до Нистюка. И всем клеил ярлык агентов или предателей. А когда его в ответ клеймят обижается. Получай, дед, обратное клеймение. Давно заслужил.
  • Vito
    09.10.2024
    Всем воздастся, Бред какой-то. Если она в тюрьме как это меняет ее политические взгляды? Вопрос зачем НН периодически публикует статейки 600 дней ничего не слышно от колесниковой. А как по поводу других заключенных? Беларусов? Тишина.
  • Ботам
    09.10.2024
    Всем воздастся, Янукевіч і Януковіч гэта розныя людзі, не блытайце, Пазняк клейміл ЯнукЕвіча.
  • Воздать Позняку позняковое
    09.10.2024
    Vito , Мораль в политике отменил Лукашенко. Теперь и Позняк отменил. В топку обоих.
  • Маўнюк
    10.10.2024
    Воздать Позняку позняковое, moral = дабрачэснасць
  • Den
    09.10.2024
    Зенон опять прав. Раздули из пустышки героиню и носятся с ней.
  • Зянон Пазьняк пра гаранта незалежнасьці.
    09.10.2024
    Гэта здрада ўсяму Зянон Станіслававіч. Тут не дапамогуць ні Калеснікава ні Бабарыка ні Ціханоўскія
  • Былы пазьняковец
    09.10.2024
    Зянон Станіслававіч гарой за Лукашэнку? Гэта кансервная фініта ля камедыя Зянон Станіслававіч. Гэта фініш.
  • Пазняковец
    10.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Ціхановец
    09.10.2024
    Павел Вусаў , твой выхад. Трэба каб верны аружаносец Зянона патлумачыў дурным беларусам, што на сам рэч маў на увазе сапраўдны патрыёт, глыба і геній у палітыкі Зянон.
  • Алекс
    09.10.2024
    Госпаде.. Иди ты уже спать вместе с лукашенком. Два сапога пара, только фасон разный. От безделья уже не знает где и какой пасквиль написать. До 2020-го был нормальный человек, а после - подменили.
  • Electoral perspective
    09.10.2024
    Алекс, Ты чего не спишь? В наряд заступил? служба она такая.
  • Electoral perspective
    09.10.2024
    "Рэчы павінны называцца сваімі імёнамі. Бабарыка і ягоная супольніца выступалі як палітычныя ворагі Беларусі. Турма іх не апраўдае і нічога ня сьпіша. Беларускія змагары сядзяць за вольную Беларусь, а дырэктар Белгазпрамбанка Бабарыка і ягоная памагатая Калеснікава сядзяць за ўдзел у крамлёўскай афёры па замене Лукашэнкі дзеля падрыхтоўкі агрэсіі на Украіну."

    Эй тролли что в этом высказывании неправда? Ваши аргументы, без тупых личных оскорблений. Есть что сказать?
  • Майка-алкагалічка
    09.10.2024
    Electoral perspective , а калі яна з'явілася? яна ж тым летам раптам пэўна і з'явілася? ну бабарыку-то загадзя і даволі моцна піарылі... а яна калі?
  • .
    10.10.2024
    Абражаць апанентаў і тут жа патрабаваць адказаў без абраз.
    Рускамоўнаму рабіць выгляд, што ён прыхільнік радыкальнага нацыяналіста.
    Прыводзіць сцвярджэнні, сам аўтар якіх не мае (ніколі не прыводзіў) для іх доказаў, і шукаць абвяржэнні.
  • Янка
    10.10.2024
    Electoral perspective , няпраўда, таму што абвінавачванні вельмі сур'ёзныя, а доказаў няма. Газпрамбанк? - ну і што? Тым жа райфайзэнам валодаюць аўстрыйскія пуцінферштэеры. Калі б спадар Пазняк ведаў, што такое прававая дзяржава, і збіраўся яе будаваць - ён паспрабаваў бы здабыць больш пераканальныя доказы, як гэта робяць белпол, брц і бюро.
  • Забыў дапісаць
    10.10.2024
    Янка , следчы камітэт, пракуратура, губазік
  • Зянон
    10.10.2024
    Сабакі брэшуць, караван ідзе,вы яшчэ гадоў пяць будзеце тут брахаць
  • Electoral perspective
    10.10.2024
    Янка , Как нету доказательств? Яркая проросийкая настроенность Бабарыки - и езык руский и союз с рашей и валюта общая и одкб , все было в его программе. Зато Калиновский не тот. Человек принимает участистие в несвободных недемократических выборах с заведомо известным результатом ради чего? Мало того открыто заявляет что есть шанс. Его даже не зарегистрировали. Я уже не буду вспоминать встречу с лукашенко в сизо.
  • Хмм
    10.10.2024
    Янка , Газпрамбанк - гэта не "ну і што?"
    А банк Крамлёўскай мафіі.
  • Лейцар коркавы
    09.10.2024
    Як бы не было, але і Калесьнікава, і Бабарыка, як і Статкевіч, Севярынец, зніклі, што вельмі жахліва. Уражанне, што не 20 гады ХХІ стагоддзя, а 37-51 ХХ. Пазьняк выказвае свой погляд, хтосці свой. Гляджу, уверсе ўсе абураюцца словамі Зянона Станіслававіча. Наколькі разумею, спадзяваліся, што кветачкі і шэсьці зрынуць узброенага упёртага вар'ята, а зараз сябе шкадуеце. Так і не зразумелі, каго вашыя сваякі абралі ў 1994. А ЗС добра ведае, хто гэты вусаты мужык, якая ў яго чорная душа. Таму аб сыходзе, толькі калі яго заб'юць - гэта ягоная прапанова. Ну не аддасць уладу нікому той, хто з га.на вылез, ды набудаваўшы сабе амаль 20 рэзідэнцый, хто ўзнёсся вышэй за бога.
  • Electoral perspective
    09.10.2024
    Лейцар коркавы, Ни одного из этих зниклых не жаль. Все трое провокаторы и балаболы. Эй чудо беларускоэнзычное, а что не спрашиваешь про Северинца и Дашкевича? Или в методичке их имен нет?
  • Адказ
    09.10.2024
    Лейцар коркавы, так так, яны зніклі ў вашай галаве)
    Беларусы ўсё памятую ць.
  • Аматар
    09.10.2024
    А хто гэта?
  • Green face
    09.10.2024
    Украинцы получили за свое разгильдяйство пофигизм коррупцию и вы беларусики получили. Наслаждайтесь жизнью в росийской империи. Три народца вашу мать. Сxодите на рынок мож вам кто мозгов продаст куриных. Все лучше чем ничего.
  • Беларусы, памятаеце?
    09.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Беларусы, памятаеце?
    09.10.2024
    *месца на цытаты Бабарыкі пра Расію, Крым, Каліноўскага, мовы, сімвалы*
  • Беларусы памятаюць, што Пазняк топіць за Лукашэнку
    09.10.2024
    Беларусы, памятаеце?, Словы Пазняка, што Лукашэнка лепш за Бабарыку і толькі Лукашэнка гарант незалежнасці беларусы памятаюць.
  • Ого!
    09.10.2024
    Беларусы, памятаеце?, усе вашы каменты выдаленыя. Каб не памяталі....
  • Газпром - кашалёк Крамля
    09.10.2024
    Цудоўна памятаем, што Пазьняк тлумачыў, што калі б ў 2020м абралі крамлёўскі праект Бабарыка, то ён быў бы яшчэ больш небяспечны для незалежнасці Беларусі, чым крамлёўскі праект Лукашэнка.
    Бо Лукашэнка нелегітымны. Прычым задоўга да 2020га стаў нелегітымны.
    Таму яго ўказы, подпісы і дамовы з Расеяй можна будзе адмяніць, як падпісаныя нелегітымнай асобай.
    У тым ліку і дамову аб стварэнні саюзнай дзяржавы з Расеяй.

    А вось Бабарыка стаў бы легітымным. І яго ўказы і дамовы з Расеяй ужо не адменіш ніяк.
    І лукашэнкіны інтэграцыйныя дамовы, якія працягнуў бы Бабарыка, нельга было б адмяніць, бо Бабарыка легітымны жа быў бы.
  • Беларусы, памятаеце?
    10.10.2024
    А ўмеюць прачытаць больш, чым маніпулятыўны загаловак? І ўмеюць адрозніць аналіз рэальнай сітуацыі ад жаданняў у ружовых акулярах тыпу "мы уже победили", як казала Калеснікава.

    У тым інтэрв'ю на ўкраінскім канале, пра які гаворка, было пра апупацыю Беларусі, дапамогу Украіне, рэпрэсіі ў Беларусі, Полк Кастуся Каліноўскага і расейскую прапаганду ў Беларусі. Але у "артыкулах" пра гэта ўжо не пісалі. Цікава чаму, праўда?

    Нават журналіст Зміцер Гурневіч аднёся да той маніпуляцыі і ў сваім тэлеграм-канале зрабіў адпаведны запіс з апытанкай. Можаце самі глянуць.
  • чэшскі куколдавод
    10.10.2024
    Беларусы памятаюць, што Пазняк топіць за Лукашэнку, затое відаць, што мала хто памятае яго словы пра лукашэнку
  • 74
    09.10.2024
    вангую - будзе трыста каментароў
  • Сигизмунд
    09.10.2024
    И что Позняк привязался к Колесниковой?! Она же не может ему ответить.Это выглядит гадко,как минимум. Ее надо уважать хотя бы что не побежала как Позняк от врага(не разглядываю тут правильность поступка)
  • казкі палесскага леса
    10.10.2024
    пакуль не ведаем, як там насамрэч было... у казкі не верым
  • Невероятному
    10.10.2024
    Сигизмунд, Пазьняк усё тое ж самае пісаў і казаў пра шкоду прарасейскіх штабоў Бабарыкі-Калеснікавай для незалежнасці Беларусі, калі яна была на свабодзе. Магла адказаць. Ніхто ёй не замінаў прывесці свае аргументы.
  • Хмм
    10.10.2024
    Сигизмунд, Зянон Пазьняк папярэджвае аб небяспецы для беларускай незалежнасці, якая ідзе ад прарасейскіх палітыкаў.
  • Янка
    10.10.2024
    Невероятному, але яе ніхто не абавязваў адказваць на ягоныя бездоказныя абвінавачванні. Які сэнс палітыку, які знаходзіцца ўнутры краіны і рызыкуе, апраўдвацца перад палітэмігрантам, які чвэрць стагоддзя сядзіць у бяспецы за мяжой і адтуль робіць абразлівыя ўкіды лайна на вентылятар?
  • Жора
    11.10.2024
    Янка , а які сэнс палітыку Калеснікавай быў 31 жніўня 2020 года запускаць ролікі на ютубе пра стварэнне партыі "Вместе"?
  • Electoral perspective
    09.10.2024
    Координацыйная рада, бабарыкинские тролли гадят на Позняка в коментах. Ваш удел виртуальные выборы и грантососия, наслаждайтесь пока можете.
  • Беларусы, памятаеце?
    09.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Ботам
    09.10.2024
    Беларусы, памятаеце?, Нарэшце цябе сталі баніць з тваёй метадычкай
  • Беларусы, памятаеце?
    10.10.2024
    Ботам, выйшла сутнасць "невероятной демоктарии": маеш іншае меркаванне, бан. Нават за мяжой у белаРускіх застаецца той самы код.

    3-я спроба дадаць гэты каментар.
  • Вадя
    09.10.2024
    Ну, ещё бы. Она ни разу не вспомнила борца за свободу Джохара Дудаева....
  • Беларусы, памятаеце?
    09.10.2024
    Bo ja tabie s pad szubienicy każu Narodzie, szto tahdy tolko zażywiesz szczaśliwo kali nad taboju Maskala ŭże nie budzie - Jaśko haspadar s pad Wilni

    А памятаеце, што Бабарыка казаў пра Каліноўскага?
  • Paliašuk
    09.10.2024
    Замена лукі для падрыхтоўкі агрэсіі супраць Украіны - карэнная хібная тэза. У рэальнасці маем і луку, і агрэсію пры ягоным актыўным саўдзеле. Зянон Станіслававіч, спыніцеся, калі ласка! Выйдуць людзі - задасце ім публічна свае пытанні па кампаніі-2020, а мы, выбаршчыкі, ацэнім. Пакуль няма мажлівасці для дыялогу, абмену меркаваннямі і, калі заўгодна, уколамі па аб'ектыўнай прычыне - зняволенні супрацьлеглага боку ў бесчалавечных умовах, - усе заявы ў бок апанентаў выглядаюць як суцэльны правал. А гэтая хвала для лукі - гэта за мяжой дабра і зла ўвогуле! Яму тут ордэн за здраду Беларусі выдалі, калі што. Усё ж лепш, чым нейкі банкір, праўда з гіпатэтычнай інтэграцыяй. Лепш для крамля, вядома, а не для беларусаў.
  • FF
    09.10.2024
    Агулам Зянон мае рацыю, хоць і памыляецца з некаторымі аргументамі і жорсткімі словамі. Заўважце, пры дыяметральна розных пазіцыях ён усё адно заклікае вызваліць іх з-за кратаў, бо сядзяць яны за палітыку і амбіцыі ўзурпатара.

    А хтосьці, можа, памятае, як спадар Б калісьці сказаў, што ў нас не было палітычных рэпрэсій і ўсё будзе добра. Думаеце, наіўнасць? Ды не наіўнасць. А спадзяваўся, што Масква ўпішацца. І ўпісалася, але без імпэту.

    Спадар Б меў на мэце прыйсці да ўлады і канчаткова прадаць незалежнасць Беларусі. Што тычыцца ягонай памочніцы, то дзейнічала можа з лепшых памкненняў, але адсутнасць палітычнага досведу і наіўнасць зрабілі сваё. Верыла, што мудры Пуцін прыструніць свайго шакала. І парваны пашпарт – наступствы гэтай веры. Спадзявалася, што выйдзе хутка, бо Масква ўсё парашае. Не парашала.

    Добры ўрок усім беларускім палітыкам, якія пажадаюць плясаць пад дудку Масквы. Вы толькі разменная манета – Крэмль вамі скарыстаецца і кіне
  • Янка
    10.10.2024
    FF, вы забывайцеся, што спадар Б, а потым і жаночая тройка і іхны аб'яднаны штаб былі моцна абмежаваныя ў сваіх учынках і выказваннях, каб не ствараць нагод для свайго сняцця з гонкі. А Пазняку за мяжой нічога не пагражала, ён нікуды не балатаваўся, а таму мог безадказна казаць усё, што яму прыходзіла ў галаву
  • Адарвірог
    10.10.2024
    Янка , у выніку калі ўсё ж іх знялі з гонкі, яны (Ціханоўская і офісы-кабінеты) так і не пакушаліся на інтэграцыю аж да 24.06.2023 года (прыгожынскі марш). Як думаеце, чаму? Мазгоў не хапала, ці ўсё ж шчыра бачылі Беларусь у розных інтэграцыйных фарміраваннях з Расеяй?
  • Creck_55
    09.10.2024
    Сколько интересного почитаем за эту ,,говорящую головешку,, когда откроются архивы КДБ... На него хоть одно уголовное спецпроизводство с 1996 года открыто? Он никто и звать его никак(в существующей полит реальности)! С последней поездкой опозорился, аж не отмыться(даже 10К. не собрал)... :-D:-D :-D
  • Теперь опубликуете?
    09.10.2024
    Писал когда-то: Пазняк вошел в белорусский Пантеон, но своими сегодняшними высказываниями он себя дискредитирует.

    Вот зачем ему это надо?
    И так ряды антилукашистов разрознены, так надо еще разредить.
  • Ціма
    10.10.2024
    Теперь опубликуете?, тлумачу, трэба адменяць здраднікаў і белых рускіх, а таксама такіх як ты рускаязыкіх
  • Факт
    10.10.2024
    Прарасейская апазіцыя прывядзе нас у Расею.
  • Пара
    10.10.2024
    Пара пачаць збіраць подпісы са зваротам да паважанага Зянона перастаць пілікаць і зрабіць хоць адзін учынак. Вярнуцца на радзіму. Парваць на мяжы пашпарт. Пасядзець, колькі часу, як прынята зараз у інтёлігентных людзей! Ці проста пакаяцца і папрасіць ва ўсіх прабачэня за тыя інфантыльныя паводзіны, што далі магчымасць моцна паважанаму ім аппаненту пасылаць яму віншаванні з юбілеямі да сенешняга дня. А там і за Калеснікаву не сорам будзе брацца ні за Бабарыку!
  • Невероятному
    10.10.2024
    Пара, пашпарты на мяжы рвуць толькі дурачкі і інфантылы.
    Зянон Пазьняк - сур'ёзны палітык і займаецца палітыкай.
  • Вынік
    10.10.2024
    Пазняк зноў абыграў усіх троляў лукашысцкіх
  • да да
    10.10.2024
    Невероятному, очень серьезный - поклоняется ленинской национальной политике и развитому БССР кому агросектору. Правда, на мове.)))
  • Пытаннечка
    10.10.2024
    да да, цікава, а ты чаму пакланяешся на языке?
  • да да
    10.10.2024
    Пытаннечка , никому не поклоняюсь. Поклоняться это твой с твоим кумиром стиль - особенно трупу, который на красной площади в рашке
  • Тугадуму
    10.10.2024
    да да, доўга думаў?
  • Имя
    10.10.2024
    Уже никто хуже не может быть, чем Лукашенко. Ну может ещё Позняк. Только вдумайтесь! Сегодняшний террор для него лучше чем буржуазно-демократические перемены т е реальное отползание от рф
    А Усову позор, как доктору наук.
  • Невероятному
    10.10.2024
    Имя, дзе ў праграме Бабарыкі і ў праграме прарасейскай партыі Вместе Калеснікавай хоць намёк на "отползание от рф"?
  • Имя
    10.10.2024
    Невероятному, быть финансово независимыми от рф а не под кредитами и субсидиями как сейчас т.е убыточным колхозом
  • Хмм
    10.10.2024
    Имя, немагчыма мець незалежную ад Расеі эканоміку з адзінай валютай з РФ, якую хацеў увесці Бабарыка.
  • Имя
    11.10.2024
    Хмм, не врите, не было такого у бабарико.
  • Цитата В.Бабарико о единой валюте и Союзном Государстве
    12.10.2024
    Московский комсомолец: - Ваше отношение к Союзному государству и интеграции с Россией? Что вы намерены делать с этим проектом?

    Виктор Бабарико: - Я думаю, что и вы, и ваши читатели ту самую «31-ю дорожную карту» по интеграции РФ и Беларуси в глаза не видели. Поэтому сначала надо понять, что содержится в этих документах. Я считаю, что позиция по любой интеграции и любому союзу должна содержать две очень важные вещи.

    Эта интеграция либо не должна затрагивать суверенитет государств. Либо затрагивать его в равной пропорции, в равной степени. И вторая история – все союзы должны быть взаимовыгодными. Поэтому, если документы нашего союзного государства, которые разработаны и готовы к подписанию и частично уже подписаны, соответствуют этим критериям, то нет смысла их пересматривать. Если не соответствуют – то их надо приводить в порядок.

    Московский комсомолец: - Как вы относитесь к идее вести единую валюту Союзного государства?

    Виктор Бабарико: - Если это экономически целесообразно, то почему бы и нет.

    Источник: https://mk-ru.turbopages.org/turbo/mk.ru/s/politics/2020/06/02/glavnyy-sopernik-lukashenko-na-vyborakh-vozhdya-dolzhen-smenit-menedzher.html
  • Я СУПРАЦЬ Газпром- кодлы /імперыі , Дзеля мяне Незалежная Беларусь НА 1 МЕСЦЫ
    10.10.2024
    ВАМ УСІМ ХТО КІДАЕЦЦА НА ПАЗНЯКА. Вы не глядзелі інтэрв'ю дзе яна казала ШТО Лукашэнка не дазваляе Беларусі "аб'яднацца" з Маскоўскай імперый ? Я не ЗГОДНЫ, Я СУПРАЦЬ Газпром- кодлы /імперыі , Дзеля мяне Незалежная Беларусь НА 1 МЕСЦЫ . Дзе я памыляюся ?
  • Янка
    10.10.2024
    Я СУПРАЦЬ Газпром- кодлы /імперыі , Дзеля мяне Незалежная Беларусь НА 1 МЕСЦЫ, вы памыляецеся ў тым, што параўновываеце здзейсненыя Лукашэнкам учынкі з гіпатэтычнымі паводзінамі "газпрамаўскай кодлы". Нагадаю вам, што менавіта Лукашэнка за 30 год давёў Беларусь да стану фактычнай страты незалежнасці, бо не засталося аніводнага дзяржаўнага інстытута, здольнага яе абараніць. Пазняк, які бачыць у Лукашэнку адзінага гаранта незлежнасці, не разумее, что фактычна беларуская незалежнасць існуе ўжо толькі на паперы, і гэта існаванне з любы момант можа быць спынена загадам Лукашэнкі, а ягоныя служкі паслухмяна пабягуць рабіць паперкі, прызначаныя для прыдання легальнасці гэтаму рашэнню.
  • чэшскі куколдавод
    10.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Незразумела
    10.10.2024
    Цікава, чаму Зянон з'яўляецца заўжды калі лукашысты пачынаюць інфармацыйны ціск і гандаль? І добра б калі б лукашыстаў паліваў
  • Пазьняк стварае Беларускую Вызвольную Армію
    10.10.2024
    Незразумела, што вам незразумела? Супраць лукашыстаў Зянон Пазьняк рыхтуе беларускую вызвольную армію, каб правесці ўзброенае вызваленне Беларусі ад рэжыму Лукашэнкі, і каб прагнаць расейскія войскі з тэрыторыі Беларусі, якія адразу зойдуць у Беларусь, каб ратаваць свайго стаўленіка Лукашэнку.
  • Янка
    10.10.2024
    Пазьняк стварае Беларускую Вызвольную Армію , і як поспехі? Нешта мяне здаецца, што з улікам перманентнай канфрантанцыйнасці Пазняка ён у рэшце рэшт абвінаваціць у агентурнасці нават яе ваяроў.
  • Ваяр
    10.10.2024
    Янка , табе якая справа?
  • Я запомнил
    12.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Руслан
    10.10.2024
    Пофантазируем: в 2020 году Президентом РБ стал Виктор Бабарика. Моё мнение: Путин не напал бы на Украину с территории РБ. И Беларусь не стала бы государством-союзником России в этой войне. А Зенон Позняк свободно мог бы приехать в РБ, и критиковать В.Бабарико на близком расстоянии.
  • Быўшая бабарыканка
    10.10.2024
    Руслан, так, не пуцін, а рускія напалі б на Украіну з расеі, а дакладней з яе губерніі белорусской.
  • Поздняк сиди в америке
    10.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • политзек
    10.10.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Jdf
    10.10.2024
    Хорошо гнать на другого, когда он ответить не может...
  • Жвір
    10.10.2024
    >В. Бабарыку, магчыма, яшчэ і судзіць па сутнасці антыканстытуцыйнага злачынства супраць незалежнасці Беларусі».

    Назаві гэтае злачынства. Чалавек толькі й зрабіў, што сабраў галасы выбаршчыкаў, каб прэтэндаваць на пасаду прэзыдэнта на выбарах. Якія дзеяньні Бабарыкі мелі злачынны характар і пад які артыкул КК яны падпадаюць ? Пазьняк нічога канкрэтнага назваць ня можа, ніякіх фактаў ня мае, акром пустых словаў. А законам гэта трактуецца канкрэтна, як паклёп...

    >журналіст Гардон (пра што я адзначыў) нават публічна «адчыніў таямніцу», што Маша будзе прэзідэнтам Беларусі».

    І што ? Пры чым тут Калесьнікава ? Якая на ёй адказнасьць за словы Гардона й актыўнасьць СМІ вакол яе асобы ?
    Раздавала інтэрв'ю з турмы ? Дык Пазьняк раздае інтэрв'ю з замежжа ! Адчуйце розьніцу...

    Ізноў жа, што, акром пустых і нічым не падмацаваных словаў, прапануе Пазьняк ? Як можна ўвогуле абмяркоўваць па-сутнасьці паклёпніцкія выказваньні Пазьняка ? Падыдзіце да заяваў Пазьняка зь якім заўгодна заканадаўствам, і якой заўгодна краіны, юрысты вам пацьвердзяць, што гэта паклёп, абраза гонару й годнасьці...

    Лічу, што ня варта пакідаць выказваньні Пазьняка без рэагаваньня, трэба рыхтаваць дакуманты й падаваць іх у суд Варшавы ці Вільні, і цягнуць Пазьняка да адказнасьці, бо зьляцеў спадар з катушак па-сур'ёзнаму, распусьціўся, як дзедава пуга...
  • Anatol Starkou
    10.10.2024
    Жвір , таксама зляцеў з катушак. Гэта ж колькі гадоў ён тут на НН падтанцоўваў Зянону і пазьнякоўцам, і нарэшце працверазеў. Ці можа гэта не той Жвір? Той.

    Жвір, Зянона на дуэль трэба вызываць, а не ў польскі суд. Няма чым заняцца таму суду, каб разграбаць паклёпы старога беларускага карча-антырасейца.
    Дый за плячыма Зянона стаіць РУХ ЗА ВОЛЬНУЮ БЕЛАРУСЬ! Праўда ў ім я пакуль што налічыў Зянона і дохтара польскіх навук. Дарэчы аб ступені дохтара навук. Тут NEXTA ў каменце вышэй пра яго ступень узгадваў. Мяркую гэта PhD. Гэту заходнюю ступень можна прыраўняць да савецкага кандыдата такіх-та навук. Дарэчы ў Народнай (не хрэн сабачы, а НАРОДНАЙ!) Праграме Вольная Беларусь за 2017 год у ліку распрацоўшчыкаў пазначаны:
    – Зянон Пазьняк – (кіраўнік калектыву аўтараў) – доктар мастацтвазнаўства,
    дэпутат Вярхоўнага Савета Беларусі 12-га скліканьня, старшыня парл. апазыцыі.
    – Павел Усаў – доктар паліталёгіі.

    Зянон, ты ж кандыдат такіх-та савецкіх навук. Калі ты дохтарам стаў? Ці акрамя паклёпу на беларуску-палітзняволенную ты й навукай у замежжы займаешся? А дохтарам стаў тамака ж у горадзе Леніна - Ленинграде, где защищал кандидатсякую в советские времена?
  • .
    10.10.2024
    У папярэдні раз Пазняк сказаў:
    «стаўленнік Масквы Бабарыка выступіў супраць улады Лукашэнкі за ўваходжанне Беларусі ў Расію».
    Шукалі тут у каментах факты, калі такое было, не знайшлі. Прыхільнікі (або фэйкавыя прыхільнікі з айці-рот, не важна) менавіта такіх фактаў не прывялі.
    Калі раней разважанні Пазняка пра тайную змову нельга было пацвердзіць таму, што "змова тайная", то зараз ён сцвярджае пра факты, якіх не было ("выступіў").
  • Знаемы
    10.10.2024
    Anatol Starkou, я цябе на дуэль выклікаю, пішы свой адрас
  •