Комментарии к статье

Гурневич о выборах в Координационный совет: Белорусы показали красную карточку игре в бюрократию

  • Пытанне Гурневічу
    28.05.2024
    А чаму просты народ павінен укладваць у тую апазіцыю, сярод якой агенты рэжыму, агенты КДБ?
    Ці не справа журналістаў правесці расследаванне і назваць іх прозвішчы?
    А то людзі самі павінны расследаваць дзейнасць усялякіх аксёнавых. А журналісты чаму маўчаць? Ведаюць жа ўсё. І маўчаць.
  • Расціслаў
    28.05.2024
    Пытанне Гурневічу, Простыя людзі, ускладняйцеся!
  • Янка
    28.05.2024
    Пытанне Гурневічу, сярод любой апазіцыі заўсёды прысутнічаюць інфільтраваныя агенты спецслужб. Агентаў няма толькі сярод тых, хто ўвогуле нічога ня робіць і ў кім рэжым аніякай небяспецы не бачыць
  • Рубам
    28.05.2024
    Абсалютна слушныя думкі пра гэтыя міфічныя структуры: фэйкавы Прэзідэнт-элект, фэйкавы Кабінет, фэйкавы КС.
    Людзям сапраўды не толькі не цікава, але і брыдка глядзець на тое, што на іх плячах нейкія прайдзісветы спрабуюць зарабляць цвердую валюту.
  • Сымон
    28.05.2024
    Рубам, калі для вас неміфічным з'яўляецца толькі дыктатар, то рыхтуйцеся. Неўзабаве пойдзеце ваяваць і паміраць. Нават не за яго, а за ягонага гаспадара. Без правоў і безкаштоўна, як гэта было з гарматным мясам з "ЛДНР".
  • Андрусь
    28.05.2024
    Рубам, Для вас Ціханоўская, за якую 9 жніўня прагаласавалі мільёны беларусаў , фэйкавы прэзідэнт - элэкт .Хто тады для вас не фэйкавы?
  • Жора
    29.05.2024
    Андрусь , той, за каго сапраўды прагаласуюць, а не "прагаласуюць" на "выбарах". То бок з вольнай рэгістрацыяй кандыдатаў, агітацыяй без перашкод, незалежным назіраннем і празрыстым падлікам. Тое, што называецца "дэмакратычнымі выбарамі". Ціханоўская і лукашэнкаўскія "выбары", такімі, вядома, не з'яўляюцца, таму і заяўляць пра ейнае абранне і што за яе "прагаласавалі", недарэчна.
  • Не согласен
    28.05.2024
    Але і так званаму простаму народу трэба не забываць, што яны атрымаюць ад апазіцыі роўна столькі, колькі ў яе ўкладуць.

    А я никогда и не считал эти прикормленных НГОшников оппозицией, Гурневич. Честность начинается с правильных названий. Они не бюрократия, не оппозиция. Они- лжеоппозиция. 

    https://d3kcf2pe5t7rrb.cloudfront.net/343712
  • Пытанне
    28.05.2024
    "Але і так званаму простаму народу трэба не забываць, што яны атрымаюць ад апазіцыі роўна столькі, колькі ў яе ўкладуць".
    А ў каго з фота ўклаў сам Гурневіч? У Азарава? Дабравольскага? Пракоп'ева?
  • Адказ
    28.05.2024
    Пытанне , я што дурны?
  • Андрэй
    28.05.2024
    6723 Геров проголосовали на выборах Координационного Совета Беларуси. Какой человек готов голосовать, если его запугивают уголовными делами? Тем, что система голосования - уголовный экстремизм, а все списки - экстремистские. Тем, что все попадет в руки гэбни, что у выборщика за этот голос могут отобрать на Родине недвижимость, закроют въезд или будут давить на родню и друзей. Сколько бы американцев или немцев, или поляков проголосовало бы под таким "домокловым мечом", под такой экзистенциальной угрозой? Даже просто под угрозой забрать, например, машину или спокойное место работы? А тут сроки, недвижимость, родня и друзья. Ведь если ты не проголосуешь, вроде ничего не изменится. И тем не менее 6723 отважных беларуских героев предпочли сделать свой гражданский выбор. Предпочли остаться свободными и не поддаться шантажу и абсолютно реальным угрозам. Герои выбрали Раду Героев. Кстати, так когда-то появилась коллегия выборщиков, которая в США выбирает президента. Мало кто знает, что президента Америки выбирают всего 538 человек. Да, ориентируясь на мнение избирателей в своих штатах, но выбирают именно они - 538 человек. И вот теперь у нас есть своя беларуская коллегия выборщиков - 6723 достойнеших делегатов, которые и есть столпы беларуской демократии. Это пример абсолютного мужества, гражданского героизма и настоящей демократии, где ценности это не слова, это поступки! Браво Беларусы! Горжусь и уважаю. А те, кто ноют про маленькую явку - идиоты. Или трусы. Или и то, и другое.
  • 30-я дывізія
    28.05.2024
    Андрэй, папей галаперыдолу можа адпусціць
  • Freddy
    28.05.2024
    Андрэй, Ты очень слабо представляешь себе американскую систему выборов. Можно сказать ничего о ней не знаешь, прокопович.   
  • Freddy
    28.05.2024
    Клоунада не более того. Люди которые ни на что не влияют и ничего не решают. Мало того руснявых там 99%.   
  • Янка
    28.05.2024
    Freddy , да без праблем. Знайдзіце лепей. Альбо станьце лепей. А калі вы ні на што не здольныя, то каму вы цікавыя?
  • Гога
    28.05.2024
    проголосовал всего 1% граждан Беларуси, которые за рубежом.
    https://d3kcf2pe5t7rrb.cloudfront.net/ru/343712
    А может все дело в том что подавляющее число эмигрантов за эти годы благополучно устроили свою жизнь в другой стране,нашли хорошую работу,открыли бизнес и начали абстрагироваться от Беларуси? Так уже было с прежними волнами эмиграции.В Канаде,например, живет более миллиона этнических беларусов и много они помогли своей бывшей родине и соотечественикам!? 
  • Ганьба
    28.05.2024
    Згодны. Гэта варта было выбудоўваць як больш лёгкую структуру тыпа клуба радцаў, адкрытай гульні ў парламент. Галасаванне трэ было зрабіць умоўнае, праз апытанне, без аніякіх пашпартоў. Гэта мусіла стаць адтулінай, разрадкай, а не крыніцай скандалаў і нагодай для пачуцця віны і суму.
  • Так
    28.05.2024
    З усёй павагай да Зміцера, але нама сэнсу апраўдваць гэты руска-гендарны цырк.
  • Так
    28.05.2024
    30 год няшчасцяў Беларусі звязаныя з тым, што людзі не хацелі цікавіцца палітыкай.
    А тут рацыя. І якраз КР КС - гэта збор такіх многіх расейскамоўных абыякавых, якім да 2020 было да аднаго месца, а нават тых тыпу Мартынавай, якія працавалі на прарасейскі рэжым. Хаця тая і далей у старым стылі паўсюдна бачыць "злога" Пазняка і за расейскую мову заступаецца.
  • жэўжык
    28.05.2024
    Так, калі асабіста Вы не галасавалі, то якраз Вы - адны з тых, хто праз сваю абыякавасць і дазволіў Мартынавай набраць неабходную колькасць галасоў. А пасля бойкі позна кулакамі махаць.
  • Так
    28.05.2024
    жэўжык, байкот - гэта таксама інструмент, каб не легітымізаваць гэты руска-гендарны цырк. І як бачна многія ім скарысталіся.
  • Так
    28.05.2024
    жэўжык, і яшчэ, якраз пра абыякаваць абвінавачанне зусім міма, бо асабіста працягваюць працаваць на карысць беларускай справы, яшчэ з часоў, калі большасць зусім не ведала пра беларускі сцяг ды нават не чула пра Плошчы.
  • Розныя мэты
    28.05.2024
    Давайце шчыра. Ні адзін палітык ў сваёй праграме на абазначыў важныя для дыяспары рэчы: пашпарт Новай Беларусі (ці якісь спрашчоны механізм атрымання "пашпарту замежніка"), аблягчэнне прававога становішча беларусаў за мяжой, візы для родных і блізкіх, аблягчэнне ўмоў працауладкавання,  навучання і стварэння бізнэсу, прававая абарона ад дыскрымінаціі на вышэйшым палітычным узроні ў ЕС. Вось, што людзей за мяжой хвалюе ў першую чаргу, а потым ужо пра высокія мэты. Толькі моладзевы блок па сутнасці напісаў пра "мільён віз для моладзі".
  • жэўжык
    28.05.2024
    Розныя мэты, вы сапраўды чыталі праграмы розных спісаў? Шмат з іх дэкларавалі падтрымку беларусаў замежжа ў тым ці іншым выглядзе:

    "Еўрапейскі выбар" - "прасоўванне Еўрапейскага выбару: ініцыяванне праграм падтрымкі Беларусі ў Еўрапейскім Саюзе, умацаванне дыпламатычнага дыялогу і развіццё кантактаў на ўзроўні інстытутаў і парламентаў для ўмацавання еўрапейскай інтэграцыі, замацаванне еўрапейскага выбару Беларусі ў палітыка-прававых дакументах ЕС;",
    "павышэнне мабільнасці беларусаў: садзейнічаць павелічэнню мабільнасці грамадзян Беларусі ў Еўропе, каб беларусы маглі свабодна перамяшчацца, вучыцца і працаваць у Еўропе, садзейнічаючы такім чынам паглыбленню ўзаемаразумення і культурнага абмену паміж Беларуссю і еўрапейскімі краінамі;"

    “Наша Справа” - "Падтрымка беларусаў на эміграцыі. Беларуская дыяспара - гэта неад'емная частка беларускага народа. Каардынацыйная Рада мусіць стварыць дзейсны механізм для абароны і прадстаўлення інтарэсаў беларусаў у тых краінах, у якіх яны знаходзяцца. Наладжванне кантактаў беларускіх эмігранцкіх супольнасцяў з мясцовымі ўладамі, дапамога ў легалізацыі, працаўладкаванні, магчымасці дадатковай адукацыі для дзяцей і дарослых, псіхалагічнай падтрымкі і рэабілітацыі. Мы павінны дапамагчы вярнуцца ў прафесію ў новых умовах беларускім настаўнікам, медыкам, артыстам і прадстаўнікам іншых сфер."

    "Голас дыяспар" - "Мы ідзём у Каардынацыйную Раду, каб голас беларускіх дыяспар з усяго сьвету быў пачуты пры прыняцьці палітычных рашэньняў дэмакратычнымі сіламі Беларусі. Абарона правоў і інтарэсаў беларусаў. У гэты час, калі сотні тысячаў беларускіх грамадзянаў выехалi за межы Радзімы, нам, беларусам, неабходна падтрымліваць адзін аднаго на самых разнастайных узроўнях, ад палітычнага да асабістага."

    "КАМАНДА ЛАТУШКІ І РУХ «ЗА СВАБОДУ»" - "Дыяспара - 1. Легалізацыя і атрыманне дакументаў Унясенне прапаноў па паляпшэнні прававога становішча  беларусаў. Лабіяванне прыняцця адпаведных рашэнняў і ўнясення  зменаў у заканадаўства краін сябраў ЕС..."

    «Хватит Бояться» - "Помощь беларусам зарубежья Шаг первый – помощь исполнительной демократической власти (Кабинету) в решении вопросов легализации беларусов. Признание просроченных паспортов, упрощение процедур легализации с учетом отказа консульств РБ зарубежом выполнять свои базовые функции. Шаг второй – поддержка на своем уровне проекта нового национального паспорта Беларуси."

    «Страна Для Жизни» - "Реальная помощь беларусам с легализацией в Европе и визовая поддержка."

    "Моладзевы наступ" - "3. Праца з дыяспарай. Кірункі працы: 1) Абароняць правы беларускай моладзі й студэнтаў у краінах жыцьця й навучаньня праз Камісію па справах студэнцтва й іншыя даступныя пляцоўкі. 2) Змагацца з дыскрымінацыяй па пашпарце."


    Але сапраўды не для ўсіх спісаў падтрымка дыяспары дэкларавана як прыярытэтная і цяжка сказаць, ці будуць яны сапраўды выконваць свае абяцанні.
  • Розныя мэты
    29.05.2024
    жэўжык, я чытаў гэта. Але асабіста мяне агульныя фармулёўкі не задавальняюць, асабліва калі яны ідуць апошнім пунктам праграмы. "Дапамога з легалізацыяй", "дапамагчы вярнуцца ў прафессію", "падтрымка на сваём узроўні" - гэта ні аб чым. ДНЖ для кожнага беларуса на 3 гады за 3 месяца. Пашпарт Новай Беларусі праз год кожнаму беларусу. Польскі праязны дакумент дзейны 3 года праз год. Аднабаковае прызнанне беларускіх дыпломаў без абмежавань і поўны доступ да рынку працы і дазвол ствараць ІП для ўсіх беларусаў праз год. Будзем падаваць ў суд на кожнага прадстаўніка інстанцыі, які дыскрымінуе беларуса за пашпарт ці нацыянальнасць. Вось гэта канкрэтыка. А фразы кшталту "ну можа быць мы паспрабуем паспрыяць каб нехта там дапамог на сваім узроўні" - гэта, прабачце, як ў дзяцей якіх-та, а не палітыкаў.
  • жэўжык
    31.05.2024
    Розныя мэты, ніхто з іх і не мог абяцаць "ДНЖ для кожнага беларуса на 3 гады за 3 месяца" з такімі дакладнымі дэталямі і тэрмінамі, бо гэта ад іх не залежыць. КР можа толькі весці дыялог з замежнымі палітыкамі аб паляпшэнні ўмоваў атрымання ДНЖ для беларусаў, але вырашаць усё будуць замежныя палітыкі ў кожнай краіне паасобку. Наадварот - высмактаныя з пальца дэталі ў праграме былі б прыкметай балбатні і трызнення.
  • 1963
    28.05.2024
    Гурневич, самый короткий путь это диктатура 😁
  • ....ін
    28.05.2024
    Я волком бы
    выгрыз
    бюрократизм.
    К мандатам
    почтения нету.
    К любым
    чертям с матерями
    катись
    Калі німа дакдадных простых Процедур Рэгламента час разгляду жыццевых пытанеў нарота атрымаеце ў лепшам выпадку французскую немецкую " паперакрацію" З якой мяркую шмат хто з каментатараў сутыкнулся Ці з " бюракраціей" суседзей па колу рБ калі " канцоў адказных" ні знойдзешь нават за €$ грошы.Бюракрація Працэдуры Рэгламент паперы нараджэння абрання шлюба..маемасць і...справка а смерці..з пачатку і да канца павінны быць зразумелы празрысты .Калі гэта " ні цікава" раздражняе іатрымаеца як у 2020 Прагаласавалі Бальшыня Закон Права?? Атрымалі " паняцця" якія прапішуць тлумачаць інтэрпрытуюць заўседы сабе на карысць ..Празрыстасць зразумеласць шэраговаму Грамадзяну а ні " коллегіі юрысконсультаў адвакатаў .
  • Эх
    28.05.2024
    Добра, думка зразумелая. А зараз давайце разам яшчэ паглядзiм якiя суполкi i арганiзацыi мы маем за мяжой: Офiс Цiханоўскай, НАУ Латушкi, BYSOL, BYPOL, BELPOL, Беларускi Дом У Варшаве, Аб'яднанне спартоўцаў i шмат другiх розных (мастацкiх, настаўнiцкiх i iншых) аб'яднанняў. Выбачце калi кагосьцi не назваў, папросту на памятаю ўжо ўсiх. Кожныя выконваюць сваю працу, штосьцi робяць для нас. Чаму выбары ў КР (суполкi, якая за больш чым год працы цi рабiла небагата цi зусiм нiчога) гэта параска для ўсiх беларусаў?
  • Влад
    28.05.2024
    Начал за здравие а кончил за упокой!  Кто эти "несчастные" белорусы? Латушко который всю жизнь как сыр в масле катался на номенклатурных должностях? Цепкало с его миллионами? Мож Прокоптев несчастный владелец ресторанов? Или может несчастные менты в ГУБОПиКе? Мож Лука несчастен аж икра в горло не лезет?
  • крытыка без прапаноў дэмагогія
    28.05.2024
    камітэтаў, правядзенне канферэнцый, абяцанні распрацоўваць рэформы на
    будучыню — усё гэта, выглядае, шлях у тупік. З гэтага трэба рабіць
    высновы.

    Добра быць журналістам..... Крытыкуй і ні за што не адказваешь.
    А што Вы прапануеце спадар журналіст.
  •