Выбары былі сфальсыфікаваныя на карысьць Кебіча. Папярэдні агітацыйны пэрыяд таксама быў з многімі парушэньнямі
Распавядае Пазьняк
23.04.2024
Зянон Пазняк распавядае пра стан грамадства ў 1994м і і чаму ў 1994-м нацыянальным сілам не ўдалося прыйсці да ўлады. https://m.nashaniva.com/341264/
правда глаза колет
23.04.2024
М,Хватит " пердеть" и оправдывать старика... ПОЧЕМУ НЕ ШЛИ В УЧАСТКОВЫЕ КОМИССИИ НЕ ПОДПИСЫВАЛИ БЮЛЛЕТЕНИ И СЛЕДИЛИ ЗА ИЗБИРАТЕЛЬНЫМ ПРОЦЕЕССОМ. Пусть лучше завтра даст интевью какому-нибудь белорусскому СМИ и расскажет ЧТО ОН СДЕЛАЛ ПОСЛЕ АВГУСТА 1996. , кроме руководства партийной "сектой" в виде кхп-бнф.
Т
24.04.2024
М, за какие деньги редакция сделала такой пиар пенсионеру? Кто заказчик?
Ж
23.06.2024
М, дакладна ведаю, што падлік галасоў быў сфальсіфікаваны на карысць шклоўскага чэкіста.
З Днём нараджэння!
24.04.2024
Віншую ЗЯНОНА СТАНІСЛАВАВІЧА ПАЗЬНЯКА з Днём нараджэння. Жадаю доўгіх гадоў жыцця і здзяйснення мараў.
Хмм
23.04.2024
правда глаза колет, Зянон Пазьняк з паплечнікамі зрабіў столькі, што вам да сіх пор не ўдаецца знішчыць тое, што ён зрабіў. Таму вы і бесіцеся.
Усё даўно апублікавана
23.04.2024
правда глаза колет, у беларускіх смі даўно апублікавана, што зрабіў Пазьняк. Ідзіце і чытайце.
Сьмерць русміру!
23.04.2024
правда глаза колет, кожны маскальскі кандом зьбіраецца нас тут вучыць?! Валі ў масковію, пачвара!
Мемуары
23.06.2024
правда глаза колет, на выбараз 1994 года усе участкі Мінска былі ахопленыя назіральнікамі. Тое ж было ва ўсіх буйных гарадах. Наўіральнікі сядзелі за сваім сталом насупроць камісіі "вочы ў вочы". Па сканчэнні галасавання аказвалі дапамогу каміссіям па падліку бюлетэняў: разам раскладалі ра стосах і разам лічылі. Камісіі самі прасілі дапамогі, "бо не сядзець жа нам тут да раніцы!" Так было. Той, хто цяпер лямантуе, што "беднага Пазьняка зарэзалі, а Лукашэнку напісалі лішняга" не ведае пра што кажа, альбо свядома хлусіць. У глухіх бязлюдных кутках магчыма і былі фальсіфікацыі, але агульныя вынікі сапраўды адпавядаюць рэальнаму галасаванню. Пры падліку першага тура цёткі з камісіяў самі былі шакаваныя, глядзелі вылупіўшы вочы на самы высокі стос бюлетэняў, у каторым амаль палова ад ўсіх.
ghfdlf правда глаза колет
23.04.2024
Хмм,я Вами согласен, но только об Успехах ничего не слышал, только о руководстве "сектой" факсами.... ГДЕ РЕЗУЛЬТАТ? Озвучьте вместе с сп. Пазьняком завтра, нам несмышлёнышам...А так, "кричать с балкона бей того, потом того" - это даже не демагогия, это просто па -беларусу баўбатня....
Усё даўно апублікавана
24.04.2024
ghfdlf правда глаза колет, "о руководстве "сектой" факсами пішуць толькі кдбшнікі, "фсбшнікі і оказывающие им содействие". З якіх крыніц вы чэрпаеце інфу пра Пазьняка? Паспрабуйце знайсці афіцыйныя старонкі Пазьняка, яго партыі і руху Вольная Беларусь.
Што прапануе Пазьняк
24.04.2024
Праграма Зянона Пазьняка і яго паплечнікаў на пераходны перыяд Народная праграма Вольная Беларусь. https://www.bns-volnayabelarus.org/prahrama-volnaja-bielarus
Нейкае абы што
24.04.2024
ghfdlf правда глаза колет, якія "секты", "якія "факсы". Закусваць трэба.
ЖБ
23.04.2024
Беларусы - вельмі упарты народ, бо 30 гадоў запар ўсё паўтараюць адную і тую ж памылку - ня слухаюць Зянона Станіслававіча.
Ха
23.04.2024
ЖБ, А чего Яго слухаць? Он нам кто? Это вам он почти мессия, а большинству он никто, радикальный национались.
Яська
23.04.2024
ЖБ, а як жа Сьвета, якая ўсіх нас вызваліць? Трэ толькі шарыкі ўзяць і скончыць пісаць брыдкае пра яе вандроўкі))
Гжэчны пан літвін
23.04.2024
ЖБ, вы народзец які адмовіўся ад роднай мовы, ад уласнай саманазвы народу, ад гістарычнай спадчыны, ад сваіх продкаў, ад зямлі, за якую змагалі ды гінулі вашыя дзяды.
Зянон
23.04.2024
Ха, вам? Вам, расіяне, ён вораг
Ха
23.04.2024
Зянон, Дурашка, я- белоорус и гражданин ещё со времён БССР. Кончай записывать русскоязычных белорусов в россияне, это примитивно.
Праз прыцэл
23.04.2024
Ха, у цябе на лобе не напісана хто ты
гердзень
23.04.2024
Ха, белОрус
Гы
23.04.2024
Ха, ты трахтар штолі?))
Ха
23.04.2024
Гжэчны пан літвін, Ну адмовились. И что? Будешь долго нас учить жизни? Ты ваще кто? Никто. Твое влияние нулевое. Дуй в эмиграцию да Зянона, учитель
Беларус
23.04.2024
Гжэчны пан літвін, не пішы на маёй мове, д.б
Нейкае абы што
23.04.2024
Гжэчны пан літвін, хопіць пісаць лухту, ды яшчэ і чалавеку, які піша каменты па-беларуску. І слова гжэчны няма ў беларускай мове, спадар троль фсбшны.
Абменны фонд
23.04.2024
Ха, ідзі баяры выпі, троль лукашысцкі
BLR
23.04.2024
Фальсіфікацый тады фактычна не было. Насельніцтва прагнула салодкіх абяцаньняў, хаўруса з Масквой, забароны мовы і г.д. Тое самае і да сеньня фактычна. Прыход нацыянальнага лідара і тады і сеньня проста неверагодны для Беларусі
Хмм
23.04.2024
BLR, без нацыянальнага лідара Беларусь знікне. Толькі нацыянальныя лідары змаглі выцягнуць свае краіны з-пад расейскага ўплыву.
Ха
23.04.2024
[Рэд. выдалена]
Мемуары
23.06.2024
Хмм, насамрэч пазьнякоўцы за моцную прэзідэнцкую ўладу? Ці за адсутнасць пасады моцнага нацыянальнага лідара?
Яська
23.04.2024
Тыя, хто тады галасаваў за луку, ужо даўно памёрлі, ці ад гарэлкі ці ад узросту. А мы зараз жыві з гэтым
Пытанне аб мінулым
23.04.2024
В своё время Зенон Станиславович в течение определённого периода входил в одну группу с одним небезызвестным "борцом с коррупцией". Может ли ЗП сейчас рассказать больше о периоде совместной работы, поделиться воспоминаниями, и высказать мнение почему у некоторых избирателей могло сложиться впечатление о том, что они были соратниками.
Нейкае абы што
23.04.2024
Пытанне аб мінулым, у камандзе Лукашэнкі былі Анатоль Лябедзька і Сяргей Чалы. Няхай яны распавядуць аб сваёй супрацы з Лукашэнкам.
Статистика
23.04.2024
Очевидно, что этнический национализм Позняка народ не поддержал. Не поддерживает и теперь. Националисты, делайте выводы. Хотите адраджацб нас, меняйте свою пещерную идеологию, будьте толерантны к русскоязычным и откажитесь от идолопоклонства Позняку. Во главе с ним вы никогда к власти не придёте. Народ не выберет.
Пытаньне
23.04.2024
Статистика, что значит ваше "народ не выберет" когда в Беларси НЕТ выборов? Вы вообще адекватны?
BLR
23.04.2024
Статистика, праўду кажаш маскалек, беларусам непатрэбна Беларусь. Пазьняк і хоць які нацыяналіст не ўплывае аніяк на сітуацыю на Беларусі і ніколі не зможа. Тут даўно ўжо рускае лайно красуе і тхне сваімі пахамі. Так што няма пра што упікаць нацыяналістаў
Нейкае абы што
23.04.2024
Статистика, калі народ не абярэ нацыянальных лідараў, то паедзе на пуцінскія франты. Я бачу, асабіста вы свой выбар ужо зрабілі. Рыхтуйце сабе і сваім дзецям чорныя пакеты.
Так
23.04.2024
Статистика, калі нехта піша пра страншы беларускі этнічны нацыяналізм, які фактычна і збольшага не прысутнічаў у БНФ, цяжка вылучыць, ці гэта піша Чалы, ці нейкія бабарыканцы, сярод якіх расейцы, ці лукашэнкаўцы.
гердзень
23.04.2024
Статистика, не было ў Зянон Этна нацыяналізму, гэта русыфікаваныя надта пяшчотныя да ўсяго, што нацыянальнае.
Vik
23.04.2024
Статистика, Магу вас толькі паслаць. За рускім караблём.
Ха
23.04.2024
Пытаньне, А вот когда в Беларуси будут свободные выборы, тогда и не выберет, или ок тому времени не доживёт. Он старый уже.
Хаха
23.04.2024
Так, Вы хоть программу БНФ читали? Если там не про этнический национализм, то про какой? Умиляют политически необразованные своей дремучестью. И куда вы лезет, если основ политики не знаете?
Пытанне
23.04.2024
Хаха, баіцеся люстрацыі?
Хаха
23.04.2024
гердзень , в школу учиться что такое идеология национализма. Не позорьтесь тут, школота. :))
Зянон
23.04.2024
Хаха, мы чыталі, з ўсім згодныя, расіянам тут не месца
Авохці
23.04.2024
Хаха, ты мабыць думаеш, што нешта новае распавядаеш, манкурце нудны?
Тое ж самае імперскае скуголенне, што чулася па ўсёй Еўропе цягам 150 гадоў. І што характэрна, гэтыя імперыі сканалі. Час на апошнюю, найбольш смярдзючую, якая ў Беларусі ўкаранілася заўдзякі выключна такім як ты.
Стас
23.04.2024
Карта наглядно показывает, что больше всего голосов Позняк получил в западных областях Беларуси. Казалось бы более 50 лет прошло с момента советской оккупации этой местности, но люди всё ещё сохраняли память о том, что они некогда были свободными в своём выборе, могли состоять в разных партиях, могли ездить во всему миру. Вот мне интересно, если бы сегодня состоялись свободные выборы в Беларуси и если бы были два кандидата - авторитарный и проевропейский демократ, то как бы распределились голоса с учётом географии страны?
Гжэчны пан літвін
23.04.2024
Бляха..ну на пошта выцягваць са шкафы гэты "стары лапсердак"? Каму ён цікавы? Калі што толькі герантафілам ды іншым хто любіць усё нікчэмнае ды старое
Нейкае абы што
23.04.2024
Гжэчны пан літвін, нецікава, не чытай. Што ты бегаеш і льеш бруд на Пазьняка пад кожным артыкулам пра яго? Ідзі ВНС каментуй.
Peter
23.04.2024
Гжэчны пан літвін, geta z padachy Franasia Tikhavouskaga. Bo paczali Svetku absiarać - to treba ż nejak adkazać.
Ч
23.04.2024
Як вызначыць межы летапіснай Літвы? Паглядзець на электаральную мапу першых прэзідэнцкіх выбараў 1994 года. Дзе перамог Пазняк - там і гістарычная Літва! ⬜️🟥⬜️
Ян Рамэйка
23.04.2024
За Пазьняка галасавалі тыя раёны, якія да 1939 года былі ў межах Польскай Рэспублікі. Людзі, якія менш часу жылі пад Саветамі, былі здольныя падтрымаць каштоўнасці, якія прапаноўваў Пазьняк.
Гэта да пытання пра наступствы "польскай паланізацыі" і "савецкай беларусізацыі". Беларускага, еўрапейскага патрыёта падтрымалі там, дзе была еўрапейская дзяржава з (хай сабе няпоўным) вяршэнствам права і прыватнай уласнасцю. А не там, дзе была адмашка друкаваць камуністычную прапаганду па-беларуску ў раённых газетах, выдаваных для няшчасных калгаснікаў.
Максим Дизайнер
23.04.2024
Так-так. И вновь продолжается бой?Станиславович взял пике на 2025. Светлана задрала всех фотками каких-то ноунеймов?
Так
23.04.2024
Дзе больш католікаў - там больш атрымаў Пазняк, дзе больш праваслаўных - там Лукашэнка.
Лагічна.
Калматы Вожык
23.04.2024
Толькі не пераконвайце мяне, што выбары 1994-га былі праўдзівыя! Іх фальшавалі на карысць Кебіча! Вось якога ражна славутая вёска Мосар пад Глыбокім на сваім участку прагаласавала за Кебіча!!! Вакол Глыбокага радыюсам 10 км на ўсіх вясковых участках, нават цалкам праваслаўных, прагаласавалі "за" Пазьняка. А тут гжэчныя каталікі Мосара -- за Кебіча! Ня веру!
Нам (актывістам БНФ) тады паведамлялі людзі з розных вёсак, што пайшлі, напрыклад, касіць, і знайшлі ў кустах цэлыя стосы бюлетэняў "за" Пазьняка.
І колькі ж галасоў ўзяў тады, нават афіцыйна, Лукашэнка ў Глыбоцкім раёне? Вы не паверыце -- 39%.
Пеця
23.04.2024
Пазьняк i лукашэнка раыгралi спектакль як па нотах, каталiку Пазьняку 13% а праваслаўнаму ацiiсту 87, вынiк быў прадсказуемы, тады надурылi дурных i дагэтуль дураць разам беларусiкаў, пазьняк нават не вiншуе праваслаўных са святамi. Адна шайка, зрабiлi разам саню прэзiдэнтам.
Пеця
23.04.2024
Пеця, ідзі апахмеліся, тады ўсё атэісты былі
Гарадзенец
23.04.2024
не вiншуе праваслаўных
Пеця, рускія зноў пакрыўджаныя на Пазняка?
Пеця
23.04.2024
Гарадзенец, пераразмеркавалi памiж сабой ролi;)
цудоўна
23.04.2024
Маглі б жыць як Ўгорщына ці Фінляндыя а абралі калхоз. Нават не параўноўваю з Літвой, Латвіей ці Эстоніей таму што ўсе гэтыя краіны разам меньш за палову Беларусі будуць.
Багдан
23.04.2024
Астравец “атрымаў у падарунак” ад Лукі АЭС за гэтыя ягоныя 15% там. Упэўнены, што гэта не супадзеньне.
Смотрящий
23.04.2024
Там тогда задавались серьёзные вопросы об ориентации, но которых не было ясного ответа. Ое попытался по совету своих соратников резко жениться перед выборами - первый раз в полувековом возрасте, но вопросы не снялись и в целом это не помогло избавиться от шлейфа подозрений.
Женатик
23.04.2024
Смотрящий, Он и женился в итоге, в 50. А до этого все девушки от него шарахались. Догадайтесь почему.
Нейкае абы што
23.04.2024
Смотрящий, ты зусім тупы троль? У тыя часы ніхто слова такога ня ведаў. Ну можа акрамя цябе.
Ласю
23.04.2024
Смотрящий, глядзі за сваёй жонкай, калі маеш
Мх
23.04.2024
Смотрящий, Так цяжкая артылерыя пад'ехала. А ваш клоўн Пуцін столькі гадоў без жонкі затое ў атачэнні моцных мужчын хто?
Не суди других по себе
23.04.2024
Смотрящий, о латентный эксперт нарисовался.
Мх
23.04.2024
Смешна проста чытаць клоўнаў пад агульнай назвай "руссскоязычные белоруссы" 30 гадоў прайшло, а метадычкі тыя ж самыя.
Мда
23.04.2024
Мх, А нам смешно 30 лет читать ваши заклинания и ненависть к белорусам.
Мда
24.04.2024
Мх, Смешно грите? 30 лет прошло, а Беларусь в основном по- прежнему русскоязычная, а не моуная. Так что вам плакать надо, а не смеяться надо мной.
Мх
23.04.2024
Мда, Які ты беларус?
Беларус
23.04.2024
Мда, які ты беларус? Ты расіянін ці рускі са знакам на ілбе
Мх
24.04.2024
Мда, Я ж кажу, метадычкі не мяняеце. Зрабіць ахвяраў вінаватымі.
Пазьняк быў першы
23.04.2024
У 94-ым у Салігорску на выбарах адбывалася карэкцыя галасоў не на карысць Кебіча, а -лукі паршыўца. Перамог там Зянон, бюлютні за яго проста знічтажаліся. Сцвярждаю гэта, таму шта чуў ад сяброў участковых камісій, мясцовых мянтоў і бачыў на свае вочы.
Не радикалист
23.04.2024
Я за Единого Кандидата Милинкевича. Его принимают в Европе и Америке. Кто если не он?
Есть такая партия
24.04.2024
Не радикалист, А меня принимает мой сортир. Я что хуже кандидат на не имитационные выборы? :))
Агент нафталiн спалены канчаткова
24.04.2024
[Рэд. выдалена]
Абменны фонд
24.04.2024
Агент нафталiн спалены канчаткова, ха-ха-ха
Влад
24.04.2024
Наглядный пример того что белорусы сами себе злобные буратины! Никакая Москва тогда никому не мешала!
Альгерд
23.06.2024
Влад, ты нічарта ня ведаеш і табе пбы смарозіць нешта
А бы кабы ў роце расьлі грыбы
27.04.2024
[Рэд. выдалена]
Мемуары
27.04.2024
Мае маладыя сябры! Не трэба сёняшнюю сітуацыю пераносіць на вясёлыя норавы тае пары. Тады і дырэктары заводаў, і старшыні выканкамаў, райсаветаў часьцяком самі шукалі Кантактаў з БНФ. Прасілі ў мясцовых актывістаў БНФ падтрымкі на выбарах, ці хоць бы не агітаваць супраць іх. Гэта было келейна, без прэсы, але было масава, паўсюдна. На выбарах 1994 году стратэгічных фальсіфікацыяў не было. Дзесьці шкодзілі паасобныя сакратары парткамаў, але там дзе былі назіральнікі, там яны лічылі бюлютэні разам з членамі камісіяў. Назіральнікаў было шмат, гарацкія участкі былі цалкам ахоплены. Назіральнікі былі ад любых арганізацыяў, напрыклад, ад Таварыства беларускай мовы, якое сярод іншых ўзначальваў міністар замежных спраў Пятро Краўчанка. Было тады модна і пачэсна ўдзельнічаць ў рабоце ТБМ. Каторыя наласаваоі за Пазьняка насамрэч галасавалі не за Пазьняка, а за ідэю беларускае дзяржавы. І не таму Пазьняка не абралі, што дзесьці нейкі сакратар закінуў свае бюлютэні ў кусты, а таму што БНФ і Пазняк патрабавалі секчы сувязі з Расеяй. А людзі, фірмы, структуры з гэтага жылі, па іншаму яшчэ не ўмелі. Што трэ было рабіць? 1. Менш трындзець і палохаць народныя масы. 2. Аб'яднацца з Дубко і Шушкевічам ды выставіць АДНУ кандыдатуру. АДНУ! І ніякая кантора са сваім псіхам, ні спрахлыя партсакратары са сваім Кебічам не далі бы рады. Ці разумелі тады гэта, ці казалі такое Пазьняку? Канешне! А ці пачулі? І цяпер не хочуць чуць, нават праз 30 год пасля яшчэ тады прагназаванай паразы. "Ён жа слушна ўсё казаў..."
Назірацель
27.04.2024
[Рэд. выдалена]
Valadzimir
23.06.2024
Мемуары, калі няма сапраўднай гісторыі - няма "нацыянальнай ідэі" і субектнасьці. Таму ў гэтай краіне усе - лузеры (ад Каліноўскага да Пазьняка і іньшых, у тым ліку пры ўладзе, акрамя "агентуры"), - былі, ёсць і будуць.
Мемуары
27.04.2024
Толькі за Курапаты Пазняку і ўсім, хто гэта тады расследаваў ўжо трэба даць медаль самага высокага статусу. Гжтыя людўі зрабілі подзьвіг. Яшчэ за Нямігу і Верхні горад. Урэшце, каб не Пазьняк з невядомымі нікому энтузіястамі, то там зараз было б велізарнае вадасховішча з бетонным пляжам. Пайсьці супроць бальшавіцкіх авантураў і застацца жывым, не трапіць ў псіхушку на эксперыменты, такое ўдавалася мала каму. Тым больш дасягаць сваіх мэтаў. Шкада, што вартасць гэтых здзяйсненняў мала каму вядомая. Што тычыцца палітычнай работы, ну... Хранова выйшла, самі бачыце. А шанцы былі вялікія. У ідэале Зянон сам мусіў бы асэнсаваць правалы, іх прычыны, чаму менавіта так, а не іначай. 80 год не жартачкі. Усім была б добрая навука. А так... Як павіншаваць, калі тут і зараз цябе назавуць "троль лукашысцкі"? Было б сьмешна, каб не было так горка.
Змагар
23.06.2024
Ну дык скажыце адразу: межы гістарычнай Літвы супадаюць з рэгіёнамі сучаснай Беларусі, якія прагаласавалі за Пазьняка. 😁
Герантафілам
23.06.2024
Вы ўжо задоўблі са сваім старым, негеглым ідалам. Дарэчы які збег з Радзімы ажно ў 1996 годзе й сёння, па сутнасці, ніхто. Пазняк нуль з мінусам.
Пытанне
23.06.2024
Герантафілам, назавіце прозвішча палітыка, які не збег з Беларусі, якога вы падтрымліваеце.
Лексус
23.06.2024
С комментариями обидка конечно, но за такие интересные материалы не грех и задонатить.
В каких регионах Беларуси Позняк победил Лукашенко на выборах-1994?
https://m.nashaniva.com/341264/
З якіх крыніц вы чэрпаеце інфу пра Пазьняка?
Паспрабуйце знайсці афіцыйныя старонкі Пазьняка, яго партыі і руху Вольная Беларусь.
https://www.bns-volnayabelarus.org/prahrama-volnaja-bielarus
Прыход нацыянальнага лідара і тады і сеньня проста неверагодны для Беларусі
Гэта да пытання пра наступствы "польскай паланізацыі" і "савецкай беларусізацыі". Беларускага, еўрапейскага патрыёта падтрымалі там, дзе была еўрапейская дзяржава з (хай сабе няпоўным) вяршэнствам права і прыватнай уласнасцю. А не там, дзе была адмашка друкаваць камуністычную прапаганду па-беларуску ў раённых газетах, выдаваных для няшчасных калгаснікаў.
Лагічна.
Пеця, рускія зноў пакрыўджаныя на Пазняка?
Назіральнікаў было шмат, гарацкія участкі былі цалкам ахоплены. Назіральнікі былі ад любых арганізацыяў, напрыклад, ад Таварыства беларускай мовы, якое сярод іншых ўзначальваў міністар замежных спраў Пятро Краўчанка. Было тады модна і пачэсна ўдзельнічаць ў рабоце ТБМ. Каторыя наласаваоі за Пазьняка насамрэч галасавалі не за Пазьняка, а за ідэю беларускае дзяржавы. І не таму Пазьняка не абралі, што дзесьці нейкі сакратар закінуў свае бюлютэні ў кусты, а таму што БНФ і Пазняк патрабавалі секчы сувязі з Расеяй. А людзі, фірмы, структуры з гэтага жылі, па іншаму яшчэ не ўмелі.
Што трэ было рабіць? 1. Менш трындзець і палохаць народныя масы. 2. Аб'яднацца з Дубко і Шушкевічам ды выставіць АДНУ кандыдатуру. АДНУ! І ніякая кантора са сваім псіхам, ні спрахлыя партсакратары са сваім Кебічам не далі бы рады. Ці разумелі тады гэта, ці казалі такое Пазьняку? Канешне! А ці пачулі? І цяпер не хочуць чуць, нават праз 30 год пасля яшчэ тады прагназаванай паразы. "Ён жа слушна ўсё казаў..."
Усім была б добрая навука. А так... Як павіншаваць, калі тут і зараз цябе назавуць "троль лукашысцкі"? Было б сьмешна, каб не было так горка.